Making of blogowania #1 - zdjęcia

27 grudnia

Postanowiłam wam pokazać mojego bloga trochę od zaplecza i dziś na tapetę weźmiemy zdjęcia.
Nie da się ukryć, że fotografie są niesamowicie ważnym elementem recenzji czy też innego posta. Często to właśnie one przyciągają nas do konkretnego wpisu i decydują o tym, czy danego bloga będziemy odwiedzać częściej. 

Dziś przedstawię wam kilka przykładów fotografii "przed" i "po" tym, jak trafiły do programu obróbki zdjęć. Oczywiście wszystkie przerabiam sama :).


No cóż, nie będę ukrywać (pisałam o tym wielokrotnie), że nie umiem robić zdjęć i wychodzą mi paskudnie. Do tego nie mam odpowiedniego sprzętu (cyfrówka z komunii i aparat w telefonie, który robi zdjęcia takiej jakości jak kalkulator), ale trzeba korzystać z tego, co się ma :D.
Nie mam kompletnie oka, żadnego wyczucia, więc jedyne, co mi pozostaje, to próbować je ratować xD

1. Pierwszy przykład to tylko lekki retusz, podkreślenie kontrastu, ciut rozmazania, gdzieniegdzie przyciemnić i już. No i przede wszystkim wyrównać, żeby nie wyglądało, jakbym zdjęcie robiła po pijaku. Uwielbiam robić foty na dworze, bo nie wymagają tyle kombinowania i światło jest dobre :).


2. Tutaj też nie trzeba było wiele, choć tego typu poprawki dają naprawdę niezły efekt. Wszystko jest wyraźniejsze i właśnie o to mi chodzi :) No i przede wszystkim przycinam wszystkie zdjęcia, bo tam trochę plandeki, tam trochę kota, no cuda xD.


3. Czasem muszę bardziej pokombinować, bo trzeba coś usunąć. Tutaj zielone elementy i większe kijki i kamienie :). Dodałam też paski (żeby był efekt kadru z filmu) i dopiero teraz widzę, że nie są równe. Brawo ja.
PS. Nie macie pojęcia jak długo szukałam ten linijki w internecie, żeby móc sobie wydrukować xD.


4. Czasem naprawdę nie trzeba wiele, żeby nadać zdjęciu świetny klimat :).


5. Niestety mam strasznie zawalony pokój, przez co światło jest okropne, zwłaszcza wieczorem. Jeżeli recenzja czeka i jedyne, co dzieli mnie od jej opublikowania jest zdjęcie, to zrobię je choćby w nocy. Niestety efekt zazwyczaj jest opłakany, zwłaszcza gdy nie mogę użyć flesza, bo okładka jest wykonana na wysoki połysk. To już przykład typowej akcji ratunkowej zdjęcia.


6. Strasznie lubię kombinować i robić książkom niepowtarzalne zdjęcia. Tak też powstał mój mączny pentagram :D. Układałam pszenną typ 500 małą łyżeczką przez pół godziny xD. Myślę, że efekt jest całkiem niezły, zwłaszcza, że postanowiłam, że ta fotografia skończy w czerni i bieli :).


7. Tutaj postanowiłam trochę poszaleć z filtrami, a co! Jak się bawić, to się bawić. Drzwi wyje*ać, okno wstawić. Pominę już tę uroczą, niebieską plandekę. Z tym zdjęciem był dość spory problem, bo po przycięciu okazało się, że jest dość niewyraźne, a że miałam anginę, to już nie leciałam ponownie na dwór i nie robiłam zdjęcia po raz drugi. Tutaj trzeba było wyostrzyć i takie tam. Chciałam żeby wyszło klimatycznie i jestem całkiem zadowolona :). Lubię takie przerysowanie.

 

 
8. Na to zdjęcie (chwalone przez was, za co dziękuję) kompletnie nie miałam pomysłu. Okładki Clare są ciężkim tematem. W końcu zebrałam wszystkie metalowe narzędzia, śrubki i takie tam, no i starałam się coś z tego wykombinować. Niestety przez to moje cudne światło w pokoju wyszedł straszny gniot. Tragedia po prostu. Robiłam, co mogłam, żeby przywrócić choć odrobinkę życia w to zdjęcie, które znalazło się w fazie agonalnej.

 9. To zdjęcie naprawdę lubię, bo i gadżety się zgadzają, a i zdjęcie jest po prostu ładne (mam nadzieję xD). Oczywiście nie miałam białego tła, za nie posłużyły dwie kartki A4, których brzegów później się pozbyłam. Przeważnie fotografie przyciemniam, jednak tu poszłam w mocny kontrast i rozjaśnienie. 


10. Na blogu lubię mieć kompletnie różne od siebie zdjęcia, więc przyszedł czas na coś jaskrawego. Tutaj podkręciłam kolor i mech wygląda świetnie <3.


11. No i tutaj znów postawiłam na groteskowy efekt. To dowód na to, że czasem coś fajnego wyjdzie samo z siebie xD. Na tym zdjęciu najbardziej podoba mi się to przejście w kompletną czerń. Nie wiem jak to zrobiłam, ale jest :D.



No i dobra, to by było na tyle. Mam nadzieję, że nie zanudziłam was i takie ukazanie zaplecza blogowania wam się podobało :). Sami widzicie, że z samym zdjęciem jest dużo roboty, nie mówiąc już o tym, żeby wpaść na jakiś pomysł i całą konwencję fotografii.

Zajrzyj również tu

81 komentarzy

  1. Świetny pomysł na post :-D.
    Pochwal się jeszcze w jakim programie podkręcasz swoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika Niedźwiedź28 grudnia 2016 00:13

    Także jestem ciekawa jakich programów/sprzętów używasz. Dzięki za artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gimpa :) Da się zrobić wszystko, no i jest bezpłatny :)

      Usuń
  3. Kasia i jej inwencja twórcza, wystarczy takie stwierdzenie by wiedzieć, że końcowy efekt będzie piorunujący. Ja osobiście z natury mojej dużego niechcemisię oraz braku jakiejkolwiek wyobraźni używam skanera ;) i niczego więcej.
    Ciekaw jestem również co chodzi Tobie po głowie przy okazji Gry o Tron, czyżby korona, obok nóż (miecz) i wszystko to zakrwawione?
    Ale artykuł ciekawy i kto wie może kiedyś skuszę się by zamiast iść na łatwiznę samemu dodawać zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie wiem czy piorunujący, ale zawsze robię po swojemu :)
      Leniwce, wszędzie leniwce :D
      No fajnie, tylko skąd mam wziąc koronę... Wszystkie moje poszły do nabłyszczania xD
      Bardzo mi miło :)

      Usuń
    2. Każdy ojciec przebiera swoją córkę za księżniczkę, więc na pewno gdzieś jest korona ;) Później taką tylko spryskać złotym sprayem i już jest :)

      Usuń
    3. Nigdy nie przebierałam się za księżniczkę, wolałabym być ninja i takie tam :D

      Usuń
    4. No to wykorzystaj swoją katanę ;)

      Usuń
  4. Efekt końcowy jest w każdym przypadku świetny :) według mnie masz i oko, i pomysł na całą otoczkę, zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, okropnie mi miło :) Chociaż nie zawsze jestem zadowolona z efektu, to zawsze mam coś w miarę oryginalnego i o to mi chodzi :D

      Usuń
  5. Ja powiem szczerze tak nie umiem i na bloga takich cudnych zdjęć nie wstawiam :P Ja nie wiem jak to do każdego zdjęcia tak się wysilasz i robisz tą całą obróbkę, a przede wszystkim wychodzisz na zewnątrz! Przy każdej recenzji podziwiam te twoje zdjęcia. Efekt jest po prostu olśniewający :)

    I co ty kurcze mówisz, że nie umiesz robić zdjęć??? Przecież robisz świetne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wychodzić na zewnątrz, na dworze wychodzą najlepsze zdjęcia :D Gorzej zimą, bo mokro i nie można nigdzie ksiązki położyć ;<
      Bardzo mi miło, dziękuję slicznie! <3

      Usuń
  6. Masz talent kobieto ! :) Piękne zdjęcia i przede wszystkim zazdroszczę pomysłów :) Tym bardziej podziwiam bo wiem jak to jest męczyć się z aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :D No strasznie, może kiedyś dorobię się porządnego sprzętu, który sam będzie robił zdjęcia :D

      Usuń
  7. Mogłabyś nie kłamać, że nie umiesz robić zdjęć! :D Nie widziałaś moich, są straszne, zresztą jak mój aparat. I druga rzecz Tobie się chce? xD Ja na dwór nie wychodzę jak nie muszę, a ty z anginą latasz XD Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem, zawsze zazdroszczę ludziom ich zdjęc na blogach, serio xD
      Chce mi się :D W końcu skoro pisze bloga, to fajnie by było, gdyby go ktos czytał, a zdjęcie zawsze zachęca :D No juz byłam przy końcówce, to postanowiłam wyjść i się poświęcić xD
      Pozdrawiam ciepło! :D

      Usuń
  8. ale najważniejszy jest pomysł na otoczenie książki :D też czasem używam programu, w którym ulepszam zdjęcia, ale nie zawsze :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, oczywiste! Niektórzy robią piękne zdjęcia i bez pomysłu, właśnie takich zazdroszczę :<
      Pozdrawiam gorąco! :D

      Usuń
  9. Świetny pomysł na zdjęcia jak i notkę! Ja niestety nie mam talentu do robienia zdjęć, jednak mój luby postanawia to zmienić (powodzenia dla niego). Z jakiego programu korzystasz przerabiając zdjęcia?
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D Oby mu się udało! Gimp jest najlepszy :) Wszystko w nim zrobisz, a i bulić nie trzeba :D

      Usuń
  10. Najbardziej podobają mi się zdjęcia "Plagi samobójców" i "Drogi cienia", ale wszystkie tak naprawdę mają swój klimat i oryginalność :) Bardzo spodobał mi się ten wpis, zawsze ciekawie jest zobaczyć, jak ktoś inny sobie radzi. Ja z tego co pamiętam wrzuciłam zdjęcia 1-2 razy, ale też zupełnie nie znam się na fotografii i brak mi przyzwoitego sprzętu — dysponuję jedynie dość kiepskim aparatem w telefonie. I nawet przez myśl mi nie przeszło, aby zainstalować jakiegoś Picassa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję pięknie :D
      Niestety ten program nie daje zbyt wielu możliwości, a jeżeli już, to narzuca z góry pewne filtry, jak np. instagram.

      Usuń
  11. Ile to trzeba się napracować, aby zdjęcie wzbudzało zachwyt w ostatecznej postaci. A jednak świetny pomysł na ujęcie, nadanie tła i tak liczy się najbardziej. Szkoda, że mnie tej smykałki brakuje, a może deficyt czasu uniemożliwia mi rozwinięcie skrzydeł w tej sztuce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okropnie dużo! A i tak nigdy nie wiesz, czy ludziom się spodoba...
      No cóż, w końcu my jesteśmy od pisania, nie musimy umieć wszystkiego :D

      Usuń
  12. Jak ja lubię podziwiać zdjęcia książek! A Twoje to prawdziwa uczta dla oczu!<3
    Sama lubię robić zdjęcia, ale albo brak mi weny, ale nie chce mi się wyjść na dwór... i w efekcie zdjęcia robię xD
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo ! Ooo, jak miło <3
      Polecam Ci! Najlepsze zdjęcia wychodzą własnie na dworze, koło południa, gdzies do godziny 15. Lepszego światła nie znajdziesz!
      Pozdrawiam ciepło! :D

      Usuń
  13. Świetny pomysł z pokazaniem pracy nad blogiem "od kuchni". Czekam na kolejne posty z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Mam nadzieję, że uda mi się skonstruować coś ciekawego :D

      Usuń
  14. Ciekawy post, chociaż mam wrażenie, że u mnie chyba byłoby widać bardziej majstrowanie przy zdjęciach ;p może kiedyś wykorzystam Twój pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Co ja bym zrobiła bez programów do obróbki zdjęć! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja czytam Twoje recenzje głównie dla tych zdjęć. Zawsze podobało mi się proponowane przez Ciebie tło, ale nie sądziłem, że te publikowane zdjęcia tak różnią się od tych oryginalnych. Dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dobrze wiedzieć, miło mi :)
      No cóż, to wszystko przez brak odpowiedniego sprzętu ;/ Ale co się nie zrobi, to się przerobi :D
      Dziękuję!

      Usuń
  17. Efekty końcowe są oszałamiające! Aż się nie chce wierzyć, że coś takiego wychodzi. Zdjęcia są bardzo mocnym i ważnym elementem każdej recenzji, więc tylko pogratulować!
    PS W jakim programie "bawisz się" obróbką?
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie!
      Polecam Ci gimpa, na początku może być trochę problemów, ale jak już ogarniesz to zrobisz wszystko bez kłopotu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. "Drzwi wyj*bać, okno wstawić", "nie wiem jak to zrobiłam, ale jest"... uwielbiam cię xDDDDD
    Gimp potrafi cuda ze zdjęciem zrobić, zaiste :D
    Jak mam być szczera, to z tych tutaj pokazanych najbardziej lubię mącznego pentagrama. Sory, ale jak sobie pomyślę co za demon by na to poszedł to... Oj kuchnia poszła by w diabły xD No i to ze strzykawkami jest wysoce cacy, bo gdyż mnie dobrą chwilę zastanawiało skąd miałaś takie fajne strzykaweczki (co mi przypomina, ze recke czytałam, ale oczywiście chyba bez komentarza :/// a to o ptasiej grypie było:<)
    Ale w sumie kazde zdjęcie masz dobreńkie :D Jeszcze Latry (chyba) były cudne, bo był ten zajebisty pies twój :D
    Buziak ;*
    Q.

    Otwórz Drzwi do innego wymiaru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci już coś mówiłam o tych drzwiach nie xD
      Potrafi ;)
      Chciałam użyć farbki, ale było mi szkoda moich akryli xD Mąka jest zdecydowanie tańsza xD
      No cóż, czasem chory kot przynosi pewne pozytywne skutki uboczne xD Aczkolwiek wolałabym się już obejść bez nich, ona na pewno też :<
      Hahha no tak, wszyscy się w nim kochają, bo go nie znają xD
      Buziaki :*
      PS. Nie musze otwierać drzwi, ja to nawet judaszem wejdę.

      Usuń
  19. Mróz, znowu. Łeee, odkąd na jego książkach nazwisko jest głównym punktem, a nic innego się nie liczy mam coś podobnego jak ty z Zanim się pojawiłeś; zaczynam obawiać się, że niedługo wyskoczy mi z szkolnej szafki mówiąc ,,jeseeestem!''. Wiem, że bardzo na temat zdjęcia.
    Dobra, poprzeglądałam wszystko. Poczytałam nieco i powiem, że chyba sama powinnam zacząć obrabiać foty, bo wygląda to świetnie! Serio. Co prawda niektóre dla mnie mają zbyt mocny filer co nierozłącznie przypomina mi zdjęcia 12-latek, gdzie jest tak dużo tandetnej poświaty, iż nie widać im twarzy, ale i tak uważam, że fotki po przeróbce wyglądają.. Uznajmy, że mają charakterek, okey? :D Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhahaha, Jojo śniła mi się po nocach xD
      Mróz nie jest taki natrętny, bo widzę kilkanaście jego książek, a nie jedną :<
      Spróbuj koniecznie :D
      Rozumiem, ja po prostu lubię, gdy moje zdjęcia wyglądają jakoś, a czasem, gdy nie są charakterne, wyglądają nijak xD No i inaczej to wygląda, gdy są w zestawieniu, a inaczej, gdy siedzą w klimacie wpisu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Ta z pentagramem jest cudowna <3 Podziwiam za to usypywanie mącznego pentagramu. Satanistka heheh
    A z Ogniem i wodą i tak wyszło całkiem całkiem <3 Ratować zdjęcia też trzeba umieć xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D No trochę się narąbałam xD
      Trzeba, a ja nie umiem xD
      Pozdrawiam! :D

      Usuń
  21. Jak nie umiesz, jak umiesz? Świetne zdjęcia, na które patrzy się z przyjemnością :) Ta mąka zaskakuje mnie za każdym razem, bo mnie zabrakłoby chyba cierpliwości ;) Świetny pomysł na wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem, zazdroszczę zdjęć wielu blogerom :<
      Haha, no trochę roboty było, ale na pewno mniej niż z kopaniem grobu :D
      Dziękuję <3

      Usuń
  22. Kasia dzieli się sekretami swojego sukces w blogosferze? Hihihi... :D

    Albo mi to jakoś umknęło, albo się nie podzieliłaś jakiego programu używasz kobieto! :P Podziel się z innymi biednymi, raczkującymi blogerami... ;)

    Piszesz, że nie potrafisz robić zdjęć... No jak nie potrafisz, jak takie ładne są? Nie ładnie tak kłamać, Kasiu... :P

    Całusy,
    Ola aka Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tu żadnego sukcesu, ale podzielę się, a co! W końcu nie chodzi o to, żeby inni byli gorsi, tylko żeby siebie ulepszać :)
      Gimp Olu! :D
      Nie potrafię eh :< Za to kłamać pięknie potrafię xD
      Buziaki :*

      Usuń
  23. Twoje zdjęcia to prawdziwa petarda... Wow, jak ja bym chciała mieć taki talent.
    Trzymam kciuki za dalsze sukcesy w dziedzinie fotografii, mam nadzieję, że będziesz rozwijać swoją pasję, bo to, co tu pokazałaś, jest nie do opisania...
    I dziewczyno, uwierz w siebie! Naprawdę potrafisz robić zdjęcia! :*

    Bezdyskusyjnie zostaję na dłużej.
    Pozdrawiam,
    Izzy z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, ślicznie dziękuję! :D
      Osobiście wolę pisać i na fotografii się nie znam, ale robię co w mojej mocy, żeby i ten element wpisów jakoś wyglądał :D
      Okropnie mi miło, pozdrawiam! :*

      Usuń
  24. Od dzisiaj nie narzekaj na słabe zdjęcia, bo są świetne! Błagam, napisz jakiego programu do przeróbki zdjęć używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, dziękuję! :D Polecam Gimpa, pełna profeska i za darmo :D

      Usuń
  25. Zazdroszczę ci talentu, kobieto! Ja mam niesamowite problemy z robieniem zdjęć dlatego, że nigdy nie mam pomysłu i kompletnie nie wiem, co bym mogła zrobić, żeby zdjęcia wyglądały w miarę korzystnie. Zazwyczaj po prostu położę książkę na kołdrze, pstryk!, i po problemie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, bo się zarumienie :>
      haha xD Polecam trzaskanie zdjęć na dworze, jak okolicę masz ładną, to wszystkie wyjdą świetnie :D Ja się nie ruszam poza obręb mojego podwórka, ale chyba czas zacząć :D

      Usuń
  26. Fajne to Ci wyszło, ciekawe.
    Ja zdjecia w programie przerabiam, ale jakoś jeszcze nie mialam okazji wziać ksiażek na wycieczke i porobic im foty.
    Mam pomysły, ale co chce isc bo mam wolne to deszcz pada. A jak wiadomo deszcz i ksiązki to nie jest najlepsze połączenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      To zrób to koniecznie! Zwłaszcza latem, światło jest świetne :)

      Usuń
  27. Nie dodawaj tych pasków, nie ma po co ;p Fotografia to nie film ;) A zdjęcia w domu najlepiej robić po prostu przy oknie jeśli jest taka możliwość. Jeśli chcesz zainwestowac nieco to lampy z parasolkami da się kupić nawet za ok 200zl chyba także nie jest to bardzo olbrzymi koszt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja je lubię :)
      Nie mam nawet gdzie trzymać książek, a gdzie tu lampy dopiero xD Zresztą nie widzę wielkiej potrzeby wydawać pieniędzy w ten sposób ;)

      Usuń
  28. Widzę w komentarzach, że bawisz się Gimpem - też kiedyś z niego korzystałam, ale ostatecznie ciągle powracałam do Photoshopa, bo może i drogie cholerstwo i ciągle nowe wersje, ale jednak jest najbardziej intuicyjny. ;D No i moja przyjaźń z nim jest dłuższa niż z blogowaniem - ale się cuda kiedyś tworzyło! Teraz lenistwo za to dopada. XD Moją zmorą przy zdjęciach też wiecznie jest światło. Ale już parę sztuczek opanowałam na ogarnięcie światła w pokoju, żeby uniknąć szumów. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się zdecydowanie, zwłaszcza z tym, że drogi jak cholera xD
      U mnie to jest praktycznie niemożliwe xD #domwlesie

      Usuń
  29. Post świetny, ale zdjęcia tak samo! Szczerze mówiąc, ja też korzystam z telefonu przy robieniu ich na potrzeby swojego bloga xD Najbardziej podoba mi się 7 i 6. Nie wiem, czy ja miałabym cierpliwość do usypywania pentagramu z mąki przez pół godziny, a nawet jeślibym miała, to zapewne nie wyszedłby zbyt zgrabnie xD Także biję pokłony dziewczyno!

    Pozdrawiam, Poszukiwaczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie za inwencję twórczą, bo o tym oczywiście zapomniałam wspomnieć XD

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję! :D
      Haha no cóż, ja czasem mam nawet ciut cierpliwości, ale byś widziała jak rzucałam mąką, jak po raz dziesiąty nie chciała mi wyjść w miarę ogarnięte kółko xDD
      Dzięki wielkie! :D

      Usuń
  30. Ty to się poświęcasz dla tych zdjęć! :) I wychodzą Ci naprawdę świetne i pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że dużo pracy i serca w to wkładasz, ale efekty widać i ja na przykład bardzo lubię oglądać u Ciebie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jezu, jak patrzę na te wszystkie niesamowite zdjęcia na blogach czy instagramach, to aż mi ręce opadają, bo uświadamiam sobie, że tylko ja takie beztalencie do robienia zdjęć jestem, a do tego nie wykazuję się żadną kreatywnością przy ich robieniu. Chlip, chlip :'(
    No, ale cóż poradzić?
    Ty to jesteś jednak najlepsza! Co jak co, ale zdjęcie z grobem było najlepsze (i często je sobie wspominam), a i ile pracy trzeba było w nie włożyć! Tylko Ty potrafisz się tak dla nas poświęcić.
    No powiem Ci, że różnice widać, a przecież czasami trzeba tak niewiele, abyśmy uzyskali oszałamiający efekt!
    Muszę się wziąć za porządne robienie zdjęć-moje postanowienie noworoczne xD :P

    Ściskam mocno! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, więc wiem co czujesz :<
      Też je lubię! :D Nawet bardzo, jestem trochę z niego dumna <3
      O! To odwiedziny u Ciebie będą jeszcze fajniejsze <3
      Buziaki kochana :*

      Usuń
  33. Bardzo podoba mi się u Ciebie to, że często zestawiasz rekwizyty do zdjęć z tematem książki - to wygląda cudownie! Ja zawsze planuję ogromną sesję na jeden dzień i robię zdjęcia na co najmniej tydzień do przodu. Zawsze obrabiam zdjęcia w ten sam sposób, bo lubię, kiedy wszystkie są w podobnym klimacie (na Instagramie dobrze to wygląda) :)

    Pozdrawiam cieplutko
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze staram się, ale nie zawsze wychodzi haha :D
      O! Też to lubię, ale u mnie wszystkie są z innej parafii xD
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  34. Kurde! Kaśka weź się opanuj, bo nie nadążam z komentowaniem postów xD
    Szczerze? Ja myślałam, że to pierwsze zdjęcie ma być po pijaku, a to drugie już normalnie xD A tutaj to to drugie bardziej po pijaku wygląda, a to pierwsze jak obrobione xD Więc nie wiem czy tak powinno być, czy nie...
    Kasia! Jezu, ja przez cały czas myślałam, że te mączny pentagram jest na dywanie xD A tu ziemia...mam oko co nie? xD
    Kurcze...patrzę tak na te twoje zdjęcia i (poza tym pierwszym xD) powiem ci, że nieźle te zdjęcia edytujesz i ja też tak chcę :( Ale kompletnie nie mam do tego talentu, nie umiem robić takich rzeczy xD
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj na styczeń, już mam problem z rozplanowaniem postów xDD
      Nie wiem o co Ci chodzi xD
      Oczywiscie, rąbałabym na dywanie xDD Spieszyłam się wtedy, bo padać zaczynało xD
      No się naucz! :D
      Uściski :*

      Usuń
  35. Zdjęcia wychodzą Ci naprawdę świetnie i przede wszystkim, pasują tematycznie do książek, w szczególności to z "Plagą samobójców". Ja jestem kompletnym technologicznym ułomem i zdjęcia zarówno robię, jak i edytuję w kamerze vsco, a niektóre zamieszczam na Instagramie. Gimp zawsze wydawał mi się strasznie skomplikowany (może to dlatego, że kojarzy mi się z informatyką u mnie w szkole xD), ale chyba będę musiała wypróbować ten program :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To akurat zdjęcie też lubię :D
      Nie jest tak bardzo skomplikowany, a w necie jest sporo tutoriali :D

      Usuń
  36. Świetny pomysł na post! Jestem zachwycona ^^
    Robisz przepiękne zdjęcia, są urokliwe i niepowtarzalne. Fajnie, że wytłumaczyłaś co zrobiłaś z danym zdjęciem, aby wyglądało lepiej. Może uda mi się stosować Twoje rady również u siebie, bo "szpecem" od retuszowania to nie jestem :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi miło :D
      O jezu, dziękuję :*
      No ja też nie, to taki retusz Home Edition, ale robię co mogę xD
      Pozdrawiam! :D

      Usuń
  37. Pomysły na zdjęcia świetne :) czasem dobry pomysł wystarczy i nie trzeba mieć drogiego sprzętu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) No cóż, z dobrym sprzętem jest łatwiej, ale trzeba sobie radzić :)

      Usuń
  38. Ja osobiście uważam, że sprzęt nie ma znaczenia, a najważniejsze jest jednak dobre światło ;) moje zdjęcia powstają wyłącznie przy świetle dziennym - oczywiście z pominięciem złotej godziny, żeby zdjęcia jednak kolorystycznie się zgrywały. Super pomysł na post! ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawy wpis! :) U mnie ze zdjęciami różnie bywa. Raz wychodzą świetne, raz nie. Mniej problemu mam ze zdjęciami na zewnątrz. Wydaje mi się, że największy problem mam ze światłem - słońce świeci u mnie tylko do południa, a mój pokój ma czerwone ściany.

    OdpowiedzUsuń
  40. woooooooooow to jest swietne ja sie tak staram a nawet do polowy Ci zdolnosciom nei dosiegam :D gratuluej umiejtenosci i czekam tylko na wiecej takich postow :D Pozdrawiam i zapraszam na post.... językowy! :)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obserwuj przez e-mail