Czytelnicze podsumowanie lutego 2017 + stosik i inne takie

03 marca

Luty był strasznie ekscytujący!
Przeczytałam kilka fantastycznych książek, blog dobił do 100 000 odsłon, podjęłam nowe współprace, a moją biblioteczkę zasiliło 10 świetnych powieści.

Zacznę od książek, które przybyły do mnie w poprzednim miesiącu. Chciałabym tylko zaznaczyć, że wczoraj podczas tworzenia tego posta blogger stwierdził, że zrobi mi żart i godzina roboty poszła się kochać.



*** Nowe książki ***


  1. "Silver" Kerstin Gier- od wydawnictwa Media Rodzina
  2. "Piasek Raszida" Brandon Sanderson - od wydawnictwa IUVI
  3. "Każdy jej strach" Peter Swanson- od wydawnictwa Marginesy
  4. "Dwór cierni i róż" Sarah J. Mass - od wydawnictwa Uroboros
  5. "Dwór mgieł i furii" Sarah J. Mass - od wydawnictwa Uroboros
  6. "Angelfall. Penryn i świat po" Susan Ee - zakup własny (jakoś uciułane)
  7. "Angelfall. Penryn i kres dni" Susan Ee - jw.
  8. "Las zębów i rąk" Carrie Ryan - od Portalu księgarskiego i wydawnictwa Papierowy Księżyc
  9. "Pierwszy grób po prawej" Darynda Jones - jw.
  10. "Eva, Teva i więcej Tev" Kathryn Evans - od wydawnictwa YA!


*** Przeczytane ***


1. "Dark Elements: Ognisty pocałunek" - Jennifer L. Armentrout

Genialna powieść o półgargulcu i półdemonie. Chyba największe zaskoczenie tego roku.


2. "Każdy jej strach" - Peter Swanson

Polecam ten thriller zwłaszcza osobom, które chcą rozpocząć przygodę z tym gatunkiem.


3. "Pierwszy grób po prawej" - Darynda Jones

Fenomenalna książka z gatunku paranormal romance, opowiadająca o kobiecie, która zawodowo jest detektywem, a prywatnie... kostuchą.



Tak nijakiej powieści nie czytałam już dawno. No cóż, zdjęcie oddaje mój stosunek do tej książki.


5. "Nieuniknione" - Amy A. Bartol

Genialna książka o aniołach. Nie mogę doczekać się drugiego tomu!



6. "Piasek Raszida" - Brandon Sanderson

Niebywale ironiczna i zabawna historia, nie tylko dla młodszych czytelników.
Tak się składa, że możecie ją wygrać w konkursie, który od wczoraj trwa na moim blogu :)



7. "Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata" - Susan Ee

Pokochałam.

+

Dodatkowo na blogu pojawiła się recenzja książki "Ofiara bez twarzy" Stefana Ahnhema. W tym momencie stoi on dla mnie w pierwszym rzędzie z Tess Gerritsen i Karin Slaughter.




Łącznie przeczytałam: 2581 stron
Ilość stron dziennie: 92



*** Inne posty ***



*** Statystyki ***


No cóż, to był niesamowity miesiąc. Ilość odsłon mojego bloga przekroczyła moje najśmielsze wyobrażenia i naprawdę bardzo się cieszę, że tak często mnie odwiedzaliście :). 

W tym miesiącu przybyło:

  • Wyświetlenia bloga: 25 180 (łącznie 106 991)
  • Komentarze na blogu: 544 (łącznie 3876)
  • Obserwatorzy na blogu: 13 (łącznie 191)
  • Obserwatorzy google+: 7 (łącznie 95)
  • Polubienia fanpage: 121 (łącznie 864)

Nie macie pojęcia, jakie to uczucie, gdy wchodzi się na swoją stronę, a od poprzedniego dnia przybyło 1000-2000 wyświetleń. Aż serducho rośnie :). Dziękuję!

*** Współprace ***


W tym miesiącu nawiązałam aż trzy współprace, z których bardzo się cieszę, a z kim?





*** Co się jeszcze działo? ***



Wzięłam udział w zabawie pt. "Boss książkosfery", którą zorganizowały Magic Wizard i Kitty Ailla. Oczywiście dzięki swojemu szczęściu, trafiłam na wiele romansów i zajęłam ostatnie miejsce <3.
Ave ja.

Już niedługo zostanie wydana fantastyczna książka, na której być może znajdziecie moją rekomendację :) Jednak jeszcze nic nie wiadomo, trzymajcie kciuki ;).

Odniosę się jeszcze do moich nabytków książkowych. Po przeczytaniu pierwszego tomu "Angelfall" byłam tak porażona i zakochana, że sprzedałam kilka z moich maleństw, których już w zasadzie nie potrzebowałam i uciułałam sobie pieniądze na kolejne dwie części <3. Tak się cieszyłam, gdy do mnie przyszły!


Chciałam stworzyć wpis pt. "100 książek, które chcę przeczytać". Jednak uświadomiłam sobie, że w swojej biblioteczce mam jeszcze ponad 200 nieprzeczytanych pozycji, a na liście powieści do kupienia straszą kolejne dwie setki... Stwierdziłam więc, że "400 książek, które chcę przeczytać" to za dużo, nawet dla was :D.

Podliczyłam moje nieprzeczytane książki ponownie. Pół roku temu było ich 220. Obecnie jest ich... 209 xD. Sześć książek sprzedałam, więc no cóż, w takim tempie do śmierci nie zdążę.

1 lutego rozdałam dwa egzemplarze "Przeklinanki", mam nadzieję, że dziewczyny już dostały swoje nagrody :)

Osobiście w poprzednim miesiącu wygrałam książkę na fanpage'u pewnej Krakowskiej księgarni :). Za cholerę nie pamiętam jaką. No cóż, okaże się, gdy przyjdzie ;).

Jeżeli chodzi o konkursy, to zapraszam was serdecznie na rozdanie, które zorganizowałam wspólnie z wydawnictwem IUVI. Możecie w nim wygrać książkę Brandona Sandersona, a wszystko, co musicie zrobić, to udostępnić post :) Tak was lubię, że nie robiłam miliona warunków :). No i nie zapominajcie zgłosić się oczywiście :D W rozdaniu oczywiście mogą brać również osoby, które nie mają konta google czy bloga. 


No i cóż, to wszystko. W lutym skupiłam się głównie na wpisach i mam nadzieję, że w marcu też będę w stanie przyciągnać was na mojego bloga tak często, jak w poprzednim miesiącu!

Pozdrawiam was ciepło!

Zajrzyj również tu

47 komentarzy

  1. Z tym przybywaniem wyświetleń to mam co prawda znacznie mniej, ale to budujące, że po 3 miesiącach bloga mam 100-300 wejść dziennie :) To tak motywuje :)
    Angelfall - potężnie mnie zachęciła recenzja Poligonu domowego :) bardzo chcę przeczytać całą serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! Normalnie też tyle mam :D
      Oby udało Ci się to jak najszybciej, bo ja zakochałam się w pierwszym tomie :)

      Usuń
  2. pierwszy grób po prawej muszę przeczytać :D gratuluję nowych współprac Kasiu :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Bardzo dziękuję i również pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Muszę się wreszcie zabrać za serię "Silver", która bardzo mnie intryguje. A okładka każdego tomu po prostu zniewala :) Może uda mi się nabyć wszystkie tomy w jakiejś okazyjnej cenie - być może pojawi się jakaś ciekawa promocja na Dzień Kobiet :) Czekam zatem :)

    Gratuluję sukcesów i nowych współprac :)

    Pozdrawiam serdecznie Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie skończyłam trzeci tom, świetna seria :)
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam! :D

      Usuń
  4. Jakie piękne wyniki, i czytelnicze, i blogowe! Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii o "Dworze Cierni i Róż", ostatnio w końcu zabrałam się za książki Sary J.Mass i po tę serię też mam zamiar sięgnąć. Już nawet mam pierwszy tom, tylko nie wiem, czy w najbliższym czasie go przeczytam :D A "Silver. Trzecią Księgę Snów" czytam obecnie. Zobaczymy co autorka wymyśli na koniec i jak rozwiąże wątek z Secrecy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło <3 Do recenzji ACOTARU jeszcze trochę niestety ;/
      Wątek z Secrecy mocno satysfakcjonujący! :D

      Usuń
  5. Angelfall – muszę przeczytać.
    Pierwszy grób czytałam i byłam zachwycona. Owocny ten twój luty, zazdroszczę, bo ja zdążyłam dodać jedynie jedną recenzję, to przez pobyt w sanatorium i brak internetu ;//. dlatego też nie komentowałam za dużo, przepraszam!
    pozdrawiam i zapraszam na recenzję Ugly Love :) polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :D
      A ile części przeczytałaś?
      Współczuję :< Nic nie szkodzi, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Gratuluję świetnych wyników <3 No i jestem SZALENIE ciekawa książki, na której "być może pojawi się Twoja rekomendacja" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale Ci się nie dziwię, że pokochałaś AngelFall to cudowna książka, aż mam ochotę do niej znowu wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcie "Pierwszego grobu po prawej" :D Zastanawiam się, co zostało użyte jako krew - ciekawość mnie zżera ;D
    "Piasek Raszida" dzisiaj do mnie dotarł i zaraz zabieram się za czytanie :)
    Gratuluję wyników i statystyk, które miażdżą ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) No to uwaga: użyłam rozwodnionego akrylu :D
      Mam nadzieję, że Ci się spodoba <3
      Dziękuję i pozdrawiam <3

      Usuń
  9. Łaaadne masz statystyki na blogu miesięcznie, aż zazdraszczam!
    Gratulację.
    No a Angelfall musze sobie zamówić w końcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :)
      Koniecznie, jestem ciekawa Twojej opinii :)

      Usuń
  10. Angelfall, Nieuniknione, Pierwszy grób po prawej - to pozycje, które choćby nie wiem co muszę przeczytać! Zainteresowałaś mnie nimi i prędzej czy później wpadną w moje łapska :D Gratuluję pięknych wyników zarówno tych na blogu, tych książkowych jak i tych w czytaniu - bijesz wszystkich na głowę na każdym polu :D Życzę równie owocnego marca.

    Buziaki :*, Kejt_Pe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, nie masz pojęcia jak bardzo czekam na Twoje opinie <3
      Bardzo dziękuję :)
      Buziaki kochana :*

      Usuń
  11. Angelfall! Czas nadrobić trzeci tom.
    Pierwszy grób po prawej jest oczywiście na liście
    Ja nawet nie liczę swoich nieprzeczytanych książek, bo zawału przy tym dostanę. A poza tym na półkach mam taki tetris w drugich rzędach, że ręce mi opadają, jak mam czegoś poszukać.
    Gratuluję statystyk!

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie <3
      Nie moge się doczekac Twojej opinii :)
      Hahahahhahahaha xD Masakra xD
      Dziękuje bardzo i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  12. Gratuluję statystyk i przyznaję, że zainteresowałaś mnie tytułem "Każdy jej strach". Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Polecam gorąco! Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Och, trochę mam u Ciebie zaległości :( Luty, sesja, mnóstwo prac do napisania, brak siły, ech... Muszę koniecznie poczytać Twoje najnowsze posty, gdy tylko znajdę chwilę :) Zapowiada się bardzo interesująco.

    Gorąco gratuluję coraz lepszych statystyk i osiągnięć :) I życzę dalszych sukcesów, z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję :<
      Bardzo dziękuję :) Wzajemnie!

      Usuń
  14. Zdjęcie ,,Nefilmu" (nie wiem, jak to odmienić, więc jeśli napisałam błędnie, to wybacz) jest tak bardzo wymowne XD Cóż, zawsze odrobinę dziwiła mnie ilość tych książek zalegających u Ciebie, ale teraz już wiem, dlaczego tak się dzieje. Gdybym sama dostawała tyle cudnych książek i miała szczęście w konkursach, to pewnie też leżałabym w swoich stosach :D Ah, jeszcze jedno: zastanawiałam się, co do Twoich najnowszych współprac (których bardzo gratuluję!), czy sama starałaś się o nie u wydawnictw, czy to one jakoś Cię wyhaczyły? :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nefilima" chyba xD Osobiście preferuję odmianę tego wyrazu, która w każdej formie brzmi jak ta podstawowa :)
      No sama widzisz, Ty jedna mnie rozumiesz!
      Akurat do tych sama napisałam :)

      Usuń
  15. Gratuluję wyników i stosiku! Ja też w tym miesiącu nabyłam dwie części Dworu, dzięki karcie podarunkowej do Emipka :D
    Zazdroszę Silver 3!! Ja też to chcę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ooo cudnie <3 Własnie skończyłam, bardzo dobre zakończenie trylogii :)

      Usuń
  16. Jak zawsze u ciebie miesiąc był szalony ale gratuluję współprac i dobrego wyniku :) "Angelfall" jeszcze nie czytałam ale jak wpadnie w moje ręce to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wyniku i nowych współprac!

    OdpowiedzUsuń
  18. Luty u Ciebie zdecydowanie na bogato! :D I pod względem książkowym i jeśli chodzi o sukcesy. Trzymaj tak dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szalejesz! :D Gratuluje sukcesów, ale umówmy się, że są zasłużone. Chodzą za mną "Pierwszy grób po prawej" i "Nieuniknione", za to pierwszy raz słyszę o "Angelfall", ale po takiej zwięzłej acz wszystko mówiącej opinii muszę sprawdzić. :)
    Niech marzec też będzie taki bogaty w przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak myślisz <3 Czytaj wszystkie te serie! Genialne :D
      Dziękuję i wzajemnie! :D

      Usuń
  20. Gratuluję kolejnych sukcesów blogowych. Wszystkie teksty czytałam, ha!
    Wisz, tak patrzę na tego gifa i ciary! Jak z horroru, w którym zaraz zginie mała dziewczynka. Książkę przeczytam - już zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Cudownie!
      Hihi dokładnie taki był mój zamiar :) O matko, na pewno Ci się spodoba :D

      Usuń
  21. *czyta post na historii bo jej kazali przepisać5 stron podręcznika jako "krótką" notatkę z lekcji*
    Wyświetleń gratuluje ale to już wiesz... Bo ci na bieżąco gratuluję łajzo xD
    Co do konkursu - ja to ci życzę cierpliwości z sprawdzaniem zgłoszeń Kasiu :''')
    Ej to ty masz nadwyraz skrzydlaty ten luty xD Angelfall, Nieuniknione (mogłam poj*bać tytuł), Ognisty pocałunek... ;P
    Kobieta od historii przyuważyla że nie pisze xD także...
    Buziak ;*
    Q.

    www.doinnego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale jeszcze chętnie posłucham xD
      Ta.. już to widzę.
      Noo <3
      Buziaki :D

      Usuń
  22. A mnie tam " Nefilim " się podobał. Chociaż w sumie czytałam go trzy lata temu , więc chyba powinnam najpierw jeszcze raz go przeczytać . W końcu ostatnio odkrywam coraz więcej książek , które kiedyś uwielbialam , a teraz ich nienawidzę.

    Pozdrawiam :)
    http://podrozemiedzyksiazkowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy ja tam widzę trzecią część "Silver"? :D Już nawet nie ogarniam, kiedy jest premiera. xd
    "Dwór mgieł i furii" KOCHAM ♥♥
    Gratuluję współprac i pozostałych wyników. :D

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak xD Premiera była pierwszego marca :)
      Bardzo dziękuję! <3

      Usuń
  24. Wow ! niezły stosik i świetne wyniki !
    Pabottyro_books

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obserwuj przez e-mail