Książki w obiektywie

21 marca

Uwielbiam oglądać zdjęcia książek, a wy?
Jeżeli tak, to dobrze trafiliście! Dziś pokażę wam sporo zdjęć różnych autorów, a w tym także moje.
Miłego oglądania! :)


Pod każdą fotografią znajdziecie podpis, a w nim link do strony jej autora.

Drzwi do innego wymiaru
Drzwi do innego wymiaru
Książkomaniacy recenzje
Książkomaniacy recenzje
Books of Souls
Books of Souls
Zaksiążkowana
Zaksiążkowana
To Read Or Not To Read
To Read Or Not To Read
Kraina Książką Zwana
Kraina Książką Zwana
Nie teraz - właśnie czytam...
Nie teraz - właśnie czytam...
Tysiąc Żyć Czytelnika
Tysiąc Żyć Czytelnika
Wielbicielka książek
Wielbicielka książek
Legendary booklover
Legendary booklover
Zaczytana Dolina
Zaczytana Dolina
Rude recenzuje
Rude recenzuje
Recenzje Kasi :)
Recenzje Kasi :)
Musicie mi wybaczyć, że dałam aż trzy swoje zdjęcia, ale kompletnie nie mogłam się zdecydować, które wybrać :D.

Mam nadzieję, że miło wam się oglądało. Koniecznie dajcie znać, czy chcielibyście widzieć kolejne tego typu wpisy! :)

Zajrzyj również tu

78 komentarzy

  1. Piękne *-*
    Najbardziej podobała mi się Gra o tron, Akuszerka Bogów oraz Zanim się pojawiłeś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że moje zdjęcie znalazło się w Twojej trójce <3

      Usuń
  2. Aż bym przy każdym osobno chciała zalajkować zdjęcie. Piękne wybrałaś ;)
    Dziękuję za gościnę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze się nie da :D
      Dziękuję również!

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia <3 Od razu wiedziałam, które są Agnieszki :D
    Dziękuję za zaproszenie i udostępniam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daria <3 Twoje zdjęcia są magiczne! Tęsknię za kolorami lata i wiosny, zdjęcia w plenerze to świetne wyzwanie i nieograniczone możliwości ;)

      Usuń
    2. Agnieszka robi bardzo charakterystyczne zdjęcia :D
      Ja również dziękuję! :D

      Usuń
  4. Ach, zazdrość mnie zżera od środka!!!
    Dlaczego ja nie potrafię zrobić tak pięknych zdjęć?!

    Świetny wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno potrafisz, wierzę w Ciebie! :D
      Dziekuję :D

      Usuń
  5. Jakie piękne zdjęcia <3 CUDO!!! JA TEŻ CHCĘ TAKIE ROBIĆ :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu swoim i innych :D
      Wierzę, że potrafisz!

      Usuń
  6. Zdjęcia prezentują się cudownie!
    Nie da się wybrać najlepszego, wszystkie są świetne :D ♥

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
  7. jej piękne!!!!!!! <3
    obserwuję bloga i zapraszam do mnie (będzie mi miło)
    http://nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To są naprawdę przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe. Wszystkie ładne. Ale najbardziej podoba mi się z maską i do książki "Jak powietrze".. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się zdjęcie z maską! :)

      Usuń
    2. Też uwielbiam to zdjęcie z "Jak powietrze" :D

      Usuń
  10. Zdecydowanie książki są najlepszymi modelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia cudowne ♥ O i widzę nowy szablon. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :D Tym razem postawiłam na czytelność :D

      Usuń
  12. "Zanim się pojawiłeś" - magiczne zdjęcie... chyba nawet bardziej urzekające niż sama książka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, zdecydowanie piękne! :D
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  13. Przepiękne zdjęcia!!! :) Dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia! I miło widzieć wśród nich swoje własne ;) Dziękuję Ci za zaproszenie! I chętnie poczytałabym więcej postów o tematyce fotograficznej, bo to jest coś, co mnie kręci :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się robić tego typu posty :D
      Również uwielbiam oglądać zdjęcia ksiązek <3
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  15. Uwielbiam oglądać zdjęcia książek, chociaż jeszcze dwa lata temu stwierdziłabym, że to głupota, bo ile można wyciągnąć z takiej książki? Zdjęcia cudowne. Nie potrafię wskazać najlepszego, bo każde ma coś w sobie. Cudne i świetny pomysł na wpis, zatem... ta, chcę więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kilka lat temu również nie bawiły tego typu zdjęcia, a teraz.. Uwielbiam <3
      Bardzo dziękuję, postaram się! :D

      Usuń
  16. Wszystkie bardzo klimatyczne i wyjątkowe. :) Dziękuję za zaproszenie do akcji. Oby więcej takich pomysłów!

    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię sobie popatrzeć na ładne zdjęcia, więc jestem jak najbardziej na tak! :) Najbardziej podoba mi się zdjęcie Uli z Przepisami z miłość i zbrodnię. ;D I to kakao - aż mi się przypomniał ten prank z "książką" Deco Moreno. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, dzięki! A wiesz jak mój model panikował, że ma za mało bladą rękę jak na trupa? XD kakao miało odciągnąć uwagę ;")

      Usuń
    2. Mnie również tam bawi to kakao xDDD
      Twój model zawsze panikuje xD

      Usuń
  18. Super! Ja też popełniam zdjęcia książek, ale nie są tak piękne jak te przedstawione ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie dobrałaś te zdjęcia :) Są przepiękne, mają śliczną kompozycję i wiele z nich jest bardzo pomysłowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Zgadzam się zdecydowanie!

      Usuń
  20. Gratuluję wszystkim autorom talentu, pomysłów i świetnych zdjęć!
    Pięknie to wygląda i mam nadzieję, ze będziesz nasz raczyć takimi postami ze zdjęciami co jakiś czas.
    Pozdrawiam, Kejt_Pe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy! :D
      Myślę, że tak, również lubię bardzo oglądać zdjęcia książek <3
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Wszystkie zdjęcia wspaniale się prezentują! Nie mogę się napatrzeć na to z serią "U4"! No i uwielbiam zdjęcie "Gry o Tron", może jak będę wystarczająco długo na nie patrzeć, to zmotywuję się wreszcie do sięgnięcia po książkę :D
    Dziękuję za zaproszenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sięgaj kobieto! Żeby zrobić zdjęcie tej książki jechałam 20 km xD
      Jest cudowna <3
      Ja również dziękuję <3

      Usuń
  22. Śliczne zdjęcia *.* Chętnie obejrzę kolejne posty tego typu :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i gości :)Postaram się o kolejne!

      Usuń
  23. Fajnie wyglądają takie zdjęcia <3 I niezły szablon. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia wybrałaś, wszystkie prezentują się magicznie :) Świetny post, poproszę więcej takich! Książki są najbardziej wdzięcznymi modelami ;) Dziękuję za zaproszenie, przy takiej ilości zdjęć, ciężko wybrać jedno, czy dwa najładniejsze :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, postaram się!
      Również dziękuję <3 Wzajemnie!

      Usuń
  25. Świetne zdjęcia! Ja również lubię cykać książkom jakieś fotki, ale to takie amatorskie telefonikiem haha :D

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i gości :D
      Ja również robię telefonem xD

      Usuń
  26. Piąta pora roku urzekła mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne są! Nie potrafię wybrać najlepszego :DD

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  28. "Przepis na miłość i z brodnię" Uli to normalnie mistrzostwo świata! <3
    Bardzo lubię też Twoje zdjęcia "Gry o tron", są nieziemsko klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nadal je podziwiam xD I to kakao <3
      Miło mi okropnie <3

      Usuń
  29. Chyba zakochałam się w tych zdjęciach! One są po prostu boskie!
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i również pozdrawiam! <3

      Usuń
  30. Zdjęcie numer 4, czyli to z maską jest genialne :D Świetny pomysł. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Reszta też piękna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bardzo klimatyczne! :D
      Bardzo dziekuję :D

      Usuń
  31. Kocham zdjęcia książek! W bookstagramie zakochałam się błyskawicznie, po czym sama zaczęłam robić własne zdjęcia. Poza tym recenzje od razu przyjemniej się czyta widząc takie cudeńka :)

    Pozdrawiam!
    czytamogladampisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Niewiele o książkach ale bardzo ciekawie pokazane kompozycje . Interesujący pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Czasem trzeba odetchnąć od tekstu ;)

      Usuń
  33. Jakie piękne zdjęcia koniecznie rob wiecej takich postów bo takie piękne zdjecia trzeba pokazywac. Najbardziej podobaja mi się te w plenerze zresztą co ja gadam wszystkie sa cudowne. Pozdrawiam i zapraszam
    http://mocrecenzji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się :D
      Również uwielbiam zdjęcia w plenerze <3
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  34. Fajnie to wyszło. Uczta dla oczu. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie zdjęcia są świetne, aż nie wiem na które się zdecydować :D W końcu wszyscy kochamy fotki! :D
    Pabottyro_books

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku jakie śliczne te zdjęcia <3 Ja nie umiem tak... :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Ach, nie ma to jak piękne zdjęcia książek<3

    OdpowiedzUsuń