Wyniki konkursu :)

14 października

No i nastał długo wyczekiwany przez was czas!
Kto dostanie wybraną przez siebie książkę?


Dziś wzięłam się za ponowne przeczytanie waszych odpowiedzi i o matko! Tak, dobrze czytanie : ponowne. Na bieżąco czytałam wszystkie zgłoszenia :) Oczywiście mam łeb jak durszlak i z większości nic nie pamiętałam.

Zaskoczyliście mnie strasznie pozytywnie, bo zalała mnie fala kreatywności. Od wierszy, przez programy typu talk-show, mieszanki różnych niezwykle irytujących bohaterów po kilometrowe, niezwykle ciekawe wypowiedzi :) Muszę zaznaczyć, że na naszej arenie znienawidzonych bohaterów królowały postaci z "Harry'ego Pottera", "50 twarzy Grey'a" a także Edward Cullen xDD

Zawsze jak czytam wyniki konkursów i piszą, że wybór był trudny, to myślę sobie : eeee, pierdzielenie takie jak zawsze...Teraz sama się przekonałam na własnej skórze. Było okropnie.

Jakimś cudem wybrałam dwie osoby i są to:

Ola Iadala - Teresa z "Więźnia labiryntu" przyniosła Ci szczęście! Natomiast Twój beznadziejnie uroczy wierszyk dopełnił całości! ;)

oraz

Hatoche M - za opisanie głównej bohaterki "Roku z poziomce" w taki sposób, że aż odbiło mi się wczorajszym obiadem ...

Mamy jeszcze oczywiście losowanie! Maszyna losująca wybrała numer....


Któż to taki?

Niestety zrzut ekranu nie ogarnął tak długiej odpowiedzi wraz z moim
komentarzem z numerkami do losowania ;)

Porażka, szkoda, że nie mogę wam dać więcej książek :< Dobrze, że chociaż te trzy osoby się będą cieszyć - mam nadzieję :D

Gratuluję wam gorąco! Dziś skontaktuję się z każdym wygranym na facebooku, na odpowiedź macie czas do końca 17.10 :) W przeciwnym razie wybiorę następną osobę.

Z czasem na blogu i fanpage pojawią się kolejne konkursy i mam nadzieję, że wszystkie będą takie <3
Dziękuję wam za udział, nie obrażajcie się na mnie, że was nie wybrałam (mogłam tylko dwie osoby ;() i trzymajcie się cieplutko!


Zajrzyj również tu

10 komentarzy

  1. Ale miałam zonk xD O luju :D Obiecuję się skontaktować :P
    Buźki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że to będzie Ola. Czy to oznacza, że jestem super-hiper inteligentna :D ? Dobra,nie musisz odpowiadać. W każdym razie gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całego serduszka gratuluję zwycięzcom! *.*
    Pędzę zapoznać się z odpowiedziami Oli i Hatoche M.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obserwuj przez e-mail