Cześć :) Witam na zupełnie innej platformie :)

30 czerwca

Cześć wszystkim ! :)
Na pewno wielu z was mnie zna z bloga: kasi-recenzje-blog.pl.
Nadszedł czas na zmiany, więc przenoszę się na bloggera, jako że onet doprowadza mnie do szewskiej pasji. Przede wszystkim co chwila się zacina, nie wspomnę już o niewiarygodnie niskim limicie wrzucanych zdjęć (100 MB). Do tego jest tam po prostu tak niewygodnie, że ciężko to opisać.
Mam nadzieję, że wam również ta zmiana do gustu przypadnie :). Dziś postaram się wrzucić wszystkie ważniejsze posty z poprzedniego bloga (zwłaszcza opinie), ale nie wiem co z tego wyjdzie, tyle roboty ;/
Życzcie mi szczęścia i niech moc będzie ze mną!
Trzymajcie się cieplutko :)
Na osłodzenie dnia, wrzucę wam jeszcze jednego kiciusia, który mnie rozczulił niezwykle :)


Zajrzyj również tu

4 komentarzy

  1. Blogger jest o niebo lepszy! :) Cieszę się, że zdecydowałaś się tu przenieść! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh....Daj spokój, na onecie męczyłam się jak chłop na roli, teraz blogowanie to sama przyjemność :D
      Buziaki :*

      Usuń