Życie książkoholika w gifach #2

14 maja

Na forach książkowych znowu same spiny, więc to doskonały czas na chwilę odprężenia w postaci kolejnej porcji gifów, które świetnie opisują nasze życie, życie książkoholika! :)


 Kiedy ktoś znowu twierdzi, że "w dzisiejszych czasach nikt nie czyta książek".

 
 Kiedy ktoś mówi Ci, że jesteś za stary/a na młodzieżówki.

 
 
Kiedy w końcu zamiast nowych książek kupujesz sobie portki.


Kiedy ktoś mówi Ci, że skoro czytasz tyle książek, to pewnie nie masz życia.


Kiedy ktoś spoileruje Ci książkę, którą bardzo chciałeś przeczytać.



Kiedy rodzice mówią Ci, że w końcu musisz oderwać się od książek i wrócić do rzeczywistości.


Kiedy w końcu się do tego zmuszasz.
Ty vs Rzeczywistość


Kiedy ktoś mówi, że przecież jeden dzień bez książki Ci nie zaszkodzi.


Kiedy wchodzisz do księgarni, ale nie masz zamiaru niczego kupować.


Kiedy widzisz, że na forum książkowym ktoś znowu kłóci się o jakieś głupoty.


Kiedy zaczynasz nową książkę.


Kiedy skończysz świetną książkę i nie masz co ze sobą zrobić.



No i to wszystko na dziś :D.
Jeżeli nie widzieliście poprzedniej części, to klikajcie [tutaj].

Gify pochodzą ze strony giphy.com i [źródło].

Zajrzyj również tu

23 komentarzy

  1. Świetne! :D Śmiechłam na tego gifa "Ty vs rzeczywistość". 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha świetnie dobrałaś gify! :D Szkoda, że tak mało. :c
    Post super. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczególnie trafne to: "kiedy ludzie uważają, że nie masz życia"

    OdpowiedzUsuń
  4. To z portkami najlepsze! I mam dokładnie to samo haha, nigdy nie kupuje ciuchów, chyba że już naprawdę jest kryzysowa sytuacja 😁

    Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham takie posty! Boże, Kasia, uwielbiam cię. Z tymi gifami to się zgadzam 100%.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro na forach książkowych same spiny, to cieszę się, że nie mam czasu na przebywanie w takowych miejscach, bo omijają mnie afery. ;-) A gify przekomiczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Kiedy ktoś mówi Ci, że jesteś za stary/a na młodzieżówki" - to o mnie, to o mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na taki post. Mega się uśmiałam. Dodaje do obserwacji :D
    http://przyjaciolkiczytaja.blogspot.com/2017/05/wywiad-z-booktuberka-ojakksiazki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku ten ostatni jest przeuroczy *.* Ale nie powiem trafnie to wszystko ujęłaś, szczególnie te momenty kiedy skończy się książkę, albo kiedy każą przestać czytać, te gify są świetne! :D Bardzo fajny post, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie rozwaliły te tańczące babcie <3 Chciałabym w tym wieku być taka pozytywna

    OdpowiedzUsuń
  11. No padłam, wszystkie gify tak fajnie dobrane, a jakie trafne. xD Moje serce skradł jednak ostatni gif, a raczej jego końcówka. xDD

    OdpowiedzUsuń
  12. i wszystko pasuje :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Po co komu nowe portki, jak można mieć nowe książki?
    A jak jest gównoburza w komentarzach to popcorn, piciu i czytamy!

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne! Zwłaszcza te dwa ostatnie :D Ja tak mam XD <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha bardzo przyjemne gify:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahahahaha xDDD
    Uwielbiam gify, jestem ich wielką fanką, a ten wpis jest... PO PROSTU SUPER
    Ależ jestem teraz rozbawiona xDDD Dzięki! xDDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatni gif tak bardzo obrazuje mnie, kiedy dzisiaj skończyłam ,,Złodziejkę książek"! Wystarczyłoby dodać kupę łez i ocieranie twarzy chusteczką i oto ja! Post świetny jak zawsze :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  18. Poprawilas mi humor 😆 bardzo przyjemny post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta mała dziewczynka jest taka urocza *_* i oczywiście idealnie pasuje do tej sytuacji. :D
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne gify! I świetny pomysł na post!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uśmiałam się! Te gify są takie prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obserwuj przez e-mail