Norweska saga "Czas milczenia" - od dziś już dostępna!

23 maja

Dziś nietypowo, bo informacyjnie.
Ostatnio nasz rynek zalewa fala serii książek, które można kupić w kioskach lub w salonach prasowych, dlatego dziś chcę przedstawić wam sagę, której pierwszy tom możecie kupić już dziś!


Nowa saga autorki Jurunn Johansen, autorki znanej z cyklu "Tajemnica wodospadu", który podbił serca ludzi na całym świecie.

Dziś (23.05.2017) premiera pierwszego tomu, czyli "Zjawy z przeszłości", którą już niedługo pokażę wam w osobnym poście, ponieważ oczywiście mam za mało książek w domu i musiałam zamówić kolejne. Żart. W domu nadal mam ponad 200 nieprzeczytanych pozycji, ale co poradzić. 

Książki będziecie mogli kupić w kioskach i salonach prasowych, bądź zaprenumerować całą sagę tutaj ---> SAGA NORWESKA - PRENUMERATA. W podanym linku znajdziecie również cenę tej serii, która liczyć będzie aż 60 tomów! Kolejne części dostępne będą co dwa tygodnie.
Oczywiście prenumerując serię, zaoszczędzicie trochę pieniędzy na inne książki ;).

Muszę pochwalić wydawcę za to, że umożliwił zakup za pobraniem. Zamawiacie sobie kilkanaście tomów (lista tytułów), bądź całą sagę i płacicie dopiero wtedy, gdy puka do was kurier z paczką. Myślę, że to ogromny atut, zwłaszcza dla osób, które nie lubią robić przelewów czy biegać do banku.

Tutaj okładki pierwszych pięciu tomów :).


O czym opowiada?

Seria przedstawia dramatyczne losy trzech kobiet, które w niezwykły sposób będą się ze sobą splatać.
Kongsviger, rok 1838.
Pewna kobieta zostaje skazana na ścięcie po tym, jak posądzono ją o zabójstwo własnego dziecka. Choć jest niewinna, nikt nie chce słuchać jej wyjaśnień. Kat wykonuje wyrok.
Okolice Kongsviger, rok 1855.
Siedemnastoletnia Andrine Tronvik mieszka w skromnym wiejskim gospodarstwie wraz z rodzicami i starszym bratem. Pewnego dnia w jej życiu zachodzi wielka zmiana: Andrine dostaje posadę służącej w domu bogatej wdowy. Zupełnie nieoczekiwanie dziewczyna dowiaduje się, że jej matka pochodzi z majętnego rodu, choć od lat wraz z mężem żyją w bardzo skromnych warunkach. Jednak kobieta milczy na temat swojej przeszłości.
Czy młodziutka Andrine dowie się, kim właściwie jest? Czy będzie miała szansę poznać dziadków? I dlaczego mama przestrzega córkę, by ta nie szukała rodziny?

Wiecie doskonale, że za literaturą obyczajową i romansami nie przepadam, ale ten błędny wyrok i kara śmierci od razu poruszyły moje skamieniałe serce. Podobno dzieła Johansen są pełne magii i intryg, lecz skupiają się także na zwykłych problemach i często brutalnych zachowaniach ludzi, którzy z danym kłopotem nie potrafili sobie poradzić.

Ja jestem zaintrygowana, a wy? :) Jeżeli tak, to klikajcie [TUTAJ] i trzymajcie się ciepło!

Zajrzyj również tu

9 komentarzy

  1. AAa, no może się skuszę. W sumie zapowiada się całkiem nieźle.
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)
    http://polecam-goodbook.blogspot.com/2017/05/konkurs-wygraj-evervile.html

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja przyznam szczerze, że nie przepadam za tego typu sagami.
    Denerwuje mnie, że są krótkie, a na kolejne trzeba czekać długo. I poza tym,
    żeby poznać całą historię trzeba naprawdę sporo zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama swojego czasu miała całe półki takich sag, które potem oddała swojej siostrze :) Trochę szkoda, bo jak mam ochotę na coś mega lekkiego, to sięgam po właśnie takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Saga niestety nie dla mnie. xD I do tego jeszcze ma mieć 60 tomów? xD Wydałabym trochę pieniędzy, a wolę je zaoszczędzić na jednopartówki. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Totalnie nie dla mnie :( po pierwsze wole grubasne tomy a po drugie książki obyczajowe jakoś mnie odpychają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć to nie dla mnie saga ta, to przyznam, że okładki są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie okładki właśnie się nie podobają, ale miałam już okazję czytać dwie sagi norweskie i byłam zachwycona więc jestem ciekawa jak będzie tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sagi norweskiej jeszcze nie czytałam, ale raczej nie moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja raczej wątpię, abym odnalazła się w takiej tematyce. Poza tym zniechęca mnie długość tej sagi, bo czy autorka ma na nią aż tyle pomysłów? No i jestem za biedna, żeby zamówić prenumeratę XD

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obserwuj przez e-mail