Intrygujące tytuły książek

16 stycznia

Chwilę mnie już nie było, prawda? 
Ostatnio słabo u mnie z czasem ;/. W dodatku jestem jakaś taka przygnębiona i rozdrażniona. Wszystkim dookoła mówię, żeby mnie nie irytowali, bo już kończą mi się miejsca, w których mogę ukryć ciało. Oczywiście nie słuchają, a potem będzie płacz.

Przechodząc do tematu. Co nas przyciąga do danej książki? Okładka, opis fabuły, czyjaś rekomendacja albo... tytuł. Zwłaszcza, gdy jest on niesamowicie intrygujący. 

Dziś przedstawię wam kilka osobliwych tytułów, które przyciągnęły moją uwagę.
Celowo nie pokażę wam okładek, abyście nie rozpraszali się innymi elementami.

UWAGA! Post z przymrużeniem oka :D  



Transgeniczna mandarynka
Niesamowicie frapujący tytuł!

 Orgazmokalipsa
Gdy widzę taki tytuł, to chcę poznać jego pomysłodawcę.
Musi być równie poryty jak ja <3

Dlaczego zebry nie mają wrzodów?
Ja mam, więc chętnie się dowiem, dlaczego one nie.

Ego-rcyzmy
Sprytna gra słów, polewam!

Rany kamieni
Ten tytuł intryguje mnie już od dłuższego czasu.

Ssij mała, ssij
Muszę komentować? xD
PS. Tę książkę chcę przeczytać :D

Nostradamus zjadł mi chomika
Jak patrzę na ten tytuł, to mam łzy w oczach :<
Jak można?! Chomisia?!

Jaki jest tytuł tej książki?
Dobry patent, gdy nie ma się pomysłu na tytuł :D.

Ręce precz od tej książki!
Jak się człowiekowi czegoś zabrania, to na pewno
po to sięgnie. Dobry chwyt!

Dziecko dla profesjonalistów
Gdy dzieci są małe, to chciałoby się je schrupać.
Potem człowiek często żałuje, że tego nie zrobił xD.

Kebab z kota
Wybaczcie, idę płakać.

Dziewice, do boju!
Dobra motywacja to podstawa :D.

Klub mało używanych dziewic
Coś podobnego do bycia "trochę w ciąży".

Żywoty świętych osiedlowych
Czyżby książka o Dopalaczach?
Dopalacze - takie menele, co zbierają niedopałki.

Wszyscy mężczyźni mojego kota
Kota? Kot homoseksualista? Z tym jeszcze nie miałam
do czynienia :D.

Czy androidy marzą o elektrycznych owcach?
Nie mogę zebrać myśli. Czuję się jak Tadzio Norek,
gdy po raz pierwszy ujrzał Karola w spodniach typu dzwony.

Nauczycielka zjadła moją pracę domową
Może w końcu dowód na to, że to możliwe!

Dzikie jajko
...?

Wróżenie z genitaliów
Wróż Maciej wam powróży.

Las zębów i rąk
Tę książkę bardzo chcę przeczytać, ponieważ w tej historii
naprawdę występuje Las zębów i rąk

Jak bez wysiłku kochać się z murzynem?
To... poradnik? O matko, to aż takie trudne?

Masy kałowe i inne powieści womitacyjne
Boję się sprawdzić o czym jest ta książka.

Książka, którą napisałem, żeby mieć na dziwki i narkotyki
Chętnie wspomogę autora kupnem tej książki.
Niech chłopina ma!

Sztywniak. Osobliwe życie nieboszczyków
Jajcarska książka o trupach? Autorka już mnie przekonała.

Gotowanie z kupą
Jak widać "Kuchnia z Okrasą" to przeżytek.

Królowa porządków i Sedes Zagłady
Perfekcyjna Pani Domu i jej przygody?

 Greccy listonosze wiejscy i ich numery stemplowe
Nawet nie wiem, co powiedzieć xD.

Sztuka pierdzenia
Dowód na to, że wszystko może być sztuką.

Rower przemocy
Niebezpiecznie kojarzy mi się z filmem "Mordercza
opona" - strzeżcie się tego chłamu.

Doktor Proktor i Proszek Pierdzioszek
To moi drodzy jest bajka znanego i lubianego Jo Nesbo.

Myć się czy wietrzyć?
 Oto jest pytanie.

Flaszką i mieczem
Bo jak umierać, to tylko z flaszką w ręce.

Konan Destylator 
To mój absolutny ulubieniec. Przeczytam tę książkę,
choćby ze względu na sam tytuł.



Wszystkimi tytułami jestem zachwycona! Kilka z tych książek sprawdziłam w internecie i jestem zaszokowana, o czym tak naprawdę są :D

Czytaliście któreś z tych pozycji?
Który tytuł zaintrygował was najbardziej?
Dajcie znać, czy znacie jeszcze jakieś inne, podobne cuda :D.

Zajrzyj również tu

76 komentarzy

  1. Jejku, jak ja się uśmiałam!
    Najlepszy jest "Kebab z kota", bo wywołuje u mnie głupie wspomnienia z moim przyjacielem :P
    "Książka, którą napisałem, żeby mieć na dziwki i narkotyki", świetny tytuł i taki szczery! :D
    A co do "Orgazmokalipsy", czytałam i nie polecam! Z chęcią oddam swój egzemplarz :)

    Miłego wieczorku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę nawet nie myśleć jakie wspomnienie wywołuje w Tobie "Kebab z kota" xDD
      Nie mam najmniejszej ochoty tego czytać, nawet okładka przeraża mnie tak, że mam ochotę uciec z krzykiem.
      Wzajemnie! :D

      Usuń
  2. Popłakałam się właśnie ze śmiechu... xd co to są tytuły ?! a Twoje komentarze to mistrzostwo! 😂 Świetny post i zastanawiam się właśnie kto jest odpowiedzialny za tytuły 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :D
      Mnie też to zastanawiało xD
      Dzięki! :D

      Usuń
  3. Nie wiem co lepsze tytuły czy komentarze. Szczerze to z tych wszystkich książek znam tylko "Czy androidy marzą o elektrycznych owcach" oraz Konana Destylatora i obydwie polecam. Nie chciałbym nic zdradzać na temat pierwszej (czytałem jakiś czas temu i trochę rzeczy uciekło), a jeśli chodzi o drugą to jest to książka przepełniona (lecz nie do przesady), humorem. Niekiedy czarnym, niekiedy bardzo satyrycznym ale jestem pewny, że nie zawiedziesz się.

    A jak przeczytasz to z chęcią dowiedziałbym się co u nich sądzisz ;)
    Pozdrowionka i oby Twa handra szybko cię opuściła i byś znowu stała się stale uśmiechniętą i żywiołową Kasią :)

    Dobrego wieczoru/dnia/popołudnia/ranka*

    --------------
    * w zależności kiedy czytasz ten komentarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konana chcę przeczytać, koniecznie :D
      Eh... oby, bo ciężko być takim depresyjnym, jeszcze bez większego powodu xD
      Dziękuję, wzajemnie!

      Usuń
  4. Jutro kolokwium, a ja sobie czytam te dziwne i śmieszne tytuły. XD
    Raczej nie słyszałam wcześniej o nich, gdyż coś bym zdecydowanie zapamiętała. :P

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to, przed egzaminami zawsze zachciało mi się zacząć jakiś serial, a potem było:"A jeszcze jeden odcinek" xD

      Usuń
  5. Nawet nie wiem, jak mogę to skomentować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuły świetne - ostatnio skuszona tytułem przeczytałam książkę KORPONINJA, która okazała się całkiem fajna.
    Z wyszukanych przez Ciebie pozycji kilka czytałam, dużo znałam, ale parę mnie zabiło! Poprawiłaś mi humor! Dzięki :)
    "Królową porządków" dodaję do listy "muszę przeczytać - brzmi ciekawie ;)


    Ps. Naprawdę obejrzałaś "Morderczą oponę"? Widziałam zapowiedź tego filmu i się nie odważyłam na więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej książce słyszałam, ale niestety to nie moje klimaty :)
      Bardzo się cieszę :D
      Daj znać, gdy przeczytasz, co o niej sądzisz :D
      TAK. TO BYŁO STRASZNE. NAJGORSZE DWIE GODZINY MOJEGO ZYCIA. Mój facet był zachwycony.

      Usuń
  7. Chyba właśnie płacze ze śmiechu! Dziękuje za poprawienie humoru.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę, że coś takiego powstało! Chcę poznać ludzi, którzy mieli tak poryte pomysły XD

    http://czytu-czytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj aż ja swoją książke kiedyś wydam xD

      Usuń
  9. Hahaah aż mi się spać odechciało jak to przeczytałam. :D Twoje komentarze są 2 razy smieszniejsze od tych tytułów. Nieźle się uśmiałam :D Rób więcej takich postów. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie xD Postaram się, ale nie wiem kiedy powstanie taki kolejny, bo te tytuły gromadziłam od kilku miesięcy :D

      Usuń
  10. Czytałam "Orgazmokalipsę". Nie polecam, jest tak zła, jak sugeruje to tytuł. "Sztywniaka" mam na półce, ale jeszcze nie czytałam. To literatura faktu, a jej autorka, Mary Roach, bardzo fajnie pisze o rzeczach, wokół których istnieją tematy tabu. Czytałam jej inną książkę, "Bzyk. Pasjonujące zespolenie nauki i seksu". Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej książki nie mam zamiaru czytać. Chyba nawet czytałam Twoją recenzję :D
      Bzyk - umarłam xD

      Usuń
  11. Hahahah, bardzo... inspirujące tytuły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać do czego Cię zainspirowały, bo aż jestem ciekawa xD

      Usuń
  12. "Nostradamus zjadł mi chomika" - oplułam monitor ;P "Las zębów i rąk" czytałam i była to całkiem niezła powieść o zombie :) Szkoda, ze nie wydano ostatniego tomu :/
    Świetny post! Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że ja też, gdy pierwszy raz zobaczyłam ten tytuł xD
      Ooo, zombie? Super <3
      Dziękuję i pozdrawiam również :D

      Usuń
  13. hahah dobry wpis zabawy njabardziej sie zasmucilam tutja: Jak można?! Chomisia?! jak jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak mozna? ;_; pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No serio, straszne to :<
      Pozdrawiam ciepło :D

      Usuń
  14. O Boże! Nawet nie wiedziałam, że istnieją książki o tak porytych tytułach :D Chyba też nie miałabym odwagi sprawdzić, o czym są ,,Masy kałowe i inne powieści womitaycjne" XD Świetny post!

    Pozdrawiam cieplutko
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha takich rzeczy dowiesz się tylko u mnie xD
      Ja też... Bardzo się boję xD
      Dzięki kochana, pozdrawiam! :D

      Usuń
  15. internetowy znicz dla zmarłego chomika
    [*][*][*]
    Nie spodziewałam się, że niektórzy autorzy są tak... oryginalni xD
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [*]
      Oryginalni - to dobre słowo xD
      Pozdrawiam kochana! :D

      Usuń
  16. Hahahah trzeba być nieźle pokręconym, żeby takie tytuły wymyśli. xD Wyobraźnia nie zna granic. :D
    Kebab z kota - leżę. xDD
    A twoje komentarze - rozwalają człowieka do reszty. xDD
    Pozdrowionka! :D
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma i to jest extra :D
      Hahahah bardzo się ciesze <3
      Pozdrawiam gorąco! :D

      Usuń
  17. Witam, wtam, powstałam z martwych! xD
    Ogólnie, najpierw chciałam wymieniać Ci tu wszystkie tytuły, które mnie zaciekawiły, ale patrząc na fakt, że podobają mi się praktycznie wszystnie, to miałabym mały problem, z przepistwaniem ich xD
    Prawdę mówiąc, słyszałam tyka o kliku - ale dzięki Tobie moja biblioteka na lubimyczytać powiększyła się o kilka, jakże ciekawych, tytułów xDD
    Prawdopodobnie już wiesz, jaki tytuł mnie ostatnio oczarował xD "Dobre maniery dla miłych ludzi którzy czasem mówią k***a" <3xD Jeszcze nie czytałam, ale będzie to chyba pierwsza książka, którą w najbliższym czasie zamierzam kupić xD
    No i tak nie o tytułach - wiesz, że będzie Zlot Nocnych Łowców, prawdaaa? :D
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, Ciebie się tu nie spodziewałam :D
      Logika w tym tkwi xD
      Hahahhahaha aż jestem ciekawa które xD Jak coś z kupą, to czytaj i daj znac potem, czy Ci się podobała xD
      Tak <3
      Oczywiście! Ale na razie się nie wybieram, jakoś mnie nie kręci zlot samych babeczek :D 0 szans na spotkanie nawet podróbki Jace'a xD
      :*

      Usuń
  18. Super pomysł z tymi tytułami. Chcę więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zgromadzić kolejną porcję :D

      Usuń
  19. Hahaha xDDD Płaczę ze śmiechu...
    Świetny post, a te tytuły są mistrzowskie xD
    Też się chętnie bym dowiedziała dlaczego zebry nie mają wrzodów... Hmm... xD

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :D
      Ja chyba muszę, zazdroszczę im, że nie mają :D
      Buziaki :*

      Usuń
  20. Konana Destylatora polecam. Poskich autorów warto znać, tym bardziej gdy napisali tyle co Pilipiuk. A bywa naprawdę fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno go przeczytam :) Ach, tyle wspaniałych książek, a tak mało życia...

      Usuń
  21. "Nostradamus zjadł mi chomika" mnie rozwalił:P Nie słyszałam o tej książce, ale przeczytam ją dla samego tytułu (poza tym ma niezłą ocenę na LC).
    "Ssij, mała, ssij" nie czytałam (autor napisał też kontynuację - "Gryź, mała, gryź":P), ale pana Moore'a znam z "Brudnej roboty", która była całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również xD Słyszałam, że jest bardzo dobra :D
      Tak, znam! :D Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać tę serię o wampirach :D

      Usuń
  22. Czytałam Moore'a i "Sztukę pierdzenia"... Widziałam dzisiaj ten rower na allegro, za 3 zł, od razu pomyślałam o Tobie :D "Nostradamus zjadł mi chomika" to tytuł, który mnie definitywnie rozbroił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Widziałam rower i pomyślałam o Tobie" xDDD
      Uwielbiam Cię :D

      Usuń
  23. Dziecko dla profesjonalistów Talki czytałam dwa razy. Pierwszy raz płakałam ze śmiechu. Drugi raz gdy własnego potomka już posiadałam i już się nie śmiałam, łączyłam się w bólu z autorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :D

      Usuń
  24. Tytuły genialne. Na pewno sie wyróżniają w tle :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ się uśmiałam z Twoich komentarzy :D ale tytuły niektóre powalaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę :D Mnie wszystkie powalają xd

      Usuń
  26. Hahahahaha xD
    Normalnie nie mogę, nie wierzę, no nie wierzę! Ktoś tak zatytułował swoje książki i nie zauważył w tym nic dziwnego? Aż mi się ciśnie do głowy taki jeden filmik, który w całości zrecenzowałby te wszystkie tytuły...
    https://www.youtube.com/watch?v=qy03EDdDsBw xD

    Szczerze powiedziawszy nie wiem co zabawniejsze te tytuły czy twoje komentarze do nich. Świetny post, nieźle się ubawiłam. Czekam teraz KONIECZNIE na recenzję któregoś z nich :D

    Buźka :*
    Kejt_Pe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to bardzo dobry chwyt! :D Coś musi nas zachęcić do książki, a tytuł to jeden z ważniejszych elementów :D
      Hahahhahahahahhahahahhahahaha xD Przypomniałaś mi czasy gimnazjum tym filmem <3

      Super, to teraz jest kolejny z tej serii! :D
      Spróbuję xD
      Buziaki :*

      Usuń
  27. Niektóre tytuły już mi kiedyś mignęły, ale żadnej z tych książek nie czytałam. Aż się boję myśleć, o czym niektóre z nich są. :D Jak wrócę na weekend do domu, to jeśli nie zapomnę, to odkopię gdzieś w czeluściach półek książkę, gdzie była mała notka prasowa z podobnym zestawieniem tytułów z wydawnictwa Amber. ;D Najbardziej zapamiętałam chyba "Nauczycieli torturuje się w sali 104". XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AHahhahaha a to dobre jest! :D Jak znajdziesz jeszcze jakiś świetny, to koniecznie daj znać :D

      Usuń
  28. Ciekawy pomysł na wpis :) No powiem, że mnie zaskoczyłaś, ale Ssij mała ssij to już brak słów :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Te tytuły są...tragiczne? Nie wiem, ale ja jak widzę coś takiego jak "Orgazmokalipsa" (i jeszcze w połączeniu z taką okładką) to z góry skreślam książkę. Ale Twoje komentarze mnie naprawdę rozbawiły :D
    Tytuły tego typu bardziej mnie zniechęcają, niż zachęcają do przeczytania. I nie chcę wiedzieć, co by powiedziała moja mama, gdyby zobaczyła u mnie na półce taki poradnik "o kochaniu się z murzynem"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka jest tragiczna, a po przeczytaniu opisu uciekłam z krzykiem ;)
      Mnie akurat zachęcają :D O! A to właśnie nie jest poradnik!

      Usuń
  30. Skąd wzięłaś te tytuły?! Nie wierzę, że ludzie takie nadają tytuły książkom! A Twoje komentarze są bezcenne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z internetu kochana, z internetu xD Wystarczy pogrzebać na stronach księgarni i znajdziesz tonę podobnych :D
      <3

      Usuń
  31. Hahhaa nieźle się uśmiałam czytając te tytuły xd :D Rozwaliło mnie "Ssij mała ssij" XD

    OdpowiedzUsuń
  32. Tytuły 'intrygujące', w rzeczy samej :D Chociaż nie wiem czy chciałabym przeczytać niektóre z nich, "Gotowanie z kupą" średnio do mnie przemawia XD
    A ja czytałam "Las Zębów i Rąk" i w tym roku planuję re-read! Kiedyś mi się podobało, mam nadzieję, że moje odczucia się nie zmienią. No i czekam na Twoją opinię. Jak i oczywiście "Angelfall" :D

    Pozdrawiam, Poszukiwaczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie przemawia, ale po prostu boję się tej ksiązki xD
      Jestem strasznie ciekawa Angelfall <3
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  33. Hahahaha ale się uśmiałam :D Poprawiłaś mi humor na resztę dnia! :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale mnie rozbawiłaś xD Niektóre te tytuły są nie tylko intrygujące, ale... hm... po prostu śmieszne :D Mój ulubieniec to "Flaszką i mieczem", chociaż nie brakuje tu perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę xD Flaszką... jest świetny <3

      Usuń
  35. Nie no, Gotowanie z kupą XD. Albo Kebab z kota. Albo ogólnie wszystko. Padam i nie wstaje xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jak pojedziesz do Wietnamu np. to się możesz zdziwić, jak zamówisz kebaba xD
      Pozdrawiam!

      Usuń
  36. z tej listy czytałam Szwaję i jej "Dziewice" bardzo zabawne lekkie i wciągające.Artystka wędrowna też jest fajna,a może "Krowa niebiańska" Chmielewskiej?

    OdpowiedzUsuń
  37. Haha super wpis :D Książkę "Ssij mała, ssij" mam na półce i nie jest zupełnie tym, czym mogłoby się wydawać :D Z książek Moore'a najbardziej podobał mi się "Baranek" i "Brudna robota" - nie sposób po tej książce nie mówić co chwila "jak niedźwiedź" :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Co oni brali kiedy te tytuły stworzyli :O chociaż uwagę potencjalnego czytelnika przyciągają :D

    www.worldbysabina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie powiem, ciekawy spis :D Skąd takir tytuły się biorą w głowach autorów - nie wiem :D
    Pabottyro_books

    OdpowiedzUsuń