POPEŁNIŁAM FILM. Podsumowanie września 2016

02 października

O Boże.

Dlaczego ja to zrobiłam?

Gdzie był mój Anioł Stróż, kiedy wpadłam na ten pomysł?
Aaa no tak, zapomniałam - jak zwykle poszedł na piwo.
No nic, stało się.
Zapraszam was na czytelnicze podsumowanie września.
FILMOWE.
Tak, popełniłam dla was film.
W którym - O ZGROZO - sama wystąpiłam.
Przepraszam.


*****



Jeżeli dotrwaliście do końca - szacun, ja nie dałam rady.

Nie no a tak na serio mam nadzieję, że jakoś poszło. Początkowo napisałam sobie scenariusz. Na cztery strony A4 xD Oczywiście nie wiedziałam ile to potrwa, jak po prostu będę gadać. Cieszcie się, że filmik został mocno poucinany, bo oglądalibyście go do śmierci (która niewątpliwie nastąpiłaby dość szybko, po takiej dawce oglądania mojej osoby). 
Nagrywanie było nawet przyjemne :D Ale montaż... Boże, jak dobrze, że mam informatyka do pomocy, tylko dzięki niemu ten film dało się jakoś oglądać. W końcu ja nie jestem "monterem" :D.
Nie martwcie się - mimo wszystko pozostanę przy moich tradycyjnych wpisach :D

Dajcie znać, czy pilnie musieliście się skonsultować z lekarzem lub farmaceutą i jak wysokie odszkodowanie za wyrządzone szkody psychiczne wam wiszę.



Zajrzyj również tu

49 komentarzy

  1. 1. Ten wymowny początek i już wiadomo, że masz do czynienia z Kasią, a nie jakąś podróbą :D Btw. Dla mnie na każdym zdjęciu wyglądasz inaczej. Na profilowym na bloggerze, na fb, na filmiku i jeszcze na tym zdjęciu oddającym twoją miłość do książek :p Myślę, że mijając cię gdzieś na mieście pewnie też bym cię nie poznała.
    2. Nie bohaterzy, a bohaterowie. Zwracam uwagę, bo ostatnio sama pisząc charakterystykę porównawczą zostałam złapana na tym błędzie.
    3. Ciekawi mnie ta książka, o której mówić na razie nie można.
    4. Też kupuje po kilkanaście książek. Kupienie jednej czy dwóch wydaje mi się... no nie wiem, jakieś dziwne. Lepiej zrobić zakupy rzadziej, ale porządniej.
    5. W tym miesiącu też przeczytałam pięć książek + jedną męczę chyba przez cały wrzesień.
    6. Dobrze, że ja nie muszę się męczyć z listami z urzędu :D
    7. Ta lista książek mnie rozwaliła. Myślałam, że zmieściłaś się na jednej stronie, a tu zaraz pokazujesz te wszystkie spod spodu :D Chyba sama wprowadzę taką listę, bo później zapominam co chciałam kupić.
    8. O dziwo, chyba polubiłam bardziej filmiki choć nie wiem jakby wygląda recenzja w postaci filmiku.
    Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Dalej czekam na order nie wiem czy o nim nie zapomniałaś xd :D

      Usuń
    2. Domi z tego co mówi mój mega wykształcony polonista to zarówno forma "bohaterowie", jak i "bohaterzy jest poprawna xDDD

      Usuń
    3. Tak? Oo, mi polonistka sprawdzając prace uznała, że tylko bohaterowie jest dobrze.No i jak ja mam poprawnie mówić skoro od podszewki źle mnie uczą -,- Ten system mnie kiedyś wykończy.
      W takim razie zwracam honor Kasiu ;)

      Usuń
    4. Haha no cóz, a i tak starałam się zachować chociaż pozory kultury xD
      Moja wieloletnia koleżanka stwierdziła, że na filmie wyglądam jak nie ja xD Więc tak - istnieje prawdopodobieństwo, że nie poznałabyś mnie xD

      Z tymi bohaterami miałam pewien zgrzyt, ale stwierdziłam, że tak będzie dobrze :D Ola ma rację - obie formy są poprawne :D
      Ale fakt - co kraj to obyczaj i bez sensu, że wszędzie gadają coś innego i potem wiedz jak mówić poprawnie?

      Ja robię hurtowe zakupy z tego względu, że po prostu taniej mi to wychodzi, bo przesyłka nieraz za friko, a nawet jeżeli nie, to rozkłada mi się na kilka pozycji :D

      Hahaha no wygląda to strasznie, jeszcze sobie wyobraź, że jak mam do kupienia jakąś serię, to ona jest w jednym punkcie wpisana a nie w kilku xD Więc kompresja całkowita.

      A daj spokój, ja sama patrzeć nie mogę na siebie, ale super, że się spodobało :D

      Pozdrawiam kochana! Ciebie Olu też :D

      Usuń
  2. Wszystko wyszło świetnie ;) nie wisisz mi za lekarza xD a leki i tak biere cały czas :p
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że chociaż Ty odlecisz mi z listy odszkodowawczej :D
      Pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  3. Poplamiona książka? Mam alergię na takie rzeczy w książce :( Muszę przeczytać tego „Zrodzonego z mgły”, nakręciłaś mnie :D Fajny pomysł z tym filmikiem, przyjemnie się ogląda, ma taki gawędziarski styl :)

    Gratuluję wspaniałych statystyk :)

    Nominowałam Cię do LBA. Jeśli masz ochotę dołączyć do zabawy, zapraszam tutaj: http://dzielawyszperane.blogspot.com/2016/10/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, co prawda w kilku książkach w środku na stronach mam takie małe pomarańczowe plamki od pomidorówki, ale ogólnie strasznie dbam o swoje książki i jak coś widać na wierzchu to moje serducho krwawi :<
      Bardzo się cieszę :D Przeczytaj koniecznie, bo ta książka jest tego cholernie warta!

      Bardzo dziękuję :D

      Super, na pewno się temu przyjrzę :D

      Usuń
  4. Dobra, nie będę przepraszać za nieobecność na poprzednich postach, bo wiesz jak jest :P
    Ale jak się dowiedziałam, ze będzie film kasiowy, to wiedziałam,że tego nie przepuszczę :D Kaśka, ty gwiazdo! Nie spodziewałam się, że z ciebie taka wszechstronna osóbka :P
    Bezwstydnico! Żeby tak kiziać książkę przed kamerą?! A fe! xDD A tak poważnie.. sama sobie lubię pokiziać xD te takie chropowate, albo wypukłe są najlepsze xD Teraz mam tu ze sobą Królową Tearlingu, i ona ma wypukłe literki (a jakbyś ja w środku widziała <3), i sobie je miziam obsesyjnie xDD
    O i znów mnie wołają.. więc muszę się streszczać -,-.
    [*] Minuta ciszy dla twoich portek.
    Pies ci podbije oglądalność xDDD Cudny jest!
    Co ty byś bez tego Tomka zrobiła xD
    Ale ci schrzanili tego Jace'a :<
    A laska od upaćkanej książki się dobrze zachowała. Coś o tym wiem, bo sama spierdzieliłam mój konkurs ale ładnie naprawiłam xD
    No i chyba więcej napisać nie zdołam :D Ale możesz więcej takich postów-filmów zrobić, bo to fajne jest :D na priv ci powiem resztę, jak znajdę czas -,- grrr!
    Buziaki ;*
    Q.

    http://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale to nie znaczy, że nie musisz przepraszać!
      Nie no żart :D
      Ze mnie kobieta pracująca, żadnej pracy się nie boję xD Popróbować wszystkiego trzeba nie? Bo skąd miałabym wiedzieć w czym jestem dobra, a w czym kompletnie do bani :D

      "Sama sobie lubię pokiziać" xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Padłam, poleżę, zasłużyłam.

      A to to ładne jest, wiem co to za ksiażka, baaardzo atrakcyjna, "hipnotajzin" jak to mówi Dżoana Krupa.

      Nie no jak już mówiłam - kobieta pracująca jestem i już sobie zszyłam :D

      No cóż, jak się nie ma talentu, to się trzeba psiakiem posłużyć xd
      Daj spokój, wolę o nim nie myśleć, leży upchnięty między książkami :<

      Hahahahhaha no tak, nie ogarnąć daty zakończenia konkursu to się trzeba Qoiodiueidjekjdkartavi nazywać :D

      Ściskam kochana :*

      Usuń
  5. Świetnie ci to wyszło, i nie miałem żadnego problemu z obejrzeniem do końca.
    Ale rozumiem, że Tobie jako autorce filmu było ciężko (moich filmów też nie daje rady obejrzeć). Dziewiąty grób jest już na przeczytanych (i wielkie WOW dla autora), a "Z mgły zrodzony" jest na liście "do kupienia".
    Film oceniam jak najbardziej na plus a twój subskrypcja została włączona. Twój kanał jest również w polecanych może ktoś z moich widzów wejdzie na twój kanał i blog.

    Pozdrawiam;)
    -------------------------------------------------
    P.S.: Patrząc na twoje avatary na różnych portalach takie zdanie wpadło mi do głowy. Mam nadzieję, że nie obrazisz się za nie.

    Kasia, kobieta o stu twarzach a każda lepsza od poprzedniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to bardzo się cieszę :D
      Więc jestem dumna, że mogłam polecić taką świetną ksiązkę i podobała się jeszcze do tego :D
      Ślicznie dziękuję!

      Odnośnik do PS: Nie ma problemu, każdy tak mówi, a moja koleżanka wieloletnia stwierdziła, że na filmie wyglądam inaczej niż w rzeczywistości xD
      Bardzo dziękuje jednak za komplement :D

      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Nie wiem o co ci chodzi ale nie było aż tak źle :D Trochę się uśmiechałam ale to dobrze! :) Ja tam mogłabym więcej takich filmików ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za to "aż tak źle" xDDD Podniosłaś mnie na duchu po prostu nieprzeciętnie xDD
      Super w takim razie, bardzo się cieszę :D

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle dajesz radę i oczywiście obyło się bez lekarza :) Także ten... nie wiem co za bardzo napisac (nie będę ciebie wychwalać bo zajęłoby to miesiąc) więc po prostu rozpierniczasz system :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam usunąć Twój komentarz, bo dodał się dwa razy ;)

      Hahahhahahhaha dzięki :D Krótko, ale porządnie!

      Usuń
  9. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH :D Po pierwszym zdaniu już płakałam ze śmiechu "Nie no do dupy jest!" :D hahahahhahahahahhahahahhahahahahahhahahahaha :D

    Okey-obejrzałam całość i jestem zauroczona!! *.*
    Po pierwsze-jesteś tak świetną osobą, tak pozytywną, tak...........spokojną-na tym filmiku-i tak opanowaną, że chybabym Cię nie poznała :D
    Po drugie rozpłynęłam się, kiedy Twój pies pojawił się na ekranie-KOCHAM GO! ♥
    Po trzecie-KASIA NAGRYWAJ WIĘCEJ FILMIKÓW, BO ROBISZ TO ŚWIETNIE A TWOJA PITOLENIE JEST WSPANIAŁE!! ♥
    Mega Ci to wyszło, po prostu MEGA! Zaskoczyłaś mnie tym filmikiem niesamowicie, a te 18 minut upłynęło tak szybko, że czuje niedosyt! *.*
    Czekam na podsumowanie serii "Dary Anioła" ♥
    A ten Jace na okładce to........................................NO!
    Na koniec zostawiam Cię z tym:


    _______ $$$$$$$$ ______$$$$$$$$$_________
    ______$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$_______
    _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
    _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
    _____$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
    ______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
    ________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
    ___________$$$$$$$$$$$$$$$$$____________
    _____________$$$$$$$$$$$$$______________
    ________________$$$$$$$_________________
    ___$$$___$$$______$$$______$$$___$$$____
    __$$$$$_$$$$$_____________$$$$$_$$$$$___
    __$$$$$$$$$$$_____________$$$$$$$$$$$___
    ____$$$$$$$__________________$$$$$$$_____
    ______$$$______________________$$$_______
    _______$_________________________$______

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia - uosobienie kultury i morale xDDDDD
      Oooooo <3 Jak mi miło ło matko!
      No właśnie jakaś taka dziwnie spokojna byłam, chyba nie chciałam robić z siebie jeszcze bardziej upośledzonej osoby, niż jestem w rzeczywistości xDD
      Wpadaj do mnie, ja Ci mówię, będziesz mogła go myziać do śmierci :D Tylko nie wiem czyjej xD
      Hahahha nie wiem, dużo roboty z montowaniem tego dziadostwa jest i kurde ja za dużo gadam, połowa jest wycięta a i tak wyszło 18 min z tego xD

      Dziękuję Ci kochana, jak zwykle po Twoim komentarzy rozpływam się pod naporem takiej ilości komplementów <3 Kochana <3 Ściskam Cię tak strasznie strasznie mocno :*

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jaki blog, taka gwiazda, ale dzięki wielkie :D

      Usuń
  11. Kasiu, Katarzyno, czy jak tam wolisz!

    Pierwsze zdanie filmiku wprowadziło mnie od razu w odpowiedni nastrój i z niecierpliwością czekałam na ciąg dalszy xDDD

    Generalnie mogłabym tu wiele napisać, lecz wybacz mi, ale jestem zmęczona i raczej będę się streszczać. Całość wyszła naprawdę świetnie - taki typowy obraz Ciebie! xD (Ale to tak w pozytywnym sensie.) Fajnie gadasz, miło się słucha i tak sobie myślę, że zarówno dobrze się słucha, jak i czyta twoje recenzje, więc możesz je robić w dowolnej formie, dla mnie nie ma to znaczenia, dalej będę czytać/oglądać!

    Gratuluję współpracy z SQN - będziesz ich maltretować o boxa? Hyhy :D

    Piesek cudowny (zazdraszczam go xD), a portek współczuję. Toż to okropne uczucie jak pękają.

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - zdecydowanie :D

      No tak - takie intro się z tego trochę zrobiło, chociaż nie miałam przygotowanego żadnego xD

      Okej wybaczam :D Ooo, do typowego obrazu wiele brakowało, Tomasz sporo powycinał xD
      Ooo to cieszę się bardzo <3

      Na razie nie, właśnie dziś przybyła do mnie "Prawdodziejka", dam im się oswoić ze swoją "skromną" osobą :D

      To maminowy pies xD Ja go tylko pożyczam xD Kasia zaradne dziewczę - już zreperowało swoje dreski ukochane :D

      Buziaki kochana :*

      Usuń
  12. Super :) Czekam na kolejny filmik :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i okrutnie się cieszę :D
      Ściskam mocno!

      Usuń
  13. ostatnio zaczęłam oglądać filmiki ksiazkowe na yt i wypadłaś w porównaniu do innych youtuberów bardzo naturalnie. oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Na początku myślałam, żeby po prostu się nauczyć scenariusza i tyle, ale stwierdziłam - po co? I poszło :D

      Usuń
  14. Musze ci powiedzieć, że kupiłaś mnie już samym początkiem!! :D A tak na poważnie całkiem przyjemnie mi się Ciebie słuchało, fajnie opowiadałaś o książkach oraz innych rzeczach. Lubię czytać zarówno twoje pisane recenzje i jak się okazuje w tych mówionych również jest dobrze. Oby było ich więcej!
    ps. Lista zakupów książkowych.... wymiata!!

    Pozdrawiam
    Kejt_Pe
    ukryte-miedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha to super, nie ma to jak zachęcić widza czymś "wartościowym" xDD
      W takim razie okropnie się cieszę, że jednak nie odstraszyłam Cię za bardzo :D
      Haha no jest troszeczkę długa, nie ma co :D

      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  15. Rzadko oglądam jakiekolwiek podsumowania/recenzje/wywody youtuberów - wolę poczytać, ale dla Ciebie, tan raz w miesiącu, zrobię wyjątek.

    Mam nadzieję, że wydawnictwo jednak wyda tę książkę widmo, która jest, ale jej nie ma, a chciałabym, żeby była, bo mnie zaintrygowałaś.

    Pozdrawiam i życzę zaczytanego października :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, że postanowiłaś się przemóc dla mnie :D

      Już można ją kupić! Wpadnij do mnie na fanpage i zobaczysz o czym mowa :)

      Dziękuję i wzajemnie! Życz mi czasu na to czytanie :)

      Usuń
  16. A tam od razu zgroza... całkiem fajnie się ciebie ogląda :D
    Ciekawi mnie ta książka, której pokazać nie możesz. Czekam na recenzję.
    I chętnie zobaczyłabym filmików twojego autorstwa, oczywiście z tobą w nich występującą :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgroza, mrok, makabra i popruty sweter - jak to mawia "Maryjusz" z kabaretu Łowcy.B.
      Zobaczyć ją już możesz na fanpage - udostępniłam informacje o niej, można ją już nawet kupić :D
      Ooo super, strasznie się cieszę :D

      Pozdrawiam !

      Usuń
  17. Fajnie się oglądało! Czekam na recenzję książki, której nie możesz pokazać!

    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie sie cieszę :D Mam nadzieję, że ogarnę ją jak najszybciej, chociaż może być problem ;/ Ostatnio coś jestem "anty" na czytanie.

      Pozdrawiam również! :)

      Usuń
  18. Nie było, aż tak źle... ale ta lista książek... no zatkało mnie tak porządnie. Totalnie!
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma
    ZaczytanaWiedźma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za to "nie było aż tak źle" xD Pocieszyło mnie to okrutnie xD
      No cóż, kilka pozycji jest już na niej, a cały czas coś dopisuję xD

      Pozdrawiam !

      Usuń
  19. wyszło świetnie i dotrwałam do końca spokojnie <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)

      Dzięki, wpadnę na pewno :)

      Usuń
  20. No tak, książki Sandersona rzeczywiście wszyscy ostatnio zachwalają, ja mam w planach zarówno "Drogę Królów" jak i "Z mgły zrodzonego". Książek Martina nie czytałam, ale słyszałam, że bardzo trudno się w nich połapać, więc całe szczęście, że Sanderson pisze w miarę zrozumiale :) I koniecznie nagrywaj więcej filmików! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie poluję na Elantris i bardzo czekam na Rozjemcę, bo opis fabuły mnie zachwycił :D
      No cóż, mam ochotę chwycić za Martina (Boże jak to zabrzmiało), może kiedyś coś kupię i tak popróbuję :D
      Nie wiem czy coś z tego wyjdzie, ale będę to miała na uwadze :D

      Usuń
  21. No weź Kasia, musisz częściej robić takie filmiki!
    To rozpoczęcie jest genialneXD Ogólnie bardzo fajnie mi się ciebie słucha, no i lubię twoje poczucie humoru.
    O właśnie! Czekam na recenzję tej książki, której nam nie pokazałaś w filmiku, bo muszę przyznać że mnie tym zaciekawiłaś:D
    https://bookwormss-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rozpoczęcie typowo w moim stylu, ale cóż xDD
      Chociaż od razu się wie z kim się ma do czynienia xD
      Okrutnie się cieszę ^^
      Postaram się jak najszybciej ją przeczytać i podzielić się wrażeniami, chociaż może być cięzko ;/ Ostatnio coś mi nie idzie, a egzemplarze do recenzji leżą i leżą ;/

      Usuń
  22. Początek filmiku świetny! Ja bardzo lubię tak słuchać jak ktoś nawija i nawija, chociaż najchętniej to bym sobie s tobą pogadała żwbym też mogła nawijać :D Posty są super, ale filmiki też rób od czasu do czasu :) Gratuluję wyników i wgl muszę dorwać "Z mgły zrodzonego" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :D
      Oooo to też może pomyśl o nagrywaniu? Ja tam bym Cię zawsze oglądała :D
      Dziękuję ^^ O koniecznie! Powiem Ci jednak...że teraz dla mnie już żadna książka nie jest taka dobra...

      Usuń
  23. Ten początek Hahahahahahaha
    Jakoś inaczej sobie twój głos wyobraziłam :/ I ciebie też, bo na zdjęciu jakoś inaczej wyglądasz :/ To dziwne...it's madżik xD
    Boże, jakie nazwisko :O Aghmen....ahmen...aphmen...nie wiem xD
    Liczę, że nie chcesz mnie w tym grobie zakopać xD
    A ja wiem już jaka to książka xD Znaczy teraz to już pewnie większość osób wie, bo już informacje są opublikowane, ale wiedziałam o niej już wcześniej xD Więc ja też ją już muszę przeczytać :P
    Ja też zawsze więcej kupuję, bo i za przesyłkę trzeba w tedy więcej płacić, bo za każdą przesyłkę, a i jak bym po 2-3 książki kupowała, to by mi przyszły i zaraz bym ponownie zamawiać musiała, dlatego wolę kupować po 10-15 książek na raz i mieć spokój na jakiś czas :P
    Nie masz nadzieję, tylko MUSISZ ją zmienić, bo nie wiesz co tracisz, jest wiele wspaniałych książek polskich autorów. Ja np. ostatnio przeczytałam wspaniałego Clovisa <3
    Okularnik :O Nie trawię tej książki :/
    Duża ta lista :O
    Gratuluję wyników (weź mi oddaj trochę obserwatorów xD)
    Buziaki :*
    Pomiędzy Wersami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xDDD
      Powiem Ci, że drugi raz nagrywałam filmik (pierwszej chały już nie obejrzysz nigdzie na szczęście) i wtedy też zupełnie inaczej brzmiałam xD
      Moja kumpela stwierdziła, że na żywo inaczej wyglądam , więc sama rozumiesz xDD
      "Ahnhem" xD Też miałam problem xD
      No tak, to jest logiczne :D xD
      No tego Clovisa może kuźwa kiedyś przeczytam, może czas najwyższy co?
      Spora, wiem xD
      O nie nie! Nie oddam moich kochanych <3
      Ściskam :*

      Usuń
  24. Rządam więcej filmików!!! Masz tak miły i ładny głos <3
    Nie rozumiem skąd wszyscy mają tyle czasu na czytanie! Ja tak powoooli czytam, nie ogarnęłabym tyle książek O.O
    Oooooo, chcesz to ja mogę do Ciebie listy pisać ;)
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obserwuj przez e-mail