Podsumowanie roku 2016 + STOSIK Z CAŁEGO ROKU i takie tam

12 stycznia

Przez tę cholerną pogodę, ostatnimi czasy czuję się zajechana jak sandały Mojżesza. Na dworze temperatura odczuwalna oscyluje gdzieś między -15 a -500. Ostatnio nawet po domu chodziłam w nausznikach, a koc stał się nieodłącznym elementem mojego entourage'u. Nie chce mi się kompletnie nic.

Nadszedł jednak rok 2017, a z nim czas podsumowań. Nie będę tego rozbijać na milion postów, bo mija mi się to z celem, więc wszystkie moje przemyślenia, wyniki i osiągnięcia postaram się zawrzeć w tym wpisie :).



Na początek przeczytane. Nie liczyłam książek, które musiałam przeczytać na egzaminy, zaliczenia, czy jako lektury uzupełniające. Po ich odliczeniu wyszło mi 59 pozycji :) Uważam, że to bardzo dobry wynik :D.



5 najlepszych książek
(oczywiście moich ukochanych Darów anioła nawet tu nie wymieniam)


4 najgorsze książki:
(nawet 5 się nie zebrało, więc dobrze jest :D)



****

No cóż, co ja wam będę gadać, to był dziwny rok, który obfitował we wszelakie zmiany. Największa to moje przeniesienie bloga z onetu na bardziej cywilizowanego bloggera. Na poprzedniej platformie kisiłam się rok. Tak, długi, męczący i nieefektywny (ponad) rok. Rada dla początkujących blogerów: spieprzajcie stamtąd jak najprędzej. Przepraszam za kolokwializm, ale inaczej tego ująć nie mogę. Przez 13 miesięcy moją stronę wyświetlono 14 000 razy. Druga sprawa, że wtedy pisałam do kotleta, wyłącznie dla siebie, dopiero potem zaczęłam udostępniać swoje zapiski innym. Pozostawiono tam (prawie) 400 komentarzy.

Na blogspocie od początku lipca mojego bloga wyświetlono trochę ponad 70 000 razy!
Dorobiłam się także prawie 2900 komentarzy, 163 obserwatorów, 85 obserwatorów google+, fanpage bloga polubiło 626 obserwatorów i 358 000 wyświetleń mojego profilu na google+.

W 2016 roku napisałam 115 postów (+ nie skopiowałam kilku z onetu, bo stwierdziłam, że nie warto), z czego najpopularniejszymi były:

  • Post konkursowy (cóż za zaskoczenie xD)
  • Gdzie można najtaniej kupić książki? [link]
  • Moja biblioteczka + ile do tej pory wydałam na książki [link]
  • Podsumowanie października + stosik i takie tam [link]
  • Recenzja "Ginekologów" Jurgena Thorwalda [link] 
  • Co wkurza większość książkoholików? [link]

W tym roku popełniłam film, który, o dziwo, spotkał się pozytywnym odbiorem, z czego bardzo się cieszę :D. Aczkolwiek nagrywać nie będę, bo sami widzieliście, jak to się skończyło. 18 minut gotowego nagrania, gdzie połowę już wycięłam, a jeszcze się streszczałam xD
Poza tym na filmach wyglądam jak kosmita. 
Nie.
Poprawka.
Jak ziemniak.


Kombinowałam z wyglądem bloga i było tu już dosłownie wszystko, zwłaszcza w tle. Obecnie czekam na mój nowy szablon, który już niedługo (mam nadzieję) zacznie się produkować <3.
Będzie z tym trochę problem, bo nie do końca wiem, co chcę. Wiem tylko, czego nie chcę xD.

***** 

Teraz czas na zdjęciowe podsumowanie roku! Kilka  fotografii, które cyknęłam w 2016 :).



*****

Jakiś czas temu wpadłam na "fantastyczny" pomysł zrobienia "stosiku" z całego roku. 

Sama chciałam zobaczyć, jak to się będzie prezentować w całości, choć wiedziałam, że będzie tego cholernie dużo.

Po*ebało mnie.

Zrobiłam to.

Ogarnęłam całą (mam nadzieję) listę książek, które kupiłam/dostałam w tym roku, pozwoziłam do domu te, które wywiozłam, powywalałam ubrania z szafek, kosmetyki zrobiły out, no i poustawiałam to całe cholerstwo na jednej kupie.

W 2016 roku moją biblioteczkę zasiliło 179 książek, co oznacza około 15 nowych pozycji miesięcznie xD.

Z tych 179 książek, sama kupiłam 116, do zrecenzowania dostałam 32, a resztę (31) dostałam w prezencie, bądź wygrałam w konkursie :)
Zapewne jesteście ciekawi, ile zapłaciłam za moje maleństwa. Otóż łącznie z przesyłkami wydałam na nie 1741 zł! ŁO MATKO!

Prezentują się tak:

No cóż, zdaje sobie sprawę, że gó*no widać na tym zdjęciu, więc pokażę wam moje cudeńka w przybliżeniu.

Dajcie znać, czy w tym stosie znaleźliście coś dla siebie!

  
  
 

No i kilka sztuk, których nie dałam rady wepchnąć do szafki:


*****

W tym roku, w zasadzie w ostatnim półroczu, zawarłam moje pierwsze współprace :). Ze wszystkich bardzo się cieszę i o kontakt z każdym wydawnictwem i każdą księgarnią staram się dbać jak najbardziej.
Obecnie mam przyjemność współpracować z: księgarnią nieprzeczytane.pl, PanTomasz, Grupą Wydawniczą Publicat, Portalem Księgarskim, Oficyną Literacką Noir sur Blanc, Wydawnictwem Rebis, IUVI, Marginesy, HarperCollins, Media Rodzina, Amber i Vesper.

Zdarzyły się także współprace okazjonalne z Wydawnictwem Kobiecym, księgarnią lovebooks.pl.

Ostatnio nawiązałam nową, z kolejną księgarnią, ale o tym opowiem wam kiedy indziej ;).

 *****

W te wakacje zaczęła się również moja miłość do Darów anioła. Bardziej do Jace'a, ale uznajmy, że Darów. Jeżeli znacie mnie bardziej osobiście, to sami wiecie, bo tym tematem zawracam dupę wszystkim dookoła i większość ma mnie już dosyć xD. Z tego miejsca wszystkie te osoby chcę gorąco przeprosić i nie obiecam zmiany, bo na to się nie zanosi :D. 
Z ogromną przyjemnością przeczytałam całą serię (na blogu jest podsumowanie), no a teraz czekam na drugi tom Mrocznych intryg, a także na Opowieści z Akademii Nocnych Łowców. 



Nie umiem malować ludzi, ale tak ubóstwiam Jace'a, że nawet spróbowałam go dziabnąć :D.
Nie wspomnę już o runach, które malowałam akrylem przy lusterku xD. Nie wiecie jaki to był ból, gdy musiałam je w końcu zmyć...


Dobra, oszczędzę wam dziś Jace'a. Czujcie moje dobre serce.

 *****

 Co się jeszcze działo?

  • Zaczęłam brać udział w konkursach książkowych i powiem wam, że nawet mam w nich trochę szczęścia :D
    Dzięki nim zgarnęłam m.in. Lampiony z podpisem Katarzyny Bondy, a także śliczny zestaw tematyczny związany z Behawiorystą Remigiusza Mroza, również z autografem <3.




  • Poznałam wiele wspaniałych osób, dzięki konwersacji grupowej na facebooku, w której znalazło się kilkunastu innych książkoholików. Dzięki nim poznałam cudowne blogi, genialne książki i spędziłam sporo, naprawdę SPORO czasu na niesamowitych pogawędkach o książkach i nie tylko. Pozdrawiam wszystkich!

  • Miałam przyjemność uczestniczyć w projekcie czterech blogerek "Co cztery głowy, to nie jedna!", nam bardziej znany pod nazwą "Cztery pancerne bez psa, bo uciekł". Przez cztery tygodnie w każdą niedzielę u jednej z nas pojawiał się post, w którym wypowiadała się cała fantastyczna czwórka :D
    Było bardzo miło! Gościnnie naskrobałam też parę słów u Ameruji z bloga Osobisty Ósmy Księżyc, a także u kogoś jeszcze, ale ta osoba musi mi wybaczyć, bo za cholerę nie pamiętam u kogo to było xD.

  • Założyłam fanpage bloga, na którego serdecznie was zapraszam! Publikuję tam informacje i zdjęcia, których tutaj nie znajdziecie :).
    Jeżeli jesteście właścicielami blogów, to zapraszam was też do grupy, którą prowadzę:"Blogi książkowe:)" - możecie robić tam, co chcecie, tylko chamstwo jest zakazane.

No i to by było na tyle i tak ten post będzie miał kilometr, ale co tam :D.
Dajcie znać jak wam minął ten rok, z czego jesteście dumni, co zamierzacie poprawić, co tam do was przybyło i ogólnie, opowiadajcie!



Zajrzyj również tu

73 komentarzy

  1. Chryste, twoje podsumowanie mnie zabiło. Tyle książek! Też chcę mieć czas, by tyle przeczytać. A twoja biblioteczka to coś pięknego. Bardzo Ci zazdroszczę takich zbiorów.
    pozdrawiam!
    wpadnij na nową recenzję: polecam-goodbook.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam komentarze zaczynające się od "Chryste" itp. xD
      No wiesz, książek mam dużo, ale przeczytać też nie mam kiedy xD
      Pozdrawiam!
      Wpadnę na pewno :)

      Usuń
  2. Nie wiem czy twoja miłość do darów i Jace'a może być już większa - skoro zaczełaś już rysować runy :) Ale co ja tam wiem :) Powiem szczerze, że twoje podsumowanie wymiata no i widzę , że zaczęłaś kolekcjonować Lee Childa tylko nie wiem czy to przy okazji tak wyszło czy zbierasz całą kolekcję :) Ja jako takiego podsumowania nie robiłam - nie licząc najlepszych i najgorszych książek roku :) Byłam zdziwiona , że prawdodziejka była jedną z najgorszych książek bo słyszałam o niej wiele dobrego!
    Dobra kończę ten mój post bo zaczyna się wydłużać :) Gratuluję 2016 roku no i życzę żeby 2017 był jeszcze lepszy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj, aż sobie wydziaram, ciekawe co wtedy powiesz xD
      Oo, dziękuję bardzo :) Zaczęłam zbierać, miałam przeczytać chociaż pierwszy tom, az kupię następny, a skończyło się na tym, że kupiłam trzy, a nie przeczytałam żadnego, więc przestałam nabywać xD
      No cóż, jestem jedną z niewielu osób, które uważają Prawdodziejkę za niewartą czytania :D
      Dzięki bardzo i nawzajem!

      Usuń
  3. Kasiu! :*
    Nagrałaś film?! :o Nie miałam o tym pojęcia. Obejrzałam! Świetnie wyszłaś! Tylko...jestem trochę zaskoczona, ponieważ myślałam, że jesteś ciut młodsza xD Masz mega przyjemny głos :*
    Chyba pierwszy raz spotykam osobę, której nie spodobała się Prawdodziejka xd
    O, ja wciąż myślę, że Sanderson pisze takie książki jak Martin. Ale w filmie mówisz, że jest dużo lepsza i nie ma.. tak wielu nazw itp.
    Pozdrawiam!
    Martyna z bloga: http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyno! :*
      Tak! :D Hihi, dziękuję <3 Oooo, ale masz minusa! Ja jestem młoda!
      Ja spotkałam do tej pory jedną oprócz mnie xD
      Brandona polecam jako taką rozgrzewkę przed Martinem :D
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Gratuluję Ci tylu zdobytych pozycji. Wspaniała liczba, praktycznie niebotyczna :O No i oczywiście wyników, bo są jeszcze wspanialsze! Życzę Ci podwojenia ich w tym roku! :D
    Zdjęcia świetne, jak zawsze.
    Nawiążę sobie do Pani Bondy - nie czytałam jeszcze żadnej jej powieści, ale była na Targach Książki w Krakowie. Tak się jakoś złożyło, że przechodziłam obok miejsca, gdzie podpisywała książki i tak się spojrzałam na nią (nie wiem czy jakoś krzywo, czy coś, w każdym razie nie chciałam), ale w tym momencie ona podniosła wzrok i rzuciła mi spojrzenie, jakbym była seryjnym mordercą lub jakby zobaczyła ducha. To było dziwne XD
    PS. Wcale nie wyglądasz na kosmitę, a filmik wyszedł całkiem całkiem :D

    Pozdrawiam, Poszukiwaczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Oby się spełniło!
      Hahahahha xD Może zostaniesz jej inspiracją do napisania kolejnej ksiażki? xD
      Dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Ty się jeszcze pytasz czy patrząc na twoje zdobycze z tego roku znajdę coś dla siebie? Oczywiście, że bym znalazła. Co prawda jestem u Ciebie od niedawna, ale znalazły się tutaj propozycję, które chciałabym przeczytać. Naprawdę piękny (i drogi) stosik! :D #zazdraszczam! hihi :D
    Muszę także pochwalić twoją artystyczną duszę, widać że masz w sobie to coś. Fajne zdjęcia, pomysłowe i ciekawe, piękne rysunki no artystka jak nic. Gratuluję zawartych znajomości, osiągnięć na blogu i nawiązanych współprac z wydawnictwami oraz wspaniałych statystyk. Jednak najważniejsze to chyba fakt, że robisz to co kochasz i masz z tego frajdę. Dopóki czerpiesz z tego przyjemność to czytaj, pisz i recenzuj. No i od czasu do czasu możesz nagrać filmik, naprawdę fajnie się go oglądało :D

    Pozdrawiam serdecznie, Kejt_Pe
    Ukryte Miedzy Wersami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha taki śmieszek ze mnie :D Dość drogi, trzeba przyznać, ale mogło być gorzej :D Wpadaj na herbatę z prądem, to będziesz mogła trochę pogrzebać w mojej biblioteczce :D
      Hihi dziękuję kochana :)
      Ooo, dużo frajdy! Chociaz ostatnio jest trochę gorzej... Jakoś nie mam weny ...
      Być może nagram, bo to nawet przyjemna zabawa :)
      Buziaki kochana!

      Usuń
  6. Stosik? To nie jest stosik, to stosicho czy stosisko :D
    Miałaś całkiem szalony rok, obyś w Nowym nie zwalniała tempa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej XD byłam pewna, że tylko mnie popizgało do tego stopnia, żeby w nausznikach chodzić po domu. Janusz jak mnie zobaczył, to się spytał czy mi pożyczyć maszynki. Ja się pytam po co. A on, że przydałoby się wyciąć te haszcze z uszu bo mi chyba zarosły -,-
    Nie będę ci o moim roku opowiadać bo jesteś +/- na bieżąco xD
    Nieeeeeee Kasiu, nic nie znalazłam dla siebie w tym malutkim stosiku, bo to ani nie ma z czego kurna wybierać xD Gniot na gniocie zaiste, na podpałke dobre. A tak serio, to z wykatkiem Ginekologów i pewnie części co mocniejszych kryminałów brałabym wszystko <3
    Jak mi wysłałaś zdjęcie z runami to się serio zastanawiałam czy to nie jest aby pora telefonu do specjalisty xD ale nie xD ten moment nadszedł razem z gównianym zdjęciem Jace'a. Fuj!
    Co do zdjęć innych, to nie mówiłam ci chyba ale Janusz jest zachwycony mącznym pentagramem i tym z grobem. Znaczy uznał żeś jest popieprzona, ale i tak Cię lubi bo umiesz gotować :')
    Ej bo ja znów pisze komentarz na Messengerze xD i już nie pamiętam co bylo jeszcze w poscie xD a nie ma mowy o komentowaniu w bloggerze. Czaisz, ze od 3.00 rano próbowałam 6x go wgl przeczytać?! Chyba by mnie szlag trafił, gdyby mi się tak np. teraz wyłączył blog i wskoczył Messenger -,-
    Ludzie z grupy pozdrawiają Ciebie też <3
    I czterej pancerni również xD
    A w konkursach to byś dała szanse innym, o! XD
    Ej miałam napisać długi komentarz ale nie pamiętam już posta xD zła jest ta noc -,-
    O! Prawdodziejka nie zasługuje na bycie w twojej czteroksiążkowej piątce najgorszych książek! Madzia mnie poprze!
    Dobranoc ;*
    Q.

    www.doinnego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz? Czyli nie tylko Ciebie tak popizgało xDDD
      Jestem na bieżąco tak od sierpnia xD
      Hahahhahaha xDDDD W lato jak wpadniesz, to pogrzebiesz :D
      No co Ci poradzę, to internet mnie atakuje takimi zdjęciami, ja się bronię jak mogę :<
      #MiłyJanusz
      Jesteś uparta, to Ci przyznam xD
      Dziękuję <3
      Już daję, bo nie biorę już udziału praktycznie w żadnych, nie mam na to nerwów, ludzie są niepoważni...
      To JEST długi komentarz Ulu xD
      Zasługuje :D
      Bai bai :*

      Usuń
  8. Ty no, to i tak tanio dorwałaś wszystkie książki - wyszło 15 zł z przesyłką per książka. :P Ale te 1700 zł to by był całkiem fajny monitor ponad 30 cali z jakąś płytką symulującą smart tv, a i by na dysk SSD wystarczyło. :(

    Z książek dla mnie to ja bym z chęcią przygarnął zawartość ze zdjęcia numer dwa i numer cztery (w sensie pod "Dajcie znać, czy w tym stosie znaleźliście coś dla siebie!").

    Dawaj z MAGiem albo Fabryką Słów współpracuj! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, bo jam Janusz Biznesu :D
      Nie rozumiem co do mnie mówisz... xD

      Chyba domyślam się nawet które :)
      Chciałabym, ale Mag mnie nie chce :<

      Usuń
  9. A wiesz, że dobrze Ci z tymi runami? Pomyśl o tym;) Twoje podsumowanie było chyba najobszerniejszym, jakie widziałam, choć też wiele ich nie czytam. Gratuluję wszystkich sukcesów - od liczby wyświetleń, po współprace. Każdy, choćby najmniejszy, niesamowicie podbudowuje, więc oby ich było jak najwięcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Eh... nie musisz mi mówić, myślę o tym dzień i noc xD Może jakaś henna? :D
      Ja zawsze piszę kilometrowe wpisy, nie umiem pisać krótko xD
      Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  10. Gratuluję wszystkich sukcesów! Widzę, że u cibie rok 2016 był bardzo udany😊
    Życzę Ci, aby 2017 również taki był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Wzajemnie, wszystkiego, co najlepsze!

      Usuń
  11. Wszyscy narzekają, że 2016 to taki straszny rok, a patrz jak u Ciebie na bogato! :D I włączyłaś we mnie ten mój dziwny nawyk wyszukiwania znajomych tytułów na zdjęciach półek, stosików itd. ;D Dużo znajomych książek znalazłam, ale już nie będę się rozpisywać. ;D Oby 2017 był jeszcze lepszy!
    P.S. Łączę się w bólu, co do wydanych pieniędzy na książki. Ja nawet nie odważyłam się tego podliczyć u siebie. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie za dużo narzekają moim zdaniem :D
      Hahaha, mam ten sam nawyk! Piona!
      Ja prowadzę spis, ale widzę, ze nie wszystko zawiera oczywiście -.-

      Usuń
  12. Jaki stos :D
    Jace i runy wyszły Ci cudownie ♥ <3
    Mi udało się przeczytać 79 książek, a w tym roku chciałabym jeszcze więcej. :D

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :D
      Oooo, piękny wynik! W takim razie życzę Ci 100 przeczytanych :)

      Usuń
  13. O matko, liczba książek naprawdę do pozazdroszczenia! U mnie cały rok był raczej słabiutki, ale u ciebie widzę naprawdę bogate podsumowanie! Zaskoczona jestem, że wśród złych książek znalazła się "Prawdodziejka" i... Wampiry z Morganville. Te drugie czytałam właściwie trzy lata temu, ale pamiętam, że mi się podobały, dlatego jestem w szoku. :D
    Co do Darów Anioła i Jace'a - jeszcze nie czytałam, ale widziałam serial i omatkocotobyło + wezcietoodemnie. xD

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze na bogato wszystko, a potem posty mają kilometr xD
      Wampiry były koszmarne, jak uwielbiam książki o krwiopijcach, tak ta była dla mnie męczarnią... A przeczytałam dwa tomy!
      Jeżeli masz słabe nerwy, to nie polecam serialu xD Nie żebym go w ogóle polecała. Komukolwiek...
      Pozdrawiam ciepło! :D

      Usuń
  14. Więcej tych książek, to naprawdę nie miałaś. Moja biblioteczka, Twojej nie dorasta do pięt. Zazdroszczę ci drugiej księgi snów ♥, tak bardzo chcę ją już przeczytać, a i Dary też, zbieram się na nie tyle czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, miałam :D Gdybym miała więcej miejsca, to ten stos byłby jeszcze większy xD
      Bardzo polecam Silver <3 No o Darach to już nie wspomnę, chyba nie muszę, prawda? xD

      Usuń
  15. Jak patrzę na ten Twój roczny stos to... odpadłam XD WOW! Nigdy nie wpadłabym, żeby zgromadzić w jednym miejscu wszystkie książki przeczytane w ciągu roku, ale teraz korci mnie, żeby sprawdzić, jak duży byłby mój stos :D

    I nie zgadzam się z Tobą, ludzi malujesz bardzo dobrze ;)

    Sporo się u Ciebie działo i czyta się to bardzo przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha xD Oo, sprawdź koniecznie i pokaż mi!
      Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  16. Przeczytałam pierwsze zdanie i padłam dosłownie :) :) :) :) Popłakałam się ze śmiechu kolejny raz :)

    Będę się powtarzać, ale cóż... Uwielbiam Twoje posty :) Powiem więcej - czekam na nie z niecierpliwością, bo zdecydowanie poprawiają mi humor :)

    Gratuluję wspaniałych wyników, współprac, wygranych w konkursach i ogromnego stosiku książek (ja już przestałam liczyć, ile kupiłam, a tym bardziej, ile wydałam na książki)!!!! :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miód dla moich uszu <3 xD
      Powtarzaj się, powtarzaj, uwierz, że ja lubię o tym słuchać :D
      Kasia skromna, jak zawsze.
      Bardzo dziękuję kochana i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  17. O Matulu ile książek *.* Na mojej całej półeczce tyle nie ma co tam! Jak Ty to wszystko ogarniasz?!
    Gratuluję sukcesów, które należą Ci się z całego serduszka, bo jesteś świetna i wprowadzasz wiele uśmiechu (i Jace'a) do blogosfery. <3
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ogarniam :D
      Bardzo dziękuję! No ba, ktoś musi <3
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  18. Kasia, ja bym nie nazwała tego stosikiem, raczej ścianą książek XD wgl gratuluję wytrwałości w przenoszeniu i układaniu tego wszystkiego :D Prawdodziejka mi się podobała, czekam na kolejny tom :( pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Taki tam nowy regał książek" xDD
      O! Dziękuję! Plecy bolały mnie cały nastepny dzień :D
      W takim razie mam nadzieję, że i Wiatrodziej Ci się spodoba :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Ależ ja ie znoszę mrozu! Ale we Wrocławiu dzisiaj ciepło. Chociaż dla mnie to i tak za niska temperatura. Powinno być co najmniej 15 stopni więcej ;P Ok, ale dość o pogodzie... przejdźmy do książek :P
    "Osobliwy i cudowny dom pani Peregrine" mi nie podszedł ;/ Dla mnie miała zbyt bajkową atmosferę, a spodziewałam się czegoś mroczniejszego. Dzisiaj chyba obejrzę film. Już wiem czego się spodziewać, dlatego mam nadzieję, że będę zadowolona :)
    Książki cudnie się prezentują :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kurde kilka dni było nawet nawet teraz, to dziś znów pizga złem ;<
      Nie, nie, osobliwe i cudowne to są przypadki Avy Lavender, tu jest Osobliwy dom Pani Peregrine :D
      Film kompletnie mi się nie podoba, zrobiono z niego bajkę dla dzieci, więc pewnie Tobie też nie podpasuje ;/
      Pozdrawiam! :D

      Usuń
  20. Powiem tylko WOW i nic więcej!
    Dobranoc! Książków życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. "Dary Anioła" klasyk dla mnie najcudowniejszy! U mnie 2016 to rok "Gry o tron" :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tam Dary - Jace <3 xD
      Ja coś czuję, że u mnie będzie nim 2017 :)

      Usuń
  22. Jeju ile książek!!!!!! Gratuluję wszystkiego i w ogóle życzę najcudowniejszego roku 2017!!!
    Dary, Dary, Dary, no kto by się spodziewał? Jace <33333 Ale te runy są super <3
    Prawdodziejkę to ja kiedyś przeczytam, mimo że w najgorszych :/
    Osobliwy jest supeeer!
    Wypowiedziałabym się o każdej książce z tej twojej półki, ale oszczędzę ci tego :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, wzajemnie! :D
      Chyba nikt się tego nie spodziewał xD <3
      No mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu :)
      Ja tam chętnie bym poczytała, ale trudno :*

      Usuń
  23. Rozbawiłaś mnie tym "zjechana jak sandały Mojżesza" XDD Gratuluję Ci wyniku! Naprawdę dużo udało Ci się przeczytać. Zazdroszczę też tych kupionych książek, chociaż ich ilość jest trochę przerażająca :D Ale w takich chwilach zwykle ignoruję po prostu myśl zdrowego rozsądku ;) I udam, że nie widziałam tego zdania ,,Nie umiem malować ludzi"... Malunek jest piękny! <3

    Buziaki
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty się śmiejesz, a ja cierpię xD Bardzo dziękuję :)
      Może ociupinkę xD
      Miło mi, dzięki wielkie <3
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  24. Ileż się tego wszystkiego nazbierało! Życzę powodzenia w wyczytywaniu tych lektur!
    Gratuluję też wyników :) Będę musiała koniecznie przeczytać na feriach "Grę o Tron", ta książka mnie ostatnio prześladuje i nie mogę sobie wybaczyć, że ciągle zwklekam z zapoznaniem się z serią, która de facto jest już klasykiem fantasy.
    Ja tam lubię słuchać jak ktoś się rozgaduje w filmach i z chęcią bym jeszcze jakieś Twojego autorstwa obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak, powodzenie się przyda :D
      Dziękuję :)
      Ło jezu! Czytaj czym prędzej, przepadniesz :D
      Może kiedyś... W chwili zaćmienia umysłu lub stanie nietrzeźwości - niewykluczone :D

      Usuń
  25. Niesaowite podsumowanie! Zazdroszczę takich wyników oraz zdjęć! Darów anioła też zazdroszczę, bo ciągle mam je tylko w planach! Wampiry z Morganvile i mnie jakoś nie wciągnęły więc doskonale Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D
      No kobieto! To na co Ty czekasz! Słabe są i to bardzo ;/

      Usuń
  26. Oo, jak widzę kolejną osobę z zamiłowaniem do Darów Anioła, to automatycznie pojawia się na mojej twarzy ogromny uśmiech xD Sama jestem fanką Clare, także za Nocnych Łowców masz ode mnie duży plusik haha :D
    Twojej kolekcji książek można jedynie pozazdrościć! ^^ Taki pokaźny stos to naprawdę przyjemny widok *-*
    Będę odwiedzać tego bloga częściej i czekać na kolejne posty! <3

    http://guide-to-the-world-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło <3 Co tam Dary - Jace <3
      Zapraszam na herbatę, pooglądasz z bliska :D Kuźwa, jak w końcu zjadą mi się na chatę wszystkie zaproszone osoby to się okaże, że to będzie Standing party :D
      Zapraszam Cię serdecznie! :D

      Usuń
  27. Ja przeczytałam znacznie mniej książek więc Twoja lista jest poooookaźna! ;D
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie obyś w tym roku przeczytała ich dwa, a co tam, trzy razy tyle! :D

      Usuń
  28. WOW. Tylko tyle mam do powiedzienia. No może jeszcze raz. WOWOWOW. Podziwiam cię, że ci się chciało układać te wszystkie książki!! Ale wyglądają pięknie <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD Uwierz, nie chciało mi się, ale co zrobić, mam głupie pomysły :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  29. O matko, jesteś OBŁĘDNA (nie, nie miałam na myśli obłąkanej!)!!! To się dopiero nazywa podsumowanie roku! Podziwiam za każdą książkę, każde zdanie i każde zdjęcie. Marzy mi się ta seria Darów Anioła. Na razie popełniłam jedynie zbrodnię oglądnięcia filmu przed książką i powiem tylko... Jamie Campbell Bower. Jamie. Campbell. Bower. Ejmen bracia i siostry. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, o! To drugie określenie pasuje zdecydowanie bardziej <3
      Ale mi połechtałaś mój brak skromności :D
      Hahahhahahahhahahhahahhaha, kobieto! Kocham Cię <3

      Usuń
  30. "Prawodziejka" taka kiepska? Szkoda, bo mam w planach i mam do niej duże oczekiwania... Bardzo dobry wynik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Pomysł był, bardzo dobry, ale wobec wykonania mam wiele zarzutów ;/ Oby Tobie się podobała :)

      Usuń
  31. Cudowna biblioteczka i świetne zdjęcia! Statystyki zachwycające! ,,Prawdodziejkę" uwielbiam <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że nie tylko ja mam takiego świra na punkcie książek :) też kupuję masę publikacji, jedna za drugą i nie, nie chcę tego nawet podliczać :) Dla mnie rok 2016 nie był zbyt owocny i mam nadzieję, że uda mi się to wszystko nadrobić w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie! :D
      Ja kiedyś zdecydowałam się na prowadzenie listy i bardzo się z tego cieszę, chociaż wiem, ile mam książek :)
      Powodzenia!

      Usuń
  33. Kasiu,
    nie jesteś normalna, ale to już wiesz, zdajesz sobie z tego sprawę, a leczyć już chyba się nie opłaca, bo to książkoholizm w ciul zaawansowany. W dwóch słowach: jesteś stracona!

    Wspaniałe podsumowanie - szczególnie ten ogromny STOS, bo to żaden tam jakiś mały stosik... Nie dziwi mnie, że się nie zmieścił. Cudowne zdjęcia, ale to już wiesz :)

    Kasiu, życzę Ci zaczytanego 2017 roku, opływającego we współprace, pełnego dobrych i tylko dobrych historii. Ze statystkami pędzisz jak burza, więc niech ta tendencja się po prostu utrzymuje, a będzie dobrze :)

    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahhahahaha im częściej ktoś mówi, że jestem po*ebana, tym bardziej go lubię <3
      Dziękuję Ci kochana :D
      Tobie życzę tego samego, chociaż nie ma potrzeby życzyć Ci zaczytanego roku, bo Ty czytasz milion ksiązek rocznie :D
      Buziaki!

      Usuń
  34. Oj widzę, że dużo się tu u Ciebie działo :) Dary Anioła to genialna seria, ale nie wiem co Wy widzicie w tym aktorze :D nie zabijaj tylko ;) Uwielbiam Twój styl pisania, zawsze mnie rozwala :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie biję, więcej dla mnie <3
      Super, bardzo się cieszę :D Pozdrawiam!

      Usuń
  35. Pomimo, że post miał kilometr to i tak super miło się go czytało :D
    A gdzie ja przepraszam, ten Twój filmik można obejrzeć, na którym "wyglądasz jak ziemniak" ? :D
    Ubrania i kosmetyki kosztem książek ? ;) Prezentuje się doskonale powiem Ci i przygarnąłbym tam nie jedną pozycję ;)
    A ja chyba muszę w końcu nadrobić Dary Anioła, żeby się przekonać ile w tym dobra :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam talentu do pisania krótkich postów ;<
      Kochana, tutaj jest film--- > https://kasi-recenzje-ksiazek.blogspot.com/2016/10/popeniam-film-podsumowanie-wrzesnia-2016.html
      Gdybyś jeszcze czegoś szukała, to w zakładce konkretny wpis znajdziesz w "Spis recenzji", bądź "Posty okołoksiązkowe" :)
      No kurde, koniecznie!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  36. Wow! No zazdroszczę Ci takiego roku :D I tylu książek *.* To były rozsądnie wydane pieniążki! Zawsze twierdzę, że można nie kupić słodyczy, ciuchów... ale na książki zawsze znajdzie się kasa :D Tak w ogóle to przeczytałam cały post i zaczęłam się zastanawiać, jak jedna osoba ma czas na to wszystko. A ja narzekam, że mam go mało... Oj, muszę przestać narzekać :D Świetnie wyszłaś na tym filmiku, dziwne, że wcześniej na niego nigdzie nie wpadłam.
    Musisz pomyśleć o takich tatuażach, fajnie to wygląda :D Na stałe to może nie zbyt dobry pomysł, ale takie zmazywalne na lato, czemu nie :D Może są gdzieś do kupienia takie jak te, które były nieraz w chipsach albo w gazetach :D
    Kochana! Życzę Ci jeszcze lepszego 2017 roku!
    Pozdrawiam <3 Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja naawet nie liczę już ile wydaje na książki bo bym zawału dostała. Ty masz 15 na miesiąc a ja po 15 na paczkę potrafię kupic, a chwilę potem domówic następne :D
    Ale post przedni.

    Pozdrawiam :)
    http://podrugiejstronieokladki6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne podsumowanie! I gratuluję - wielkie osiągnięcia! :)
    A na książki wydałaś całą moją miesięczną wypłatę! Aż się za głowę złapałam :D

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obserwuj przez e-mail