Intrygujące tytuły książek cz. 2

26 stycznia

Jestem! Żyję!
Niestety rzadko tu bywam, i tu, i na blogach tych z was, którzy je posiadają. Musicie mi wybaczyć, ale mam totalne urwanie dupy ostatnio. Za przeproszeniem.

Dziś przychodzę do was z drugą częścią wpisu, który bardzo wam się spodobał :).
No więc znów o intrygujących tytułach książek!


Było już "Gotowanie z kupą", "Rower przemocy" i ten cholerny, doprowadzający mnie do łez tytuł "Nostradamus zjadł mi chomika". Ruszamy z kolejną porcją perełek!

Pierwszą część znajdziecie --> tutaj.

P.S. Pamiętajcie, że to posty z przymrużeniem oka ;) 


Nie bierz do ust ręki umarlaka
Szczerze powiedziawszy... innych części też wolałabym nie...

 
Wunschpunsch albo szatanarchistorygenialkoholimpijski eliksir
Dobra, przyznawać się, kto przeczytał cały tytuł?
Wyobraźcie sobie, że podchodzicie do babeczki w ksiegarni i mówicie:
"Poproszę whufdejdieajda albo dsidjeidjadajdjweaidjiedjie eliksir"
 
Jak będąc kobietą w dowolnym wieku zepsuć życie sobie i innym: poradnik dla początkujących
My, kobiety jesteśmy naprawdę spokojnymi istotami.
Gdy mówimy, że najchętniej wyprułybyśmy z was flaki i zrobiły z nich druty telegraficzne, to tylko w żartach.
Przeważnie.


Wielka księga siusiaków
Jestem ogromnie ciekawa, czy to książka ze zdjęciami....

Wielka księga cipek
To podobno książki dla dzieci!

Dziewczyna w złotych majtkach
Skoro żyjemy na fali wszelakich dziewczyn: tych w walizce, tych w pociagu, tych w lodzie,
to czemu nie w złotych majtkach?

Prowadź swój pług przez kości umarłych
Poradnik dla drogowców?

O małym krecie, który chciał wiedzieć, kto mu narobił na głowę
Nie da się ukryć, że dobrze byłoby wiedzieć

Co krasnale mają w nosie
Czyżby drugi tom odpowiadał na, jakże frapujące pytanie, co mają w innym ciemnym otworze?

Zwariowana kałuża
Krejzolka Mariolka odpada
 
Wszystko, co mężczyźni wiedzą o kobietach
Czyżby książka z pustymi stronami?

Spijając filiżankami słońce
W pustej szklance pomarańcze
To dobytek mój...
Nie no, na serio to świetny tytuł

Kupa starych jaj - czyli mężczyźni w dziejach świata
Ciekawe czy autor napisał tę książkę... dla jaj

7 babek, 1 dziadek
Czyżby odpowiednik bajki o Śnieżce? Ja do dziewczyny nic nie mam, ale kurde,  mieszkała z 7 chłopami.
Jak ona to ogarnęła?

Norka zagłady
Tadeusz Norek come back

Chomik na widelcu
BOŻE! Czy oni nie mogą się odczepić od tych biednych stworzonek? :<

Salceson i mrówki
Przepis na zupę prosto od Roberta Makłowicza

Klub śpiewających rzeźników
W książkach, które czytam, gdy pojawia się rzeźnik, to w połączeniu z jakimiś wybitnie sadystycznymi praktykami. A tutaj proszę. Zamiast zabijać, wolą pośpiewać.
Piąta z plusem i fallusem. Na zachętę.

Nie, nie chcę się zapisać do klubu książki
Tak, to jest tytuł książki xD

Var pałki
Nawet nie chcecie wiedzieć, o czym myślę teraz.

To

Jeden z bardziej problematycznych tytułów Kinga. Szukałam tej książki kiedyś w internecie, bo chciałam kupić. Wyobraźcie sobie, co mi wyskakiwało, gdy wpisałam "To Stephen King" albo jeszcze lepiej, po angielsku: "It Stephen King".

Lubelska masakra kotem podwórkowym
Ten tytuł to mój dzisiejszy zwycięzca! 


No i dobra kochani, na dziś to tyle intrygujących tytułów :). Możecie być spokojni, jak tylko uzbieram kolejną dawkę, od razu się nimi z wami podzielę!


Zajrzyj również tu

71 komentarzy

  1. Cóż, niektórym zdecydowanie nie powinno się pozwalać na nadawanie nazw swoim książkom :D Po raz kolejny się ubawiłam :) A "To" polecam Ci bardzo, o ile oczywiście jeszcze nie przeczytałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż nie jest nudno :D
      Jeszcze nie czytałam, ale po wielu znojach kupiłam ją i czeka na mojej półce :)

      Usuń
  2. Hahahah ;D Pomysł na post miałaś doskonały ;) Jeżeli chodzi o "Wszystko, co mężczyźni wiedzą o kobietach" to tak, ta książka ma puste strony. Natknęłam się na nią kiedyś w księgarni i prawie popałakałm ze śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D
      Wiem, też kiedyś mi mignęła xD Chociaż na dobrą sprawę ktoś, kto zamówi ją przez internet i nie wie o tych pustych stronach, może się nieźle zdenerwować ;/

      Usuń
  3. "Wielka księga siusiaków" jest ze zdjęciami - czytałam i oglądałam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę! :D To podobno całkiem niezła książka, w niektórych kręgach zakazana.

      Usuń
    2. Ja słyszałam o niej wiele niepochlebnych opinii, więc podziękuję xD

      Usuń
  4. "Nie bierz do ust ręki umarlaka" czytam opis tej książki i Ci powiem, że nawet bym przeczytała!:3 Ale nigdzie pieruna dostępnego nie ma! >.<
    "Prowadź swój pług przez kości umarłych" BIERE!
    "Jak będąc kobietą w dowolnym wieku zepsuć życie sobie i innym: poradnik dla początkujących" To dla mnie XD

    Weź w ogóle! Ty wybierasz takie książki, których nijak idzie kupić! :(
    Kiedyś je upoluję! Słowo!XD
    Buziaki!

    Osobisty ósmy księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy wiesz, ale Prowadź swój pług przez kości umarłych doczekało się ekranizacji xD
      Przepraszam :< Może używane można gdzieś dopaść?
      Buziak:*
      UUuu, klikacz jest <3

      Usuń
  5. Hahaha xD
    Wybacz, ale ja tego tytulu z eliksirem nie przeczytałam xD
    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoooo, szczerze mówiąc, nie wiem, który jest najlepszy :) Siusiaki i cipki przeczytane ;) Mam też gdzieś egzemplarz tej książeczki z pustymi stronami (koledzy w liceum wpisywali do niej swoje propozycje).

    Zauważam tendencję do pożerania chomików!

    Świetny wpis, uśmiałam się :) Czekam na kolejne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Siusiaki i cipki przeczytane" - prawie umarłam ze śmiechu xD
      Oooo! A to bardzo fajny pomysł :)
      Tak i to jest okropne :<
      Mam nadzieję, że uzbieram kolejną porcję :D

      Usuń
  7. Urwanie dupy zdarza się nawet najlepszym ;)
    "O małym krecie, który chciał wiedzieć, kto mu narobił na głowę" zupełnie nie dziwię się temu kretowi. Myślę, że można by z tego zrobić porządną książkę (bądź film) akcji, coś w stylu "Taken" albo "Punishera" - "nie wiem, kim jesteś, ale znajdę cię i... zabiję".
    Ale Nostradamusa i tak nikt nie przebije.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhahahahahahahha xD Jezu, padłam normalnie xD Kobieto, masz wyobraźnię <3
      Też tak myślę :D

      Usuń
  8. "Wielka księga cipek" i to jest książka dla dzieci? XD hahahah :D

    http://biblioteczka-madelineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, podobno tak xD Ostatnio zastanawiałam się jak to delikatniej można byłoby powiedzieć i miałabym kilka propozycji :D

      Usuń
  9. "Księgę siusiaków" i "Księgę cipek" kilka lat temu można było spotkać we wszystkich księgarniach. Istne hity ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ,,Wunschpunsch albo szatanarchistorygenialkoholimpijski eliksir'' oczywiście, że nie przeczytałam do końca; czytanie tego to ryzyko połamania języka :D
    ,,Wielka księga siusiaków'' z obrazkami XD Widziałam na jakiejś książkowej grupie, gdzie była wielka dyskusja czy to aby na pewno coś odpowiedniego dla dzieciaków.
    Byłam tak ciekawa co wyskakuje, gdy szukasz książki Kinga, że aż sobie wygooglałam. Clown - to mój wynik poszukiwania :D
    Reasumując, nie wiem, kto wymyśla te tytuły... Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz przeczytałam
      Obrazki, które ja widziałam raczej nie były przeznaczone dla oczu dzieci... Ale co ja tam wiem, nawet swoich nie mam :)
      No tak, grafikę wyszukasz, ale poszukaj ofert kupna, jeszcze takich, żeby była dostępna xD

      Usuń
  11. Haha, genialny pomysł na serię;) aż ciężko uwierzyć że takie tytuły istnieją XD w każdym razie poprawa humoru na cały dzień :D
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się spodobał :D
      Postaram się o kolejne porcje równie osobliwych tytułów :D

      Usuń
  12. Genialne! Mnie najbardziej rozwalioł pierwszy tytuł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, takie tematy wszystkim się podobają xD

      Usuń
  13. Padłam :D tytuły idealne na prezent :D cha cha (żart ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie?! Chociaż moja mama mogłaby się zdziwić, gdyby zobaczyła na mojej półce "Chomika na widelcu". Bałaby się zjeść kolejne, przygotowane przeze mnie, potrawy :D

      Usuń
  14. "Jak będąc kobietą w dowolnym wieku zepsuć życie sobie i innym: poradnik dla początkujących"- nie potrzebuję, jestem w tym mistrzynią. Jejuuu biedne chomiki. I jeszcze do tego ten kret! Co jest z tym światem nie tak?! (wszytko, jakby to powiedział Kochanowski xD).
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, robisz jako ekspert? :D
      Chłop miał sporo racji, bo jak można te biedne chomisie tak traktować?:<
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Tytuły są świetne, ale twoje komentarze jeszcze lepsze XD.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na recenzję Margo polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurde! Kaśka nie wiem co w komentarzu napisać! A coś napisać trza, żeby fejm mi podrósł xDDD
    No nie powiem...post świetny! Mega się uśmiałam :D A propo tych złotych gaci...ja mam na półce książkę, która się nazywa "Krótkie majteczki"...jak tylko ją zobaczyłam od razu chciałam ją mieć XD
    Aj, Kasia ty tylko o jednym! Życzę ci, żeby ta książka była pełna zdjęć, różnorodna i pełna różnych kolorów (jak się robi tę dziwną buźkę pedofila?! XD)
    Dobra! Ja spadam dalej oglądać serial! Buziole :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhaha, łap tego swojego fejmu, swagu i tych innych modnych słówek :D
      Ciekawe dlaczego xD
      Ja o jednym?! Byynajmniej!
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Tytuły są mega zabawne i intrygująca, aż chce się dowiedzieć co w tych książkach jest.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale w odniesieniu do treści "To" jest trafne, autor pisząc nie zastanawiał się nad problemem znalezienia jej w odmętach internetów :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pomyślał i mam nadzieję, że nikt już nie zatytułuje książki w podobny sposób xD

      Usuń
  19. A ja myślałam, że już wyczerpałaś temat. Padam i nie wstaję ciąg dalszy xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, będzie tego więcej, możesz być pewna!

      Usuń
  20. Hah, ja się przyznaje, że nie przeczytałam tych okropnych i długich słów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Tytuły same w sobie owszem śmieszne ale Twoje komentarze wymiatają. Zalewam się ze śmiechu :D
    Dzięki za poprawienie humoru ;)

    Ps. Dla mnie z tym kretem wymiata xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle na wesoło. ;D I też nie wiem, co oni mają do tych chomików. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można całe życie na poważnie, bo człowiek by się wykończył :D

      Usuń
  23. W życiu nie wpadłabym na takie tytuły i podziwiam, że je gdzieś wynalazłaś ;) Część tytułów, jak choćby "O małym krecie..." to chyba literatura dla dzieci. Jest też taka pozycja jak "Pupy, ogonki, kuperki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadza się, tytuły kierowane dla dzieci są tematem na osobny wpis w sumie :)

      Usuń
  24. Hahaha, świetny pomysł na wpis! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysł na wpis. "Wielka księga siusiaków" rzuciło mi się kiedyś w oczy na jednej z grup na Facebooku, a drugi tytuł kompletnie mnie rozwalił. Kto wpadł na takie coś? :D

    https://karolina-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) No cóż, autorzy mają różne pomysły. Ja widziałam sporą wojnę między zwolennikami i przeciwnikami tej książki ;/

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Klub śpiewających rzeźników XD Naprawdę zadziwiają mnie niektóre tytuły - ciekawe tylko, czy dobrze się sprzedają książki, które mają tak... niecodzienne tytuły :D

    Pozdrawiam cieplutko
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że dobrze :) Tak specyficzne tytuły przyciągają do siebie, bądź odpychają, ale mimo wszystko intrygują potencjalnych czytelników :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Powiedzmy sobie szczerze. Przyciągają uwagę. Zastanawiam się co w tym ksiązkach jest. Nie ukrywam, ze gdybym buszowała w jakimś buchlandzie to nie zastanawiałabym się specjalnie czy brać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie o to chodzi :) Dobry pomysł na tytuł to spora część sukcesu danej książki :)

      Usuń
  29. Brak czasu? Totalnie Cię rozumiem :)
    Przeczytałam pierwszy oraz Twój komentarz i już wyję ze śmiechu. Masz rację, ostatni staje na podium z główną nagrodą. :D
    Z niecierpliwością czekamy na następną część tych intrygująco- frapujących tytułów.
    Buziol :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :/ Albo mam czas na pracę, albo na bloga i nie mogę tego pogodzić ;/
      Bardzo się cieszę <3
      Buziaki :*

      Usuń
  30. Takie posty naprawdę mnie rozwalają xD <3
    Świetny pomysł tak a pro po :D
    Pisz takich więcej!

    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Na pewno będę :D O ile zbiorę kolejną dawkę niezłych tytułów :D
      Ty również :*

      Usuń
  31. Uśmiałam się.
    A ,,O małym krecie, który chciał wiedzieć, kto mu narobił na głowę" stało się moim czytelniczym marzeniem!"

    Pozdrawiam,
    Izzy z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! :D
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obserwuj przez e-mail