Życie książkoholika w gifach

13 kwietnia

Za oknami szaro, buro i ponuro, więc to idealny czas na lekkie oderwanie się od tej nieprzyjemnej rzeczywistości i chwilę uśmiechu. Zapraszam na przedstawienie życia typowego książkoholika w gifach!


Kiedy ktoś powie, że Twoja ulubiona książka to straszny gniot.


Kiedy ktoś zapyta Cię, czy znasz jakąś "fajną" książkę.


Kiedy kończysz swoją ulubioną serię i nie wiesz co zrobić ze swoim życiem.


Kiedy dowiadujesz się, że premiera wyczekiwanej przez Ciebie książki została przesunięta.


Kiedy ktoś próbuje Ci wcisnąć, że 20% upustu od ceny okładkowej to świetna okazja.


Kiedy widzisz kosmiczną promocję na książkę, którą przed chwilą kupiłeś o połowę drożej.


Kiedy w księgarni jest promocja na książki, które bardzo chcesz mieć.


Kiedy umiera Twój ukochany bohater.


Kiedy książka, którą wszyscy Ci polecali, okazuje się koszmarem.


Kiedy próbujesz wytłumaczyć komuś na forum, że warto zacząć czytać książki.


Kiedy przypadkiem zalewasz książkę.


Kiedy dostajesz smsa z informacją "paczka została wysłana".


Kiedy poznajesz kogoś, kto też czyta książki.


Kiedy dostajesz wypłatę.


Kiedy okazuje się, że w książce z biblioteki brakuje kilku stron.


Kiedy odnajdujesz swój książkowy ideał.



No i to tyle na dziś :D. Mam nadzieję, że chociaż trochę poprawiłam wam humor! Koniecznie dajcie znać, które z tych gifów was najlepiej opisują!

Gify pochodzą ze strony giphy.com i [źródło].

Zajrzyj również tu

41 komentarzy

  1. Które? WSZYSTKIE, Kasiu! :D Normalnie opisałaś story of my life :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To było przezabawne *.* Nieźle mi poprawiłaś humor tym postem ^^
    Pozdrawiam! :** Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie posty!! ♥♥ Zrobiłaś mi tym dzień :D
    Gif "Kiedy ktoś próbuje Ci wcisnąć, że 20% upustu od ceny okładkowej to świetna okazja." rozbawił mnie najbardziej, a takie który odnosi się do mnie w stu procentach to "Kiedy poznajesz kogoś, kto też czyta książki"! ACH! Cała ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też takie uwielbiam, więc stwierdziłam, że też taki zrobię :D A teraz mam ochotę na drugą część :D

      Usuń
  4. Te gify są genialne! Co tu jeszcze dodać? Moje życie w stu procentach :D
    Pomijając sytuację z wmawianiem 20% upustu, ja ta reaguję na argumenty PIK za ustawą o jednolitej cenie książki.
    A z tym przesuwaniem premiery... po prostu odzwierciedlenie mojej reakcji, gdy dowiedziałam się, że premiera "Ściany burz" została opóźniona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Utożsamiam się z tymi gifami tak bardzo XD. Masz świetne pomysły na posty i jesteś jedną z moich ulubionych blogerek, przysięgam.
    pozdrawiam
    http://polecam-goodbook.blogspot.com/2017/04/book-haul-zbyt-duzo-ksiazek-zbyt-mao.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne :D
    Myślę, że każdy książkoholik może się z nimi utożsamiać. :)
    Pozdrawiam!
    Zapraszam na mój kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah <3 xD
    To z biegiem do księgarni najlepsze, co za bieg! xDD
    Pozdrowionka i czekam na więcej takich postów! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Książkowy ideał i gdy umiera bohater <3 To dosłownie jakbym siebie widziała. Ej... nie widziałaś mnie jak czytam to skąd wiesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha! Genialny te gify i jakie prawdziwe, zupełnie jakbym siebie widziała :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na post!
    Mnie najbardziej opisuje " gdy poznajesz kogos kto czyta książki" i "gdy ktoś cie pyta cz znasz jakąś fajną książkę" xD Cała ja!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie gify opisują mnie. Ale parsknęłam przy tym o książkach z biblioteki :D a propos takiego latania czegokolwiek to polecam obejrzeć nową reklamę OBI :D tak nieksiążkowo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Już z rana mnie rozbawiłaś :) Najbardziej pasuje do mnie gif z Rihanną, kiedy skończysz serię i nie wiesz, co zrobić ze twoim życiem - ja zwykle wyglądam podobnie: leżę na łóżku bezcelowo wpatrując się w przestrzeń i rozmyślając o książce :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy książka, którą wszyscy Ci polecali, okazuje się koszmarem xD Dobre!
    No i to wieczne wyczekiwanie, wypatrywanie listonosza :)

    Pozdrawiam, Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma co wyszczególniać, bo w zasadzie to większość. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahaha, świetne! <3
    I jak bardzo prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rihanna w wannie i ten ostatni to chyba moje ulubione, ale każdy doskonale pasuje do życia książkoholika :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny wpis! :D Uśmiałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post! :) Oj znam te momenty, chociaż najbardziej mnie rozbawił ten gif z czarodziejem "Kiedy dostajesz wypłatę", chociaż u mnie napis byłby Kiedy w końcu mogę iść do księgarni i brać co chcę, bo jeszcze nie pracuję :D Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post ;)! Bardzo zabawne gify, świetnie dobrane do sytuacji :P

    Pozdrawiam
    www.zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Te gify idealnie opisują każdego, kto uwielbia czytać, a niektóre zaś pasują np. do seriali, gdy ginie bohater bądź następuje koniec sezonu lub koniec danego serialu.

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest po prostu świetne :) I takie prawdziwe :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gif o wypłacie najlepiej oddaje mój ogólny stan ducha - zachowuję się tak nie tylko dziesiatego:p

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha, świetny wpis :D cały czas miałam uśmiech na twarzy:)
    Pozdrawiam,books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy dostajesz smsa z informacją "paczka została wysłana".
    To jest dla mnie najlepsze i jak najbardziej prawdziwe :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Hahahahah humor poprawiony xd
    Wszystkie są dobre xd ale ten z zakochaniem w bohaterze mega xd

    Wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ,,Kiedy ktoś zapyta Cię, czy znasz jakąś "fajną" książkę.'' - ten gif ''opisuje'' moją pogardliwą minę za każdym razem, gdy ktoś pyta o dobry serial.
    ,,Kiedy ktoś próbuje Ci wcisnąć, że 20% upustu od ceny okładkowej to świetna okazja.'' czyżby to był Empik i ich super ''promocję'' :D ?
    Pos dobry na poprawę humoru :")
    Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne! I jakie prawdziwe! Szczególnie ten gif z wypłatą :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie prawdziwe XD Wszystkie gify takie prawdziwe ;P

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam <3 Porządna porcja śmiechu <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  30. UWIELBIAM TEN POST!
    Wiesz jak człowiekowi poprawić humor :D
    Pozdrawiam i czekam na więcej :D

    czytamogladampisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałam najpierw wypisać, które gify podobają mi się najbardziej, ale potem się okazało, że to praktycznie wszystkie, także noo. XD Pośmiałam się przed snem, dziękuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziewczyna w wannie, rozbudza wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najlepiej wypłata, brak kilku stron i wyczekiwanie na wysłaną paczkę. xDD To dosłownie ja!! xD Jednak kupno książki o połowę drożej u mnie równa się ten gif:
    http://pandawhale.com/post/22873/big-bang-theory-what-gif

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dobry post idealny na rozluznienie:)

    OdpowiedzUsuń