Book Haul - czerwiec 2016

04 lipca


Jeżeli to czytasz, to już mam jeden sukces na koncie.
Jeżeli dotrwasz do końca, to drugi :D.
Dziś już (o Boże kiedy skończył się czerwiec?) 4 lipca, dlatego już czas najwyższy na małe podsumowanie zeszłego miesiąca. 
Tym razem moją biblioteczkę zasiliło 13 nowych pozycji :D W porównaniu do maja, to praktycznie nic, ponieważ wtedy kupiłam aż 31 książek! Link do tego book haula tutaj. Natomiast w tym miesiącu kupiłam jedynie cztery pozycje, resztę natomiast dostałam :D Tak o to prezentuje się mój stosik (wiem, robię strasznie zdjęcia, ale robię co mogę, po prostu nie mam zdolności pstrykania dobrych fotografii):

Ps. W tle widzicie moje dzieło na ścianie, dziabane farbą :D
Ps.' Mam nadzieję, że nie uznacie mnie za jakąś psychopatyczną maniaczkę kotów.


Tak więc książki " Chłopiec-duch", "Przemyślny ból", "Jak być szczęśliwym" oraz "Prawda o dziewczynie", kupiłam podczas jednej z promocji na stronie wydawnictwa Znak. Na powieść Pana Richmonda czaiłam się już od dłuższego czasu. O książce "Chłopiec-duch" natomiast zrobiło się ostatnio bardzo głośno. Historia chłopca, który zachorował na dziwną przypadłość i wpadł w pewnego rodzaju śpiączkę poruszyła serducha setek tysięcy ludzi. Wcale się nie dziwię i mam nadzieję, że pozycja ta będzie dobra, chociaż ciężko tak mówić o historiach z życia wziętych, i to w dodatku tak dramatycznych.
"Jak być szczęśliwym (albo chociaż mniej smutnym)" to coś podobnego do "Zniszcz ten dziennik". Jestem jednak pewna, że chociaż trochę mi pomoże zmienić spojrzenie na świat.
"Przemyślny ból" to książka, która opowiada o mężczyźnie, który nie odczuwa bólu. Choroba ta jednak w pomaga mu zostać ogromnej sławy chirurgiem, właśnie dlatego, że jest człowiekiem niezwykle opanowanym i zimnym- człowieka traktuje jak rzecz, dlatego emocje nie przeszkadzają mu w pracy.

Książkę "Shantaram" wygrałam! Po raz pierwszy wygrałam coś na czyimś blogu! Byłam po prostu zachwycona. Zdobyłam ją na http://cuddle-up-with-a-good-book.blogspot.com/. Dziękuję bardzo, ponieważ książka jest przepiękna i po prostu ogromna. Uwielbiam takie monstra, na dodatek twarda oprawa- jednym słowem kocham. Żeby było mało- dostałam jeszcze cztery zakładki :D

Resztę książek otrzymałam od wydawnictw w ramach nowo nawiązanych współprac recenzenckich :D Jestem dumna, ponieważ wszystkie rozpoczęłam właśnie w czerwcu :) Jeżeli jesteście ciekawi, które to wydawnictwa (a także księgarnie), to zajrzyjcie w podstronę "Współpraca" :)

Tak więc moją pierwszą współpracę nawiązałam z wydawnictwem Vesper. Dostałam od nich "Poza cywilizacją", opinię na temat tej książki (cudownej moim zdaniem) znajdziecie tutaj; a także "Zgrozę w Dunwich" H.P. Lovecrafta, której jeszcze nie miałam czasu przeczytać. Kolejny raz twarda oprawa, więc się zakochałam. Pierwszej nocy myślałam, że będę z nią spać po prostu :D. Niesamowicie zrobił na mnie wrażenie fakt, że pozycję tę wydano w dwóch wersjach tzn. w oprawie twardej i miękkiej. Ja dostałam w twardej i naprawdę szacun dla wydawnictwa, że dbają o komfort czytania swoich recenzentów.

"Dwadzieścia siedem snów" jest egzemplarzem recenzenckim od Wydawnictwa Kobiecego. O dziwo (sama byłam w szoku) książka polskiej autorki niezwykle mi się spodobała. Opinia tutaj.

Od księgarni PanTomasz dostałam dwie pierwsze części cyklu "Dziewczyny nie umierają", o których opinie znajdziecie tutaj na temat pierwszej i tutaj na temat drugiej. W ramach współpracy recenzenckiej dostałam także "Remedium", część 0 słynnego cyklu Suzanne Young.

Przedostatnią książkę, która wpadła do mojej biblioteczki w czerwcu jest "Dziecko Odyna", fantastyka oparta na mitologii nordyckiej. Na razie przeczytałam tylko 40 stron i nie podoba mi się, ale mam nadzieję, że ta sytuacja się zmieni :D Tę pozycję dostałam od wydawnictwa Rebis:).

Ostatnia pozycja to "Pani komisarz nie znosi poezji", opinia na jej temat znajduje się tutaj. Książka dla fanów pastiszu i odrobiny czarnego humoru. Lekturę przekazało mi oficyna literacka Noir sur Blanc, z którą mam najwspanialszy na świecie kontakt.

Niestety to już wszystko, jak na mnie to nie ma tego zbyt wiele, aczkolwiek większość dostałam, więc jest to wielki sukces :D
Co jeszcze działo się w czerwcu? Jak wiecie i chwaliłam się tym tysiąc razy wyniosłam się wreszcie z onetu i bardzo miło mi to przyznać, że po czterech dniach na blogspocie już mam ponad 1300 wyświetleń, pomimo dopiero jednego nowego posta :).

Jeżeli chodzi o moje dokonania czytelnicze to przeczytałam sześć książek a są to (opinie o wszystkich znajdziecie na blogu):
  1. "Metro 2033" - Dmitry Glukhovsky
  2. "Poza cywilizacją" - Ed Stafford
  3. "Dwadzieście siedem snów" - Marta Alicja Trzeciak
  4. "Pani komisarz nie znosi poezji" - Georges Flipo
  5. "Złe dziewczyny nie umierają" - Katie Alender
  6. "Od złej do przeklętej" - Katie Alender
To chyba wszystko, co mam aktualnie do powiedzenia :) Jak wasze dokonania czerwcowe? Ile książek przybyło do waszych biblioteczek?

Zajrzyj również tu

12 komentarzy

  1. 'Złe dziewczyny nie umierają' i 'Od złej do przeklętej' to jedne z moich ulubionych książek! Po prostu je uwielbiam! Kochana, bardzo dobre wyniki czytelnicze i piękny stosik!

    Pozdrawiam cię z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, też czekasz na kolejny tom? Ja na pewno kupię i przeczytam trzecią część, jak tylko zostanie wydana w Polsce :D
      Bardzo dziękuję
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  2. Gratuluje dobrych wyników czytelniczych i oczywiście współpracy recenzenckich. Sama ostatnio zastanawiałam się nad zakupem książek z cyklu ,,Dziewczynie nie umierają''.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D Jestem bardzo zadowolona, chociaż już odczuwam wady tych współprac, mimo że przebiegają w jak najlepszym porządku.
      Kupuj! Na pewno pierwszą część polecam w 100% :D

      Usuń
  3. Bardzo mnie ciekawi to "Jak być szczęśliwym (albo chociaż mniej smutnym)", bo odkąd "Zniszcz ten dziennik" zyskał popularność, na rynku pojawia się mnóstwo książek tego typu, co jest już nieco irytujące.
    "Przemyślny ból" wygląda na interesującą pozycję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie kupiłam "Zniszcz ten dziennik", dlatego i tak będzie to dla mnie coś nowego :D Dam znać, jak tylko się za nią wezmę :D
      "Przemyślny ból" ma baaardzo ładne wydanie. Jestem strasznym wzrokowcem xD

      Usuń
  4. Ścienne dzieło rewelacja - sama mam kotkę, ale obawiam się, ze podkreślenie jej statusu przez takie malowidło, wbiłoby ją w jeszcze większą dumę. A właśnie - wykorzystywałaś jakiś szablon czy malowałaś "duszą"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D Haha mój chyba nawet nie zauwazył :D
      Malowałam patrząc na wydrukowany obrazek z neta :D

      Usuń
  5. "Metro 2033" ciągnie mnie od dłuższego czasu, ale jeszcze się nie zabrałam za czytanie.
    Przez Ciebie dzisiaj jadę odebrać z księgarni: "Złe dziewczyny nie umierają" i "Od złej do przeklętej" :) Hahaha, musiałaś tak ładnie o nich powiedzieć? ♥
    Super wyniki, gratuluję współpracy recenzenckich :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie leżało grubo ponad pół roku :D
      O nie ;< Nie chciałam...Żartowałam xD Bardzo się cieszę, czekam na Twoje opinie na blogu :D
      Dziękuję :*

      Usuń
  6. Do mnie w czerwcu przybyło sporo pozycji, dzięki zakupom na Znaku i wymianom książkowym 😊
    Jeśli chodzi o pozycje przeczytane, to mamy identyczny bilans 😉
    Miłej lektury zdobyczy!
    Pozdrawiam!
    Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli piękne wyniki mamy :D
      Bardzo dziękuję :D

      Usuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obserwuj przez e-mail