Podsumowanie stycznia 2017 + stosik i inne takie

31 stycznia

Kolejny miesiąc za nami. Trochę mnie to przeraża, bo widmo 30 kwietnia jest już coraz wyraźniejsze. Będzie to sądny dzień. Dzień, w którym skończę 23 lata. 

Czas jednak na podsumowanie mijającego miesiąca. 
Zacznę od książek, które przybyły do mnie w styczniu. Jest ich aż 13.


Wspominałam już, że nie mam miejsca w pokoju? Tak gdzieś... od pół roku? xD

W styczniu kupiłam sobie 6 książek. Były to trzy kolejne tomy cyklu Ostatnie Imperium, a także druga część Pieśni lodu i ognia - te, standardowo kupiłam na nieprzeczytane.pl. Akurat skorzystać można było z dodatkowego 7% rabatu, więc grzechem było nie skorzystać. Dwa tomy Niezwyciężonej nabyłam w niezwykle atrakcyjnej cenie na dadada.pl :).

Wreszcie mam całe Ostatnie Imperium!


Pięć książek to pozycje do recenzji. Ofiara bez twarzy od Wydawnictwa Marginesy. Tę książkę skończyłam przed chwilą  i moje przemyślenia na jej temat zaprezentuję wam za 2-3 dni. Ognisty pocałunek, Nieuniknione, Angelfall i Kroniki Amberu (swoją drogą przepięknie wydane) dostałam od księgarni internetowej nieprzeczytane.pl.

No i dwie pozostałe wygrałam w konkursach. Czas żniw udało mi się zdobyć u Liśki [link]. W prezencie dostałam jeszcze śliczny ogrzewacz do rąk <3. 


Doczekałam się także swojego egzemplarza Sztyletu rodowego, który wygrałam jakiś czas temu na fp u Moni :). Kolejna książka z autografem! 


*****

W styczniu przeczytałam aż dziesięć książek. Jednak na blogu pojawiła się opinia na temat tylko jednej z nich, o drugiej opowiem wam już niedługo. Czasem natykam się na wyrzuty typu: " Czy wy, blogerzy, naprawdę musicie pisać o każdej przeczytanej książce na blogu?". Nie, nie musimy i często tego nie robimy ;).


Fantastyczna książka, niesamowicie oryginalna. Jedynym minusem tej powieści to zbyt długie rozdziały.


2. Pamiętniki wampirów (tom 6-10), Pamiętnik Stefano (tom 1-3)
Ofiara bez twarzy - Stefan Ahnhem



Nie bójcie się, nie będę pisać na blogu o Pamiętnikach. Ta seria miała tak wiele wzlotów i upadków, jak wielu jest jej autorów. Mimo wszystko bardzo lubię tę historię, no i wiadomo - Damon.
Jeżeli pogrzebiecie w spisie recenzji, znajdziecie tam moją opinię na temat pierwszych 5 tomów tego cyklu.

Łącznie przeczytałam: 3430 stron
Średnio dziennie: 110 stron


*****

Na blogu oprócz opinii na temat Piątej pory roku pojawiły się także:

  • Recenzja ilustrowanej Gry o tron. Jeżeli jeszcze nie czytaliście tej książki lub nie widzieliście tych niesamowitych egzamplifikacji, to zapraszam was ---> tutaj.

*****

Garść statystyk :)

Ta część posta jest bardziej dla mnie, abym mogła zobaczyć, czy moje wpisy was zaciekawiły, czy w tym miesiącu trochę mniej, i tak dalej i tak dalej ;).

  • Wyświetlenia bloga: 11 215 (łącznie 81 811)
  • Komentarze na blogu: 422 (łącznie 3332)
  • Obserwatorzy na blogu: 15 (łącznie 178)
  • Obserwatorzy google+: 3 (łącznie 88)
  • Polubienia fanpage: 117 (łącznie 743)
  • Wyświetlenia profilu google+: ? (łącznie ?) - wyłączono możliwość wyświetlania klasycznej wersji i za cholerę nie wiem, gdzie mogę zobaczyć wyświetlenia mojego profilu -.-
*****

Na fanpage bloga pojawiło się rozdanie :) Jeżeli jeszcze nie wzięliście w nim udziału, to dziś (wtorek) macie na to ostatnią szansę! Wyniki już jutro (środa). Wystarczy spełnić dwa warunki i zgłosić się :). LINK DO ROZDANIA.



*****

Teraz pochwalę się wam! W styczniu zrobiłam swoją pierwszą w życiu zakładkę :D. Wzięłam kawałek płótna malarskiego, akryle i zaczęłam dziabać.



*****

Jeżeli chodzi o styczeń, to już w poprzednim poście pisałam, że mam taki zamęt w życiu, że ledwo się wysmarkać zdążę, a to wszystko ma swoją przyczynę.

Wreszcie dostałam pracę, która nie zmusza mnie do wstawania o 6 rano, siedzenia 11 godzin w pracy czy podążania ku mrocznej stronie mego życia nawet, gdy jestem chora.

Zostałam copywriterem <3. Konstruuję opisy produktów na pewnej stronie. Sprzedają przeróżne gadżety i sprzęty do domu. Od noży, przez oświetlenie po dekoracje.

Być może nawiążemy także innego rodzaju współpracę i będziecie mogli sobie pierdyknąć w domu fototapetę mojego projektu! :D

*****

Jeżeli chodzi o moje plany na luty... Jak zwykle. Nie mam planów ;). Na pewno przeczytam Angelfall, za które już dziś się zabieram. Chciałabym także odbyć kolejną przygodę z prozą George'a R. R. Martina. Na pewno wiecie, że już w połowie lutego swoją premierę ma najnowsza książka Brandona Sandersona, który tym razem pisze dla młodszych czytelników. Najprawdopodobniej opinię na jej temat zobaczycie na blogu. Ostatnio mój mały zakątek trochę zatęchł trupem, ale postaram się być tu jak najczęściej :D. Na pewno stworzę też kolejny wpis z serii #IntrygująceTytułyKsiążek.
Już w czwartek czeka mnie świetna zabawa, do której zaprosiła mnie Magic Wizard pod nazwą "Boss książkosfery" :D. Moje pogrążające wypowiedzi będziecie mieli okazję zobaczyć pewnie już niedługo.

Dajcie znać, czy może chcielibyście przeczytać u mnie wpis na jakiś konkretny temat. Coś was nurtuje, intryguje, może w czymś mogłabym pomóc? Koniecznie piszcie w komentarzach :).

Zajrzyj również tu

58 komentarzy

  1. O matko, ależ u ciebie się działo! Szczerze powiedziawszy to udany miałaś miesiąc. Nie dość, że przybyło do ciebie tylko świetnych książek, to jeszcze tyle się działo.
    Gratuluję pracy! :D
    Życzę udanego lutego ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosyć :) Oooo tak, przyszła do mnie masa cudowności <3
      Dziękuję kochana!

      Usuń
  2. Początek roku zaczęty "z grubej rury" :) Mam nadzieję, że starczy ci energii by każdy miesiąc był tak owocny.
    Gratulację pracy i oby jak najdłużej była dla ciebie przyjemnością.

    Mój miesiąc upłynął pod znakiem powtórek. I podejrzewam, że luty również taki będzie. Wydaje mi się, że [po raz nie wiem który], przeczytam sobie Księgę Dysku, ale tym razem to wydanie które jest do nabycia w kioskach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystko na grubo, jak zwykle xD
      Oby, oby, bo ostatnio kompletnie nie mam ochoty pracować :< Jakiś zastój straszny mi się zrobił...
      No tak, jedna książka, kilka wydań w domu :D

      Usuń
  3. W samym styczniu przeczytałam 11 książek z czego trzy były po angielsku a teraz jestem w połowie kolejnej po angielsku. Szkoda ze nie dobije do 12 w miesiacu przeczytanych :(
    Ale kupnych było mało. Chyba w sumie tylko z 5.
    Za to luty zapowiada się soczyscie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piękny wynik :)
      Ciesz się! Ja mało kiedy czytam więcej, niż przybywa do mojej biblioteczki :D

      Usuń
  4. Widzisz, a tak się zapierałaś - i na prawo i lewo mówiłaś, że George'a R. R. Martina tu raczej nie spotkamy! Ale, rozumiem Cię. Kobieta zmienną jest xDD
    Niezwyciężona - Ulka się tak tym zachwycała, że ostatnio chciałam kupić! Ale niestety mój portfel krwawi - i może kiedy indziej XD
    Zazdroszczę Sztyletu *0*

    Przeklinianka skradła mi duszę i serce XD A szczególnie żaba Monika XDDD nadal z Ciebie nie mogę XD
    Ładne wyniki! Oby kolejne miesiące były jeszcze lepsze! :D
    Ty, ile już książek w tym roku przeczytałaś, bo się zgubiłam? xD

    Buziaki!<3
    Osobisty ósmy księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, ja tak mówiłam? xD No cóż, średnio pamiętam chyba xD
      Na dadada kupisz tanio i przesyłkę do kiosku mają za free :D
      Ula czyta i mówi, że takie se xD
      Postarałam się, żeby Monika ładna wyszła :D
      10 Amelko xD
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Huhuhuhuhu, brzmi jak praca marzeń :D :D
    PS. Wciąż ślinię się do ilustrowanej "Gry o tron", chociaż sama książka tor aczej nie są moje czytelnicze klimaty :D

    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, ale teraz mam straszny zastój i kompletnie nie chce mi się robić xD
      Oj tam, ale czasem trzeba mieć po prostu ładną książkę w biblioteczce :D

      Usuń
  6. No, widzę że nowy rok rozpoczęty solidnie! Życzę wytrwałości w kolejnych miesiącach! :)
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Podsumowanie bardzo dobre. Stosika zazdroszczę.
    Co do Pamiętników - dla mnie ta seria książkowa to... trochę nie wypał. Natomiast seriale kocham :D. No i Damon, jak słusznie zauważyłaś. Fenomenalny.
    pozdrawiam i zapraszam x
    http://polecam-goodbook.blogspot.com/2017/01/co-za-gupia-ksiazka-gwiazd-naszych-wina.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      No cóz, ja najpierw zakochałam się w książkach i Damonie książkowym. Potem, za jakieś 1,5 roku, wzięłam się za serial i pierwszy sezon męczyłam chyba z rok, potem już było świetnie, ale od siódmego już nie oglądam, bo trochę namotali i zaczęli wymyślać.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Widzę, że u ciebie styczeń bardzo udany :D
    Fajnie ci wyszła ta zakładka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak powiedzieć :)
      Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  9. Świetne statystyki :) Ja również miałam dobry styczeń, oby tak dalej. Pięknie to zdjęcie z kociakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Życzę zaczytanego lutego!

      Usuń
  10. Udany miesiąc tyle książek! U mnie w styczniu licho bo tylko 3 przeczytane książki :)
    Gratuluję znalezienia pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wcale nie tak źle! Ale obyś w grudnia przeczytala tyle, ile sobie założysz :)
      Dziękuję!

      Usuń
  11. Świetna ta zakładka!
    Ogólnie gratuluję wszystkiego, tylu przeczytanych książek, tego przepięknego stosiku no i przede wszystkim pracy!
    Życzę udanego lutego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana!
      Tobie również życzę tego samego no i oczywiście miliona wyświetleń :D

      Usuń
  12. Piękna zakładka ci wyszła i piękne zdjęcia jak zwykle!
    Pamiętniki!! Też mam ochotę kupić pozostałe brakujące tomy <3
    Powodzenia w lutym i trzymam kciuki za same przeczytane perełki

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jak mi miło, dziękuję! :D
      Koniecznie kup, jezeli tak samo jak ja, kochasz Damona <3 Dla niego warto :D
      Dziękuję i wzajemnie!
      Buziaki :)

      Usuń
  13. widzę ze styczeń był mega udany czytelniczo, prywatnie i książkowo :) Mam jedną ksiązkę Sandersona i wypadałoby się za nią zabrać no ale wiadomo jak to jest z planami :) ale życzę c i jeszcze lepszego lutego niż stycznia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kobieto! Jak możesz go tak odkładać?! Koniecznie musisz to zmienić :D
      Dziękuję kochana i wzajemnie! :D

      Usuń
  14. Po Twojej recenzji skusiłam się na "Piątą porę roku" i już czeka na mnie w czytniku - chociaż nie mam pojęcia, kiedy ją przeczytam :P
    Sanderson cudnie się prezentuje ;) Też mam już cały zbiór ustawiony na honorowym miejscu na półkach, gdzie mogę je cały czas obserwować - są takie piękne! ;P
    To wydanie "Gry o tron" jest obłędne, ale trochę szkoda mi kasy na książkę, którą już przeczytałam i nie wiem czy do niej wrócę.
    A zakładka robi wrażenie!
    Udanego lutego :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super, jestem ciekawa Twojej opinii :)
      Ja też chyba nigdy nie schowam go do pudła!
      Hmmmm... No wiesz, ja mam w domu kilka książek, które kupilam tylko dlatego, że były ładne xD
      Dziękuję i wzajemnie! :)

      Usuń
  15. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Sandersona, ale naczytałam się już tak wielu pozytywnych recenzji, że trudno się nie skusić (gdzieś tam z tyłu głowy mi siedzi).

    Wspaniała zakładka. W sumie to bardzo dobra opcja - przynajmniej się nie gniecie jak papierowe.

    Gratuluję tej pracy - świetnie! Sen - z tego, co słyszałam - to ważna sprawa, więc zawsze lepiej pospać. Trzymam kciuki za rozwój wypadków, pozytywny oczywiście. I mam nadzieję, że zdradzisz mi pewną tajemnicę: gdzie Ty te wszystkie książki jeszcze mieścić? To niesamowite! W ogóle zaciekawiła mnie ta "Ofiara bez twarzy" (wcześniej o niej nie słyszałam/czytałam)!

    No, gratuluję również tych pięknych, wciąż rosnących statystyk - super :) Życzę Ci wspaniałego lutego - intensywnego, zaczytanego i obfitującego w... książki? :D Ja w lutym nie kupuję i mam nadzieję, że wytrwam w tym postanowieniu. Tzn. kupię, ale 4 sztuki, o!

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna na 1000%, ze spodoba Ci się jego styl i historie. Jeżeli wolałabyś coś lżejszego, to 15 lutego IUVI wydaje jego nową ksiązkę, trochę lżejszą, niż to jego standardowe high fantasy :)

      Kompletnie się nie gniecie, polecam!

      No cóż, u siebie w pokoju, ale też u mojego chłopaka w pokoju. Tak, jestem na tym etapie uzależnienia, że już przechowuje moje cudeńka nie tylko u siebie w domu xD

      "Tylko"?? xD Weź raz się postanów sobie, że nie kupisz ŻADNEJ książki, co? :D

      Buziaki :*

      Usuń
  16. Ja miałam tyle zaliczeń na studiach, że udało mi się zaledwie przeczytać trzy powieści. Jednakże od dnia dzisiejszego mam dużo wolnego i zamierzam przez ten czas nadrobić seriale i przeczytać wiele książek. :D

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  17. Halo, halo, a my to już nie mamy przypadkiem 2017? :D (czepiam się tylko trochę!)
    A stosik piękny, nie powiem, że nie! Zazdroszczę całego Ostatniego Imperium. I.. widzę "Pojedynek", który chcę w tym roku przeczytać, ale jeszcze w niego nie zainwestowałam. Oddawaj XD
    Dopatrzyłam się również "Angelfall" ♡♡♡

    Pozdrawiam, Poszukiwaczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! No widzisz, pisałam w podsumowaniu roku, że do marca nadal będę pisać, że mamy 2016 i o xD
      Haha nie oddam xD
      Tak, o matko, cudo <3 Zakochałam się na zabój.
      Pozdrawiam ciepło! :D

      Usuń
  18. Gratuluję udanego miesiąca :) Piękny stosik!!! :)

    Popraw rok w tytule posta :) Mamy już 2017 :)

    PS. A ja właśnie parę dni temu skończyłam 33 lata!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Już poprawione! :D
      Spóźnione: Wszystkiego najlepszego kochana! Miliona nowych ksiażek, współprac, wyświetleń i wgl :D

      Usuń
  19. Nieuniknione, Zdrada, AngelFall to książki które ja osobiście chce przeczytać. Ognisty pocałunek i Pojedynek już czytałam i obie książki mi się bardzo podobały. Czas żniw kompletnie mi nie pasował i strasznie ciężko mi się go czytało. Pozostałe książki z twojego stosu są mi nieznane. Piękny styczniowy stosik :) Teraz pozostaje czekać na recenzje.

    Pozdrawiam, Kejt_Pe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angelfall jest CUDOWNE <3
      To podobno psychologiczna, wiec mnie na pewno się podoba :)
      Bardzo dziękuję!
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  20. Plany bez planów - u mnie wygląda tak każdy miesiąc. ;D Jak zwykle u Ciebie dużo książek, coś czuję, że niedługo zastąpisz nimi meble w domu! :D Ja w styczniu zaskoczyłam samą siebie, bo nie kupiłam żadnej książki, ale w lutym nadrabiam, jest 1.02, a ja już mam dwie książki kupione, a kolejne 12 w koszyku na nieprzeczytane.pl. XD
    I hej, dlaczego niby mielibyśmy nie pisać o wszystkich przeczytanych książkach? Czy nie po to powstał blog? Chyba ktoś z tym pytaniem go wcześniej nie przemyślał. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie w zasadzie też xD Jestem kapryśna, więc czytam to, na co mam ochotę ;D
      Trochę przeraża mnie ta wizja xD
      Ooooooo, to ja czekam na stosik, jak ja lubię oglądać nowe książki, nawet jeśli nie są moje xD

      Usuń
  21. Czasem czuję się, jakbyś kupowała w miesiącu tyle książek ile ja w rok. xD
    "Pamiętniki wampirów"- przeczytałam 3 pierwsze książki (to się jakoś dziwnie dzieli z tego co pamiętam, 3 książki były w jednej księdze, czy coś) i zabrałam się za drugą, wtedy wymiękłam.
    W sumie dobrze, że książkoholicy nie piszą o wszystkich książkach, ja na przykład nie mam pojęcia jak miałabym zrecenzować "Dziady" (które zresztą bardzo lubię), czy "Pana Tadeusza". Choć może kiedyś... ;)
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś kupiłam ponad 30, więc może tak być xD
      Tak, nieraz 2-3 księgi są w jednym tomie :)
      Czasem po prostu nie ma sensu pisać o niektórych książkach... Ja nie widzę sensu recenzować któregoś tam tomu serii.
      Pozdrawiam ciepło! :D

      Usuń
  22. Ahh, od czego by tu zacząć? ;P
    Świetny stosik, zdecydowanie większość tytułów chętnie sama przygarnęłabym do mojej kolekcji. Jestem ciekawa Pamiętników Wampirów - szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie miałam z nimi do czynienia.
    Jaka śliczna zakładka! Jejku, chciałabym tak po prostu wziąć przybory i wyczarować takie cudo *.*
    Przeuroczy kociak. Ahh no cóż, zawsze bardzo przykuwają one moją uwagę :*
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście uwielbiam tę serię :) Jest genialna :D
      Dziękuję :D
      Mam to samo xD U mnie koty są wszędzie xD Chłopak jest strasznym kociarzem :D
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  23. uuuu ale sie uCiebie dzialo :D
    Trzeba przyznac zze sporo i skaizek nowych sandersona bym sobie rpzeczytala i widze wampirki nigdy nie czytalam ale sama czasem ejstem cieakwa ich a tu statystyki rozdawajka i na dodatek jeszcze dedyakcja :D uu i praca gratuluje :D
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D
      Spróbuj koniecznie, ja uwielbiam ten motyw, choć można trafić na wiele ciężkich i głupich historii bez polotu...
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  24. Gratulację nowej pracy!
    Ah Sandersona bym przeczytała i to jak.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Polecam Ci go serdecznie, to niesamowita przygoda!
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  25. Nie masz miejsca w pokoju przez książki? Ale zazdroszczę :D ja to chciałabym mieć takie pokaźne stosiki, a tu nawet nie 15 :/ A swoją drogą to te cegiełki ze stosiku wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam, kompletnie xD
      Uwielbiam cegiełki <3

      Usuń
  26. Z Twojego stosiku czytałam Martina i "Ofiarę bez twarzy" - jestem ciekawa Twojej opinii na temat tego kryminału. Zobaczymy czy dołączysz do oficjalnego klubu "nie lubię Fabiana Riska i życzę mu rychłej śmierci" ;)
    Ale i tak najbardziej podoba mi się.. koteł!
    A, no i gratuluję nowej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhahaha nie, nie należę do tego klubu xD Co prawda podczas lektury "Dziewiątego grobu" miałam ochotę go udusić, ale tutaj naprawdę go polubiłam :D
      Dziękuję!

      Usuń
  27. Gratuluję bardzo udanego miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ten czas leci tak szybko :D dopiero sobie uświadomiłam, że ja przecież kończę kilkanaście dni przed Tobą 22 lata i wcale mi się to nie podoba... też nie wiem gdzie znaleźć statystyki profilu g+. gratuluję pracy, widmo poszukiwań już przede mną, bo stwierdziłam, że mając 5 wolnych dni w tygodniu głupio byłoby nic nie robić poza czytaniem książek XD pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam w planach "Starcie królów".
    Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś przeczytałam 3-4 pierwsze księgi Pamiętników. Muszę nadrobić zaległości. Zresztą serial też chciałam obejrzeć. Jezus... Maria ! Niech ktoś mi dobę wydłuży :O.
    Koteł cudny *_*

    www.wolrdbysabina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń