Podsumowanie marca 2017 + stosik i inne takie

01 kwietnia

Dziś ostatni dzień marca, więc nadszedł czas na podsumowanie :).
Pokażę wam też mój "największy" stosik nowych książek od... nawet nie pamiętam kiedy.


*** Nowe książki ***


Szok! Mój stos w tym miesiącu liczy aż trzy książki!
W marcu byłam dosłownie zasypana egzemplarzami recenzenckimi i ręce sobie urabiałam po kolana, więc musiałam mocno ograniczyć napływ nowych cudowności :<.

  1. "Intuicja" Amy A. Bartol - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Akurat
  2. "Cela 7" Kerry Drewery - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Młody Book!
  3. "Dość dobre powody, by pozostać przy życiu" Matt Haig - wygrana w konkursie księgarni Bookszpan
Książki "Dość dobre powody, by pozostać przy życiu" już nie mam, bo dostał ją mój chłopak :). Przeczytał i bardzo mu się podobała, a u mnie pewnie tylko by leżała.

Dodatkowo od księgarni Bookszpan dostałam audiobook książki, o której nigdy nie słyszałam, z gatunku, którego ni cholery nie czytam, ale i tak było mi strasznie miło :D


Od wydawnictwa Czwarta Strona dostałam także e-booka powieści "The Call".

No więc jak widzicie, zaszalałam w tym miesiącu z nowymi książkami. No po prostu nie wiem, gdzie je upcham. Dla porównania: mój największy miesięczny stos liczy aż 33 książki xD.

*** Przeczytane ***


Na początku miesiąca szłam jak pałeczka w sztafecie. Szóstego marca zaczynałam już czwartą książkę, niestety później trochę się zacięłam na pewnym klasyku fantasy, który czytałam aż 10 dni.


Dowód na to, że książka o zombie może być nudna. Nie mogę powiedzieć, że to zła książka, jednak oczekiwałam po niej zdecydowanie więcej.



Fantastyczna kontynuacja niesamowitej powieści o aniołach. Oryginalność, świeżość i świetny styl.


3. "Silver - Trzecia księga snów" - Kerstin Gier

Satysfakcjonujące zakończenie niebywale lekkiej trylogii z mocno zarysowanym wątkiem onirycznym.


4. "Eva, Teva i więcej Tev" - Kathryn Evans

Wielkie, bardzo pozytywne zaskoczenie, powiew świeżości wśród literatury młodzieżowej.


Książka, przed którą broniłam się rękami i nogami, a koniec końców zakochałam się w tej historii.


6. "Cela 7" - Kerry Drewery

Bardzo dobra dystopia z elementami satyry. Oczywiście znajdziemy wiele lepszych książek, ale ta na pewno jest warta uwagi.


7. "The Call. Wezwanie" - Peadar O'Guilin - koniecznie dajcie znać, czy chcecie recenzję.
8. "Kroniki Amberu" - Roger Zelazny - recenzja już na dniach


Łącznie przeczytałam: 3675 stron
Ilość stron na dzień: 118


*** Inne posty ***


Tutaj działo się sporo. Muszę przyznać, że bardziej zadbałam o bloga i chyba widać wyniki zarówno w liczbie postów, o których jakość dbam, jak mogę, jak i odsłon, o których później :).

  1. Czytelnicze podsumowanie lutego + stoik i inne takie
  2. Tych książek nie lubimy #2 - 11 blogerów o najgorszych książkach, jakie w życiu przeczytali
  3. Książki w obiektywie
  4. Zapowiedzi wydawnicze na kwiecień 2017
  5. Odpowiadam na zarzuty wobec blogerów książkowych
Najpopularniejszym postem był oczywiście wpis, do którego zaprosiłam 11 blogerów, aby opowiedzieli o najgorszej książce, jaką w życiu przeczytali :). Kilka osób miało pewne obiekcje wobec mojej nieskromnej osoby za taki temat, ale cóż, najwidoczniej i tak was on interesuje, wobec czego w tym miesiącu obiecuję wam kolejny tego typu wpis :D.

Drugim z kolei post jest dla mnie zaskoczeniem, bo... jest to recenzja. Na dodatek książki, o której wiedzą wszyscy i w internecie huczy o niej już od dawna, a mimo to chcecie czytać opinie o niej, co bardzo mnie cieszy :). Oczywiście mam na myśli "Dwór cierni i róż". Dziś skończę drugi tom tej serii i już niedługo pojawi się opis moich wrażeń po przeczytaniu kontynuacji historii przygód Feyry. Czy podzielę to ogólnoświatowe zafascynowanie Rhysem? I czy na pewno drugi tom jest tak dobry?
Nie powiem, przekonacie się niedługo!

*** Współprace ***


W tym miesiącu nawiązałam jedną współpracę, ale za to jaką!



*** Statystyki ***


Tutaj nawet nie wiem, co powiedzieć. Dobra, żartowałam, ja zawsze wiem, co powiedzieć :D. Strasznie się cieszę, że odwiedzacie mnie tak często, że w komentarzach zostawiacie odpowiedzi na moje pytania. Solidaryzujecie się ze mną, bądź w myślach wyzywacie od najgorszych. No cóż, różnie to bywa. 

W tym miesiącu przybyło:

  • Wyświetlenia bloga: 32 623 (łącznie 139 614)
  • Komentarze na blogu: 669 (łącznie 4545)
  • Obserwatorzy na blogu: 54 (łącznie 245)
  • Obserwatorzy google+: 4 (łącznie 99)
  • Polubienia fanpage: 117 (łącznie 981)
Niestety nie zdążyłam jeszcze odpowiedzieć na wszystkie komentarze, ale możecie być pewni, że na 100% to zrobię :D.


*** Nowe pozycje na liście książek do przeczytania ***


Tak, tak. Kolejne. Bo mam ich za mało do kupienia xD. No więc w tym miesiącu postanowiłam, że na pewno - raczej na pewno- no dobra, może kiedyś - przeczytam:


  • cykl "Zapadlisko" - Kim Harrison
  • "Pamięć absolutna" - Arnold Schwarzeneger (nie lubię biografii, ale ta mnie naprawdę intryguje)
  • "Dożywocie" - Marta Kisiel
  • "Banda" - Karolina Sudoł
  • cykl "Bractwo Czarnego Sztyletu" - Jessica Bird
  • "Strażak" - Joe Hill
  • "The Witch Hunter - Łowczyni" - Virginia Boecker
  • "Tlen" - Geoff Ryman
  • "18 stopni poniżej zera" - Stefan Ahnhem

*** Co się jeszcze działo? ***


Od organizatorek zabawy "Boss książkosfery" dostałam śliczne zakładki, za które bardzo dziękuję! W liściku zapytały, czy lubię koty... Chyba nie muszę odpowiadać, prawda? :D


Zorganizowałam i rozwiązałam aż dwa konkursy!
W rozdaniu na blogu można było wygrać "Piasek Raszida", a na fanpage'u "To, co ukryte". Pytaniem konkursowym było: "W jaki sposób można ukryć zwłoki?" i kurde. Jak nigdy nie chce mi się czytać odpowiedzi, tak tym razem śledziłam je z wypiekami na twarzy. Było po prostu WSZYSTKO. Przerobienie na kiełbasy, wrzucenie do rozdrabniarki do gałęzi, przedostanie się do zakładu produkującego wędliny i.... (możecie się domyślić, co), ułożenie zwłok w starej betoniarce i zalanie betonem, zamknięcie w toy-toyu i zepchnięcie do świeżo wylanego fundamentu budynku, wyhodowanie hordy żarłocznych zombie i rzucenie im trupa na pożarcie, wykarmienie świnek i Bóg wie co jeszcze. Jeżeli chcecie poczytać, to zapraszam na fanpage, emocje gwarantowane!

Zmieniłam szablon bloga.
Mam nadzieję, że to zauważyliście xD Zginął kot z nagłówka, a całość (mam nadzieje) jest bardziej czytelna i przejrzysta. W końcu też mogę spokojnie przeglądać własnego bloga na telefonie. Niestety wcześniej cholernie się zacinał i ciężko było cokolwiek zrobić. 

No i to chyba tyle :D. No cóż, nie działo się w tym miesiącu zbyt wiele. Może kwiecień będzie bardziej zakręcony, tym bardziej że już niedługo moje urodziny! W tajemnicy wam powiem, że 30 kwietnia. W jeszcze większej tajemnicy przekażę wam, że lubię dostawać książki xDD Więc jakby co, to wiecie, co czynić :D

Dobra, trzymajcie się ciepło i dajcie znać, co działo się u was w tym miesiącu!


Zajrzyj również tu

21 komentarzy

  1. Nowy wygląd bloga wygląda minimalistycznie, ale estetycznie i podoba mi się to, chociaż stary też był fajny. Dobrze jednak zobaczyć tu trochę "jasności" :) Moim zdaniem jest profesjonalnie. Ja za to za każdym razem odwalam jakąś szablonową manianę, bo nie umiem zabrać się za porządny szablon, jaki dałby każdy normalny człowiek, tylko coś cuduję, jakbym miała 13 lat XD

    Ach, tyle ciekawych książek. Ze stosiku nie znam żadnej, chociaż "Cela" mnie ciekawi.

    Też na początku broniłam się przed "Dworem cierni i róż", ale im więcej tego widzę wszędzie, tym bardziej chcę przeczytać. Jak to jest, że jeśli widzi się wszędzie jakaś książkę, jest się bardziej skłonnym do kupienia? Masakra. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhhhh przynajmniej tobie się udało powstrzymać przed popełnieniem książkowych zakupów xd
    Mój rekord to też 33 nowe książki w miesiącu XD
    Gratuluję statystyk! I czekam na twoją opinię ACOMAFu ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ochotę przeczytać "Las zębów i rąk", ale gdy zobaczyłam, że trzecia część nie jest przetłumaczona, odpuściłam.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  4. "Prawdziwe męstwo" dobry film, ale książki nie czytałam i jakoś mnie nie ciągnie.
    "Cela 7" mnie kusi i zapewne kiedyś się skuszę :)
    Weszłam sobie na Twojego fanpage'a, aby poczytać, co tam ludzie wymyślili odnośnie wspomnianego konkursu i o matko! Wyobraźnia ludzka nie ma granic ;P
    Gratuluję wszystkich wyników, współpracy i życzę powodzenia w kwietniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym miesiącu nie szalałaś z zakupami, za to ja sobie poszalałam - równowaga we wszechświecie została zachowana! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak książka o zombie to tylko "Przegląd Końca Świata"! Dość nowoczesne podejście, ale świetnie wyszło. No i do tego zombie nie są jakimiś baśniowymi stworami, tylko normalnie wytłumaczonymi przez naukę (tak, jakby TEORETYCZNIE mogło się wydarzyć, a nie czysta fikcja), z pewnymi ograniczeniami związanymi z fizyką i biologią i tak dalej. A co się człowiek podczas lektury naśmieje, to jego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik i same książkowe perełki :)
    Jestem ogromnie ciekawa serii 'Przeczucia' i poza tym cieszę się, że spodobał Ci się 'Dwór cierni i róż' ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytam "Celę 7" - jestem ciekawa tej historii.
    O "The Call" napisz koniecznie! Nakręcasz mnie strasznie na tę książkę, więc czekam na coś więcej. No!

    Życzę Ci zaczytanego kwietnia i załamania czasoprzestrzeni - więcej czasu na czytanie i więcej przestrzeni na książki :)

    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu szalejesz! Nie było mi tu trochę a u proszę tak pięknie wygląda blog ;-) Poza tym z książek, które zestawiłaś czytałam "Cela 7" - bardzo mi się podobała <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Różnica 30 książek między największym o najmniejszych stosikiem- szaleństwo!
    Czekam na recenzję "Kronik Amberu", już nie mogę się doczekać. :)
    Jejciu te zakładki są tak urocze. <3
    Gratuluję nowej współpracy i świetnych statystyk, wygląd bloga też bardzo mi się podoba, choć już przyzwyczaiłam się do koteczka. ;)
    Heh, kiełbaski z trupa. xD
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O w końcu, nie tylko ja kupiłam w tym miesiącu tyle książek xD Chociaż u mnie na półce jeszcze dałoby rade je wepchnąć :D Gratuluje wyniku i życzę zaczytanego kwietnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam cię do wiosennego tagu książkowego,więcej tutaj!
    http://invincible-graphic.blogspot.com/2017/04/wiosenny-tag-ksiazkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. No powiem Ci, że z tym stosikiem to zaszalałaś! :D

    Ale za to ile cudowności przeczytałaś w tym miesiącu ♥ ACH! Aż miło popatrzyć i oko nacieszyć. Wyczekuję recenzji "Kronik...", bo ta okładka jest mega intrygująca, no i oczywiście, że chcę recenzję "The Call".

    Posty okołoksiążkowe miałaś iście wyborne w tym miesiącu! ♥ Oby takich więcej!

    ACH! Przepiękne zakładki ^.^ Zapytać Ciebie, czy lubisz koty, to jak zapytać mnie, czy lubię Twojego psiaka ♥ Odpowiedź jest tylko jedna!

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiana bloga jak najbardziej na plus :)
    Wszystkie posty czytywałam na bieżąco więc wiem jak z recenzjami (łaaaał masz fankę, która czyta wszystko :D)
    Zdjęcia mi się mega podobają, ale to już wiesz.
    No a stosik... większego powiem Ci nie widziałam :D

    Podrugiejstronieokładki

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję udanego miesiąca :D A ten stosik to faktycznie wielki ^^
    Bardzo mi się podoba obecny wygląd bloga, tamten też był świetny, ale ten jakoś bardziej <3
    Powodzenia w kwietniu ^^
    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wspaniałego miesiąca!

    Ja muszę w końcu upolować Dwór cierni i róż :)

    Pozdrawiam
    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wynik! Eh, muszę w końcu zdobyć ostatnią cześć Silver! <3
    Cieszę się, że zakładki się podobają :D Właśnie wysłałam do Ciebie tą z kotkami, bo miałaś w nagłówku kota i tak sobie pomyślałam właśnie xD
    Nowy szablon jest super! Taki minimalistyczny ale bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stos z 33 nowymi książkami musiał być imponujący ;) z tego obecnego wzielabym Celę 7. A i nie mogę się zdecydować, czy bardziej podoba mi się zdjęcie Celi czy to Dworu Cierni i Róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musiałaś mocno się ograniczyć i kupiłaś tylko trzy książki? Ja jak jedną na miesiąc kupię to szok :D Ps. Bardzo chcę przeczytać Cele

    OdpowiedzUsuń
  20. O tak - musisz napisać, jakie jest Twoje zdanie o The Call! Z chęcią przeczytam recenzję, bo ta książka trafiła na moją listę Must Read. Oczywiście gratuluję Ci wyniku w tym miesiącu i zawartej współpracy. :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  21. Prze "Dworem..." również długo się wzbraniałam, ale w końcu się poddałam i nie żałuję. Po prostu kocham! Już nie mogę doczekać się kontynuacji. :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    czytamogladampisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obserwuj przez e-mail