Podsumowanie kwietnia 2017 + stosik i takie tam

01 maja

Wczoraj świętowałam swoje urodziny, a więc to czas na podsumowanie kwietnia! :D
W marcu do mojej biblioteczki dołączyły tylko trzy książki, za to w tym miesiącu zdecydowanie to sobie odrobiłam... Tylko gdzie to wszystko upchać? 


W kwietniu przywędrowało do mnie aż 16 książek, a jeszcze kilka jest w drodze. To, moi kochani, nazywa się książkoholizm postępujący. Nieuleczalny. Stwierdzono go u mnie jakieś 3 lata temu, podobno to rzadka przypadłość, którą potęguje przebywanie w otoczeniu osób, u których również zdiagnozowano tę chorobę. Istnieje jednak szansa, że już niedługo wszyscy chorzy zostaną poddani przymusowemu odwykowi, zwanym potocznie ustawą o jednolitej cenie książki.

Od długiego czasu szukałam jakiegoś ładnego wydania "Ogniem i mieczem" i wreszcie znalazłam! <3 No mniejsza o to, że to cała "Trylogia" Henryka Sienkiewicza, ale jest po prostu przepiękna! Co prawda nie polecam do czytania w łóżku lub w podróży, bo waży z 500 kilogramów, a po upuszczeniu na twarz (tak się dzieje, gdy czyta się z książką nad głową) wyrządza nieodwracalne szkody, których nie naprawi nawet doktor Szczyt z TVNu. 

W kwietniu dotarł do mnie egzemplarz finalny "The Call. Wezwanie". Książka ta jest tak pięknie wydana, że przez dwa dni tylko siedziałam i ją miziałam. Recenzja [tutaj]. "Identyfikacja" to nowość od wydawnictwa Amber, która bardzo mnie zainteresowała. Jestem właśnie w trakcie lektury i powiem wam, że często jest niemożliwie wręcz drastyczna. "Projekt królowa" zaciekawił mnie przede wszystkim... okładką. No taka ze mnie sroka, a że na froncie był kruk, to sami rozumiecie. "Księga kłamstw" to thriller młodzieżowy, który został fantastycznie wydany, serio. Jeżeli tylko będziecie w księgarni (premiera książki 10 maja), to koniecznie ją pokiziajcie.

W poprzednim miesiącu popełniłam zakup "Trylogii klątwy", choć w zasadzie nie planowałam czytać tego cyklu. Oczywiście promocja rozwiała moje wątpliwości i w taki oto sposób kupiłam każdą z nich za 10 zł. 


Rzadko kupuję książki na facebooku, ale tym razem skusiłam się i nie żałuję. Sfinalizowałam fantastyczną transakcję, której przedmiotem były dwa pierwsze tomy cyklu "Zapadlisko", absolutnie dziś niedostępne. Powoli można zacząć nazywać je białymi krukami. Z przesyłką za oba zapłaciłam 30 zł <3 Interes życia!


Oczywiście tradycyjnie przyszła do mnie paczucha od nieprzeczytane.pl, w której znalazły się cztery książki. "Zew księżyca", czyli podobno fantastyczna przedstawicielka gatunku urban fantasy, zapakowana w koszmarną okładkę. "Wiedźma opiekunka" - jupi, jupi! Znowu będę się kisić ze śmiechu <3. "Opowieści z Akademii Nocnych Łowców" - czyli ze względu na moją miłość do Jace'a i nie tylko, wybór oczywisty. No i "Ember in the Ashes" - Ulka polecała, więc lepiej dla niej, żeby ta książka mi się podobała.

No i mój dzisiejszy hicior nad hiciory. Od lektury "Ognisty pocałunek" śniłam wciąż o kolejnych tomach tej serii, jednak ceny ciut mnie odstraszały, więc tak sobie siedziałam w moim smutnym okienku, patrząc na ten smutny świat i wzdychałam na myśl o posiadaniu tej serii na własność. Tak chciałam, tak pragnęłam, że... TERAZ MAM DWA KOMPLETY xD.
Jeden dostałam od mojego najwspanialszego chłopaka, który nie wiedział, że moja koleżanka kupiła mi dokładnie te same książki na urodziny xD.


No i tak prezentuje się cały stosik :).


****

W kwietniu przeczytałam 7 książek, które razem dają 3930 stron, czyli 131 stron dziennie :).






4. "Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz, "Projekt królowa" - Dominika Rosik, "Angelfall. Penryn i świat po" oraz "Angelfall. Penryn i kres dni"- Susan Ee



Najlepsza książka: "Ogniem i mieczem" oraz "Dwór mgieł i furii" :)
Najgorsza książka: "Zabójczy żart"
Największe rozczarowanie: "Zabójczy żart" i "Angelfall. Penryn i kres dni"

****

Na blogu pojawiła się także recenzja fantastycznej książki "The Call. Wezwanie", recenzję znajdziecie [tutaj].


Napisałam też kilka postów okołoksiążkowych i jeżeli jeszcze któregoś z nich nie czytaliście, to zapraszam serdecznie :):

Bardzo cieszę się z dwóch nowych współprac, które na pewno zaowocują kolejną porcją fantastycznych (mam nadzieję) książek :D.

****

Na koniec garść statystyk :)

  • Wyświetlenia bloga: 37 269 (łącznie 176 883)
  • Komentarze na blogu: 386 (łącznie 4931
  • Obserwatorzy na blogu: 21 (łącznie 266)
  • Obserwatorzy google+: 0 (łącznie 99)
  • Polubienia fanpage: 58 (łącznie 1039)

No i to wszystko na dziś :). Tak dla odmiany było króciutko :D. Mam tonę nowych książek, więc majówka będzie baaaardzo udana. Do tego całe pudła słodyczy, bo skoro się odchudzam, to wszyscy stwierdzili, że na urodziny muszą mi kupić taczkę czekolady. Napoje, po których człowiek zaczyna latać, już się chłodzą, więc nie spodziewajcie się mnie tutaj za szybko! :D
Tymczasem kończę "Identyfikację" i czym prędzej zabieram się za kolejne tomy "Dark Elements" - nie mogę się doczekać przygody z Rothem <3. A wy, co czytacie? :)

Zajrzyj również tu

25 komentarzy

  1. 16 książek :o Kiedy ty to czytasz? :D Ja dopiero ostatnio wzięłam się za ,,Grę o tron'' (kij z tym, że książka kisi się u mnie już z dwa miesiące).
    Przestraszyłaś mnie z tymi cenami Dark Elements, bo też to chcę. Tyle, że jeszcze nie rozglądałam się za serią, więc nie mam rozeznania w cenach. Także... Nie śpiesz się z sprzedażą tych lektur :D !

    wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy tylko się da xD Ale wiesz, że na moich półkach kisi się tona nieprzeczytanych, więc chyba średnio to wszystko czytam xD
      Nie no ogólnie nie jest źle, ale mogliby dać trochę taniej :<

      Usuń
  2. Gratuluję tak świetnych wyników! ♥
    Pokaźny stos książek dołączył do Twojej kolekcji :D Ja teraz zbieram pieniądze i za jednym razem chcę zrobić duże zamówienie na wszystkie książki, które muszę mieć u siebie w biblioteczce ;d

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuźwa, boję się co mi zrobisz jak ci Ember nie podejdzie xD
    Oddej mie jeden komplet Dark elrments, na co ci dwa? :')
    Wiedźmę sobie sprawię na uridziny pewnie bom się już steskniła Za Lenem ❤
    Trylogie też posiadam dzięki Januszowi xD na chwilę obecną chwali się tym zakupem każdemu dosłownie xDDDD
    Wgl Kasiu nareszcie piszesz jak Kasia! Bo wcześniej ci odj*bało i zaczęłaś być poważnym blogerem.... N u d a!
    Także pisz mi tak dalej, proszę 😃
    A co do majówki... Obczaj, że ja mam wolne aż do 10 maja 🍻 xD nie wiem, czy to przeżyję :')

    Buziak i udanej majówki ;*
    Q.

    Otwórz Drzwi do Innego Wymiaru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ember in the ashes koniecznie!! Kocham, wielbię i czekam na drugi tom <3
    Też poleciałam na całą trylogię Klątwy, więc doskonale cię rozumiem.
    Zachęcaj mnie tak dalej do Dark Elements to skończę pod mostem bo wydam wszystko na książki ._.

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Reaf

    OdpowiedzUsuń
  5. "The Call" świetna książka też miałam przyjemność przeczytać ja w ramach współpracy ;-) Pięknie Ci poszło, ja tez zamierzam dziś dodać podsumowanie. Otrzymałam 14 książek a kilka też jest w drodze i dwa book tour ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w kwietniu nie kupiłam żadnej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wszystkich blogowych sukcesów! No i wytrwałości w czytaniu, super wyniki :D U mnie tylko 6 książek przeczytanych w kwietniu, ale nie wiem czemu, jak jestem chora to nie mam ochoty czytać :( Więc to raczej przez to. Ach, no i zazdraszczam współprac! :D

    Pozdrawiam,
    https://czytelniczyzamet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Huhuhuhuhu, jakie szaleństwo, jaka rozpusta - i książki, i czekolada 😄
    Próbowałam polubić się z Henrykiem, ale niestety, zauroczył mnie jedynie "Quo vadis", a całą resztą dosłownie torturował :( Ale fakt faktem, że nowe wydanie Trylogii jest cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooow ile książek!!! Też bym chciała móc pozwalać sobie na takie zakupy, ale niestety, nawet po promocjach jest to dość dużo, przynajmniej jak na mnie :/
    Też bym chciała przeczytać Ember!!!
    Ogólnie gratuluję wyników, statystyk, nowych współprac itd. i życzę jeszcze lepszego maja!

    OdpowiedzUsuń
  10. 16 książek? To faktycznie się nazywa książkoholizm postępujący. xD
    Wszystkie zdobycze prezentują się pięknie. Z Trylogii Sienkiewicza czytałam jedynie Potop, ponieważ to była moja lektura szkolna. xD Żadnej innej nie czytałam, jednak czekam na premierę pewnej w czerwcu, a wtedy od razu zamawiam ją razem z "The Call. Wezwanie", innej mowy nie ma, żeby jej nie kupić. :)
    Zawsze tak jest! Odchudzasz się - przyjaciele kupią dużo słodyczy. Mówisz, że nie masz ochoty się napić - przyjdą ze skrzynką. xD
    Życzę owocnych współprac i góry kolejnych książek, z których będą tutaj wystawiane ciekawe recenzje! :D
    Pozdrawiam Lex May

    OdpowiedzUsuń
  11. Trylogie zkaupilam a dokladnie uzupelnilam rok temu: niestety GREGA zwykla tania wersja (bo potop ten sam byl) ale wnetrze to jest cos! wiec coz keidys sie lepszego dorobei xD ale poki co ciesze sie tym co mam... a co tma dalej amsz przyznam ze SPORO i ladnie sie oblowilas :D powodzenia w czytaniu! Pozdrawiam izapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo zazdroszczę Ci tych dwóch współprac! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 16 książek t piękny stosik, aż Ci troszkę zazdroszczę, bo sama już sobie na takie szaleństwo nie pozwalam. Ostatnio zarwały mi się dwie półki i książki mieszkają na razie w kartonach, ale wiem, że im tak bardzo źle (nie wspomnę już o tych, które z braku miejsca mieszkają w akwarium :))
    Gratuluję nowcyh współprac i wyników, widzę, że popularnym blogerom rośnie poważna konkurencja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały stosik, pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Spory stosik! :D U mnie w kwietniu jednak na spokojnie, bo święta i zaliczenia na studiach mnie trochę przystopowały, teraz w maju będzie to samo, ale czuję, że w czerwcu odżyję. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko! Nie dość, że przyszło do Ciebie tak dużo książek, to są to same grubaski! Mam nadzieję, że masz pomysł, gdzie będziesz je trzymać i kiedy je wszystkie przeczytasz :D Gratuluję wyników i nowych współprac! :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest na czym oko zawiesić u Ciebie. Ten stosik taki barwny, że tylko podziwiać.
    Swoją droga, poszłas z plecakiem pełnym książek do lasu zrobic zdjecie?
    No a co do choroby... nie przejmuj się. Ja też ją mam :DPodrugiejstronieokładki

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa prezentacja . Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  19. Angelfall to tak zła seria. Przynajmniej według mnie. Nie potrafiłam tego przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakbym przyczołgała do domu 16 książek w miesiącu to mur beton, że mąz by spakował walizki i wyrzucił na balkon, albo kazał spać na podłodze. :) JUż i tak uważa, że moje ksiązki zdominowały nasze mieszkanie. :)
    Widźę, że bardzo udany miesiąc za Tobą. Powodzenia również w maju!
    Pozdrawiam wiedźmowo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny stos grubych książek ;) zazdroszczę. Gratuluje rownież nowych współprac. Piękne statystyki ale nie ma sie co dziwić bo i blog bardzo ciekawy. Dołożę moje ziarenko i tez dodam do obserwowanych , będę wpadać szukać inspiracji bo czytamy podobne gatunki. Już sie nie mogę doczekać The Call;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  22. O, no to spóźnione wszystkiego najlepszego :) Ładnie sobie poszalałaś w kwietniu - mam nadzieję, że te książki zostaną szybko wciągnięte i nie dołączą do ogromnego stosu nieprzeczytanych ;)
    Miłej poczytania w maju! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja chciałabym mieć tyle książek na miesiąc!

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obserwuj przez e-mail